شاهدان جدید و اطلاعات تماس برای استورمی دنیلز و کارن مک دوگال



دو شاهد جدید روز جمعه پس از چهار روز شهادت دیوید پکر، ناشر سابق نشنال انکوایرر، در جلسه محاکمه ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در جایگاه ایستادند.

رونا گراف، دستیار دیرینه ترامپ، به دادگاه گفت که لیست تماس های او حاوی اطلاعاتی برای استورمی دنیلز و کارن مک دوگال است که هر دو ادعا کرده اند در سال 2006 با رئیس جمهور سابق رابطه داشته اند. ترامپ ادعاهای آنها را رد کرده است.

شهادت گراف توسط گری فارو، مدیر بانکی دنبال شد که گفت به مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ در راه اندازی کمک کرده است. یک حساب بانکی برای شرکت پوسته ای که از آن به دانیلز پرداخت می کرد.

این چیزی است که در روز 8 آزمایشی از دست دادید:

پکر مورد بازجویی متقابل قرار گرفت

برای چهارمین روز حضور در جایگاه، پکر با بازجویی سریع آتش سوزی توسط امیل بوو، وکیل ترامپ مواجه شد.

دفاع تلاش کرد تا اعتبار پکر را به عنوان شاهد با مقابله با روایتی که دادستان ها در اوایل هفته در مورد طرح ادعایی ترامپ برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 مطرح کردند، تضعیف کند.

هیئت منصفه متعصب یادداشت برداری کردند و تماشا کردند که پکر به سوالاتی در مورد خاطرات ملاقات هایش با ترامپ و کوهن پاسخ می دهد، زیرا بوو به دنبال این بود که برای دادگاه ثابت کند که هیچ چیز غیرعادی در مورد رویدادها و تعاملات برجسته شده توسط دادستان وجود ندارد، مانند خرید او از داستان مک دوگال. بدون قصد انتشار

بوو به دنبال این بود که ثابت کند که نشنال انکوایرر با توصیف مدل کسب و کار روزنامه‌های تبلوید و انگیزه‌هایی که به تصمیمات پکر به عنوان یک مدیر اجرایی قدرت می‌داد، از داستان‌هایی که خریداری می‌کرد سود می‌برد. بوو استدلال می‌کند که چه پکر داستان‌های خنده‌دار درباره افراد مشهور منتشر کرد یا آنها را برای اهرم‌های آتی خریداری کرد، او این کار را برای بهبود درآمد شرکتش انجام داد.

پکر گفت که National Enquirer همچنین به اطلاعاتی که قبلاً در اختیار عموم قرار داشت، اتکا کرد و گزارش‌هایی را از سایر نشریات، از جمله داستان‌هایی درباره ادعاهای سوء رفتار علیه رقیب وقت ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در سال 2016، جراح سابق مغز و اعصاب، بن کارسون، برداشت.

پکر در دادگاه گفت: «اجرای آن داستان‌ها برای AMI خوب بود.

پکر شهادت داد که او به دلیل آنچه که او نقض مالی کمپین انتخاباتی می‌خواند، در رابطه با نحوه رسیدگی AMI به مک‌دوگال تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت. بوو گفت که پکر تنها به دلیل توافقی که با دادستان انجام داد توانست از اتهامات فرار کند.

بوو با کنایه گفت: “به همین دلیل است که به آن توافق نامه غیرقانونی می گویند.”

بعداً، بوو گفت که این دفتر دادستان منطقه است که آخرین حرف را در مورد “اینکه آیا [Pecker] صادق بوده است،» به این معنی که اگر دادستان ها راضی نباشند، او ممکن است با عواقبی روبرو شود.

اسناد نشان می دهد که ترامپ اطلاعات تماس کارن مک دوگال و «طوفانی» را ذخیره کرده است

گراف که 34 سال در سازمان ترامپ کار می‌کرد، اسنادی را تأیید کرد که نشان می‌داد تماس‌های ترامپ از سال‌ها پیش شامل ورودی‌هایی برای مک‌دوگال و یکی از آن‌ها فقط «طوفانی» بود.

در بازجویی از دادستان سوزان هافینگر، گراف گفت که “یادآوری مبهم” از دیدن دنیلز در طبقه 25 برج ترامپ، جایی که دفتر ترامپ در آن زمان در آن قرار داشت، داشت.

گراف گفت که می‌دانست دنیلز یک هنرپیشه بزرگسال است و شنیده بود که ترامپ از او به‌عنوان کسی یاد می‌کند که می‌تواند یک شرکت‌کننده جالب در برنامه تلویزیونی The Apprentice باشد. شروع در سال 2004

گراف در حالی که در جایگاه حضور داشت گفت که بر اساس احضاریه در حال شهادت است. گراف، مانند سایر شاهدانی که برای ترامپ کار می‌کنند و به پرونده‌های حقوقی او کشیده شده‌اند، می‌گوید وکلای او توسط ترامپ پرداخت می‌شوند. او گفت که نمی‌داند چقدر حقوق دریافت کرده‌اند، و افزود که نام یکی از آنها را فراموش کرده است.

گراف قبل از عذرخواهی مستقیم از وکیلش در دادگاه گفت: “بریتانی – متاسفم، نام خانوادگی او از من دور است.” “متاسفم، بریتنی.”

بانکدار سابق کوهن شهادت می دهد

زمانی که فارو، بانکدار سابق کوهن در موضع گرفت، دادستان ها شروع به ایجاد جزئیات جدید در این پرونده کردند.

او توضیح داد که چگونه به کوهن منصوب شد و گفت که این تا حدی به دلیل “توانایی در کنار آمدن با افرادی است که چالش برانگیز هستند.” اما فارو گفت که تعاملاتش با کوهن هرگز چنین تاثیری بر او نداشت.

فارو گفت: “مایکل کارهای زیادی برای خودش انجام داد و صادقانه بگویم، من او را آنقدرها هم سخت ندیدم.”

دادستان ها از شهادت او برای تأیید اسناد مربوط به معامله بین کوهن و دنیلز استفاده می کنند.

هنگامی که دادگاه در روز سه شنبه از سر گرفته می شود، Farro دوباره موضع خواهد گرفت.