نیکی هیلی در «SNL» ظاهر می‌شود و می‌گوید قبلاً باید می‌گفت برده‌داری باعث جنگ داخلی شده است.


استودیوی 8H در مرکز راکفلر شهر نیویورک ممکن است به همان اندازه نزدیک باشد که نیکی هیلی، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری، به محل مناظره با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برسد.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی که ماه گذشته از مناظره برنامه ریزی شده نامزدهای جمهوری خواه در نیوهمپشایر پس از اینکه مشخص شد ترامپ در آن شرکت نخواهد کرد، کناره گیری کرد، به عنوان خودش در طرح سالن شهرداری سال انتخابات سی ان ان در جریان برنامه “شنبه شب زنده” ظاهر شد. شنبه.

این ظاهر نه تنها باعث شد تا هیلی با نسخه‌ای از نامزد پیشتاز و رئیس سابقش در زمانی که سفیر سازمان ملل بود روبرو شود، بلکه به او اجازه داد تا شاید بزرگ‌ترین اشتباه خود را در مسیر مبارزات انتخاباتی اصلاح کند.

ایو ادبیری مجری برنامه تلویزیونی “خرس” به عنوان یکی از مخاطبان در سالن ساختگی شهر ظاهر شد. او سوالی را از هیلی پرسید:

“فقط کنجکاو بودم که می گویید علت اصلی جنگ داخلی چیست؟” او گفت. “اوم، و آیا فکر می کنید با یک “s” شروع می شود و با “lavery” به پایان می رسد؟

هیلی، گفت: “بله، احتمالاً باید اولین بار این را می گفتم.”

در یکی از کاندیدای تالار شهر در نیوهمپشایر در 27 دسامبر، از هیلی سوالی مشابه پرسیده شد، اما پاسخی خالی از اصل موضوع ارائه کرد و گفت که به «نقش دولت» مربوط می شود.

در نسخه “SNL” تالار شهر، هیلی دست برتر را داشت.

جیمز آستین جانسون، چپ، در نقش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل، در سمت راست، در "شنبه شب زنده" در روز شنبه 3 فوریه 2024.
جیمز آستین جانسون، سمت چپ، در نقش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل، سمت راست، در برنامه زنده شنبه، 3 فوریه 2024. NBC News

هیلی که به عنوان یک «رای دهنده نگران کارولینای جنوبی» در میان حاضران ظاهر شد، سؤالی از ترامپ جیمز آستین جانسون که در صحنه مناظره ایستاده بود، پرسید.

سوال من این است که چرا با نیکی هیلی مناظره نمی کنید؟ او گفت.

جانسون در نقش ترامپ – که کارولینای جنوبی را “یکی از دو کارولینای برتر” توصیف کرد – طوری رفتار کرد که یک روح دیده است.

او گفت: “اوه خدای من این او است.” ترامپ جانسون گفت: “این اوست – زنی که در 6 ژانویه مسئول امنیت بود.” این نانسی پلوسی است.

او سخنان واقعی ترامپ را در یک گردهمایی مبارزاتی در نیوهمپشایر در 19 ژانویه تکرار کرد، جایی که به نظر می رسید ترامپ هیلی را با نماینده دموکرات کنگره از کالیفرنیا و رئیس سابق مجلس نمایندگان اشتباه گرفته است.

ترامپ پلوسی را به تلاش برای تضعیف وی با استفاده از نفوذ وی برای دستکاری در واکنش امنیتی و پلیس در 6 ژانویه، زمانی که حامیان وی تلاش کردند با خشونت، صدور گواهینامه انتخابات 2020 را خنثی کنند، متهم کرده است.

هیلی در طول طرح گفت: “حالت خوب است، دونالد.” ممکن است به یک آزمون شایستگی ذهنی نیاز داشته باشید.

ترامپ جانسون پاسخ داد: “این کار را انجام دادم. من در آزمون شرکت کردم. و قبول کردم، خوب؟ نمره عالی. آنها گفتند که من 100٪ ذهنی هستم.”

او در ادامه پیشنهاد کرد که هیلی رئیس جمهور خوبی نخواهد شد زیرا او یک زن است. او گفت: «زنان با پول وحشتناک هستند.

او با اشاره به تصمیم ماه گذشته هیئت منصفه مبنی بر اینکه باید 83.3 میلیون دلار به روزنامه نگار E. Jean Carrol برای بدنام کردن او پرداخت کند، گفت: «در واقع، زنی که می شناسم اخیراً از من 83.3 میلیون دلار درخواست کرد.

هیلی پاسخ داد که با توجه به این جایزه قابل توجه، ممکن است او کسی باشد که مشکلات مالی دارد. “تو باید مقداری پول قرض کنی؟” او گفت.

ترامپ با نام هیلی بازی کلمات را انجام داد، سپس گفت: “من همیشه با شما بسیار مهربان هستم، به جز زمانی که می گویم شما در این کشور به دنیا نیامده اید.”

بعد گفت: من تو را در حالت خودت می زنم.

هیلی در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ در ایالت سابق خود نیویورک پیروز شد یا خیر؟ (از دست داد). ترامپ جانسون در پاسخ گفت: “من استاتن آیلند و بخش هایی از لانگ آیلند را که در آن دعواهای مشت می شود، بردم.”

هیلی بعدا ارسال شده در X درباره فیلم کوتاه: «بدانید که از زمان خواب دونالد گذشته است، بنابراین منتظر جریان توییت‌های بی‌هدف در صبح باشید»

«Saturday Night Live» از NBC، بخشی از NBCUniversal، شرکت مادر NBC News پخش می‌شود.