گردبادهای میشیگان کارگران را در ساختمان به دام انداخته و پارک خانه های متحرک را از بین می برد


به گفته مقامات، هوای شدید که هفته‌ها ایالت‌های پلینز را از بین می‌برد، روز سه‌شنبه توجه خود را به میشیگان معطوف کرد و کارگران را به دام انداخت و یک پارک خانه متحرک را از بین برد.

پاتریشیا ام. رندال، شهردار پورتیج در بیانیه‌ای گفت که شهرش روز سه‌شنبه توسط دو گردباد مورد اصابت قرار گرفت و تاکنون گزارشی در مورد تلفات یا تلفات گزارش نشده است.

تیلور کوپمن، سخنگوی کانتی کالامازو از طریق ایمیل گفت که یکی از گرداب‌ها از کنار یک مرکز عظیم فدرال اکسپرس جدا شد و حدود 50 کارگر را به دام انداخت، زیرا اولین امدادگران امیدوار بودند سیم‌های برق را که مانع خروج امن آنها شده بود، پاک کنند.

او گفت: “ساختمان فدرال اکسپرس در پورتیج آسیب قابل توجهی دیده است و هنوز یک صحنه فعال است.”

خسارت ناشی از گردباد
مردم روز سه‌شنبه به یک مرکز آسیب‌دیده فدرال اکسپرس در پورتیج، میشن نگاه می‌کنند.با حسن نیت از جیم موریسون

کوپمن گفت که یک گردباد کل خانه ها را در پارک خانه موبایل پاویلیون استیتز در شهرستان کالامازو ویران کرد. او گفت که اکیپ های نجات در محل در حال جستجو برای بازماندگان و کسانی بودند که نیاز به سرپناه موقت داشتند که در مرکز ارشد پورتیج مستقر شده بود.

از ساکنان خواسته شد که در محل خود باقی بمانند تا اولین واکنش دهنده ها وضعیت را حل کنند.

کوپمن گفت: «ما صحنه‌های متعددی در سراسر شهرستان داریم و خسارت‌های سنگینی داریم. “گزارش‌های متعددی از قطعی برق، قطع سیم‌ها و آوار در جاده‌ها وجود دارد. ما از مردم می‌خواهیم در صورت امکان از جاده دوری کنند.”

بر اساس ردیاب برق PowerOutage.us، بیش از 32000 مشتری خدمات برق در میشیگان سه شنبه شب بدون برق بودند.

تصاویر آرایشگاه یک مرکز خرید نواری در پورتیج نشان می‌دهد که جلوی آن جدا شده تا فضای داخلی آن نمایان شود.

رندال گفت: «به دلیل سقوط خطوط برق و درختان و نشت گاز احتمالی، ما از ساکنان می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند تا امدادگران اولیه بتوانند به کسانی که به کمک نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.»

سرویس ملی هواشناسی بعد از ظهر روز سه شنبه یک بیانیه اضطراری گردباد نادر برای منطقه ای از جمله شهر یونیون در جنوب غربی پورتیج صادر کرد.

یک کارشناس هواشناسی سرویس هواشناسی گفت که یک گردباد و به احتمال زیاد یک یا دو گردباد دیگر سه شنبه شب تایید شده اند، حتی در حالی که سرویس معمولاً تا روز بعد منتظر می ماند تا خدمه آموزش دیده را برای تأیید به محل وقوع گردبادهای احتمالی اعزام کند.

آب و هوای سخت از اواسط آوریل نتیجه امواج طوفان های سرد کم فشار است که از شمال غربی اقیانوس آرام به سمت شرق حرکت می کنند و با آب و هوای گرم ایالت های نزدیک ساحل خلیج درگیر می شوند. برخورد هوا باعث ایجاد هوای ناآرام برای گردباد، سیل و تگرگ شده است.

روز دوشنبه 19 گردباد در حداقل هفت ایالت گزارش شده است.

سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد که هوای سنگین، از جمله طوفان های احتمالی رعد و برق و سیل ناگهانی، در بسیاری از مناطق مشابه برای چند روز آینده در انتظار است.

تخمین زده می شود که 53 میلیون نفر از شمال شرق تگزاس تا ویرجینیا در منطقه خطر طوفان های شدید روز پنجشنبه قرار دارند.

پورتیج در 142 مایلی غرب دیترویت قرار دارد.