پسر 9 ساله پلیس کالیفرنیا را در تعقیب و گریز کوتاه رهبری می کند


به گفته مقامات، پلیس در شمال کالیفرنیا برای مدت کوتاهی یک فولکس واگن را که روز چهارشنبه در جریان یک حادثه رانندگی با سرعت از آنجا دور شد تعقیب کرد – و به گفته مقامات، از پیدا کردن یک پسر 9 ساله در پشت فرمان شگفت زده شد.

گشت بزرگراه کالیفرنیا گفت که در این حادثه در اوروویل، شهری با 20000 نفر جمعیت در دره ای نزدیک کوه های سیرا نوادا در 60 مایلی شمال ساکرامنتو، هیچ کس آسیب ندیده است.

CHP در بیانیه ای گفت: این حادثه حدود ساعت 9:20 صبح زمانی آغاز شد که خودروی سدان “به طرز عجیبی در وسط تقاطع متوقف شده بود.”

گشت بزرگراه گفت: «هنگامی که دستور حرکت داده شد، وسیله نقلیه به طور غیرمنتظره ای سرعت گرفت و منجر به تعقیب و گریز کوتاه و نامنظم شد که به یک پارکینگ خاکی در شرق مدرسه ابتدایی خیابان پلوماس ختم شد.

به گفته آژانس، پس از توقف خودرو، عقب رفت و به خودروی گشت برخورد کرد، اما فقط خسارت جزئی داشت.

آژانس گفت، اما پس از توقف، مشخص شد که راننده یک کودک 9 ساله است که در تلاش برای رانندگی به مدرسه، ماشین را گرفته است.

وی گفت: «خوشحالیم که در این حادثه به کسی آسیب نرسیده ایم. پلیس راهور گفت: پس از اطلاع مقامات لازم و مستندسازی وضعیت، کودک به سلامت به مدرسه اعزام شد.

تعقیب و گریز ماشین کودک راننده 9 ساله کالیفرنیا
پلیس روز چهارشنبه خودرویی را که توسط یک کودک 9 ساله در اورویل کالیفرنیا هدایت می شد متوقف کرد.CHP – Oroville از طریق فیس بوک

تری دان، افسر CHP، که کودک را کنار کشید، به NBC وابسته به KNVN چیکو گفت که واکنش او شوکه کننده بود.

دان گفت: “چند افسر دیگر نیز ظاهر شدند، و به نوعی شبیه یکی از آن چیزهایی بود که هیچ کس واقعاً آن را باور نمی کرد.”

دان گفت که پس از توقف وسیله نقلیه، متوجه شد که کمی سرش به داخل ماشین تکان می‌خورد.

دان گفت: «هنگامی که داشتم نزدیک می‌شدم، بچه‌ای 9 ساله را دیدم که سرش را بیرون آورده بود و می‌گفت: «متاسفم، می‌خواهم به مدرسه بروم.» ایستگاه.

دان گفت که این خطرناک است و به والدین یادآور شد که کلیدهای ماشین را ایمن نگه دارند و با فرزندان خود صحبت کنند تا از تکرار اتفاقی مانند حادثه چهارشنبه جلوگیری کنند.