افسر میسوری به ضرب گلوله کشته شد و نفر دوم در میان تعقیب و گریز به شدت مجروح شد


هرمان، مو. – مقامات گفتند که یک افسر پلیس میسوری در تیراندازی شبانه به شدت مجروح شد و به گفته مقامات، یک افسر پلیس میسوری به شدت زخمی شد.

گشت بزرگراه میسوری اوایل روز دوشنبه اعلام کرد گروهبان کارآگاه میسون گریفیث با اداره پلیس هرمان بر اثر جراحات وارده در بیمارستانی پس از اصابت گلوله در یک فروشگاه رفاهی در شهر کوچک حدود ساعت 9:30 شب یکشنبه درگذشت.

گشت بزرگراه گفت که افسر دوم هرمان که مورد اصابت گلوله قرار گرفت در وضعیت وخیمی در بیمارستان بستری است. سخنگوی گشت بزرگراه Cpl. کایل گرین به KTVI وابسته به فاکس در سنت لوئیس گفت که افسر مجروح برای مداوا به بیمارستانی در شهر آورده شد.

اداره پلیس هرمن  میسون گریفیث.
گروهبان کارآگاه اداره پلیس هرمن میسون گریفیث.گشت بزرگراه ایالت میسوری

مقامات جزئیاتی را در مورد آنچه که منجر به تیراندازی شده است منتشر نکرده اند یا نگفتند که آیا افسران به تیراندازی پاسخ دادند یا خیر.

KSDK وابسته به NBC در سنت لوئیس گزارش داد که گشت بزرگراه مظنون تیراندازی را کنت لی سیمپسون، 35 ساله، از Eureka، میسوری شناسایی کرد، و پلیس در یک تعقیب و گریز آشکار در نزدیکی خانه ای در هرمان در امتداد بزرگراه 19، نه چندان دور از راحتی، شرکت داشت. فروشگاه محل تیراندازی

پلیس خانه را محاصره کرد و از مرد مسلح فریاد زد که بیرون بیاید. به گزارش Post-Dispatch، افسران پیش از این در نزدیکی یک متل در هرمان، جایی که سیمپسون و دوست دخترش ممکن است یکشنبه اتاقی را اجاره کرده باشند، جستجو کرده بودند.

سوابق آنلاین دادگاه میسوری نشان می دهد که سیمپسون با اتهامات جنایی قبلی شامل مواد مخدر، جرایم اسلحه، حمله و آسیب به اموال روبرو بوده است. به گزارش Post-Dispatch، یک قاضی شهرستان سنت لوئیس در ماه اوت زمانی که سیمپسون در یک پرونده نگهداری مواد مخدر در دادگاه حاضر نشد، حکم بازداشت او را صادر کرد.

مایک پارسون، فرماندار میسوری به خانواده افسر کشته شده تسلیت گفت.

پارسون: “گروهبان میسون گریفیث، کارآگاه اداره پلیس هرمان هرگز فراموش نخواهد شد و میسوری همیشه سپاسگزار خواهد بود.” توییت کرد. من و ترزا برای خانواده میسون، دوستان و افسران مجری قانون دعا می کنیم.

هرمان، واقع در حدود 40 مایلی غرب سنت لوئیس، مرکز شهرستان گاسکوناد است و جمعیتی حدود 2100 نفر دارد.