پسر فلوریدا پس از تماس دروغین 911 در مورد تیراندازی در مدرسه دستگیر شد تا بتواند «زود به خانه برود»



یک پسر 11 ساله این هفته به اتهام برقراری تماس جعلی با شماره 911 در مورد تیراندازی در مدرسه دستگیر شد که باعث واکنش چندین سازمان مجری قانون و تخلیه ساختمان شد.

کلانتر شهرستان ماریون گفت که سه شنبه حدود ساعت 9:39 صبح تماسی دریافت کرده است که از تیراندازی فعال در آکادمی Horizon در اوکالا، فلوریدا خبر داده است.

دفتر کلانتری روز پنجشنبه در یک پست فیس بوک اعلام کرد که پس از جستجو، مقامات مشخص کردند که “هیچ مهاجم مسلح، سلاح، دانش آموزان یا کارکنان مجروح نشده اند.”

کلانتری گفت: تحقیقات در مورد این حادثه بعداً نشان داد که یک دانشجو ظاهراً به این دلیل تماس گرفته است که “می خواست زودتر به خانه برود.” ان‌بی‌سی نیوز عموماً از افراد زیر سن قانونی متهم به جنایت نام نمی‌برد.

کلانتر بیلی وودز در بیانیه‌ای گفت: «این دانش‌آموز باعث ترس از دانش‌آموزان، کارکنان و والدینش شد. “برای چه؟ شوخی؟ چون می‌خواستی به خانه برگردی؟ من تحمل نمی‌کنم شهروندان جوانم از رفتن به مدرسه بترسند، زیرا می‌خواستی “جوک‌باز” باشی به امید بازگشت به خانه.”

در صدای تماس 911 که توسط کلانتری منتشر شد، پسر به اعزام کننده می گوید: “به من کمک کن. یک تیرانداز در راهرو است.”

او نام مدرسه را به اعزام کننده می گوید و می گوید که در «ساختمان دو» است. وقتی اعزام کننده سعی می کند اطلاعات بیشتری کسب کند، می گوید: “او می آید. او می آید.” سپس خط قطع می شود.

کلانتری گفت که همه معاونان موجود را به مدرسه فرستاده است. هنگامی که آنها رسیدند، افسر منابع مدرسه چیزی در مورد وجود یک تیرانداز در ساختمان نشنیده بود، “اما به گفته مقامات، برای احتیاط، مدرسه در قرنطینه قرار گرفت.”

دفتر کلانتر گفت: “معاونان MCSO، کارآگاهان، SWAT، هوانوردی، و K-9 پاسخ دادند. افسران اداره پلیس Ocala، گشت بزرگراه فلوریدا، و سایر آژانس های اجرای قانون ایالتی و فدرال نیز همین کار را کردند.” “بازرسی کامل مدرسه انجام شد و به این نتیجه رسید که هیچ مهاجم مسلح، سلاح یا دانش‌آموز یا کارمند مجروح نشده است.”

به گفته این آژانس، در طول جست و جو، تمام فعالیت های مدرسه متوقف شد و دانش آموزان و کارکنان به وضوح ترسیده بودند.

مقامات گفتند که پسر به یکی از دوستانش گفته بود که می‌خواهد زودتر به خانه برود و وقتی دوست از آنجا دور شد و تلفن همراهش را رها کرد، پسر 11 ساله از آن برای تماس با 911 استفاده کرد.

کلانتر شهرستان ماریون گفت که او به اتهام گزارش نادرست تیراندازی جمعی، استفاده از یک دستگاه ارتباطی دو طرفه برای تسهیل جنایت، اخلال در عملکرد مدرسه و سوء استفاده از سیستم اورژانس 911 دستگیر شد.

کلانتر وودز گفت که طبق قانون، شخصی که گزارش نادرست می دهد باید هزینه پاسخ اجرای قانون را جبران کند.

او گفت: “که در این مورد، برابر با صدها صدها نفر ساعت کار خواهد بود. این مرد جوان برای پرداخت این صورتحساب نیاز به چمن زنی زیادی دارد.”