استورمی دنیلز از برخورد جنسی ترامپ در اتاق هتل در حین شهادت پرونده پولی خاموش می گوید


استورمی دنیلز، بازیگر سینمای بزرگسالان، روز سه‌شنبه در محاکمه جنایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق نیویورک حضور یافت و با سوگند درباره برخورد جنسی که می‌گوید با ترامپ در سال 2006 داشت و قرارداد 130 هزار دلاری برای سکوت او که در روزهای پایانی انجام شد شهادت داد. از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016

دنیلز دومین شاهدی بود که روز سه شنبه فراخوانده شد. او شهادت داد که ترامپ را در یک تورنمنت گلف افراد مشهور در دریاچه تاهو در ژوئیه 2006 ملاقات کرد. دانیلز با توصیف اولین ملاقات آنها به عنوان “برخوردی بسیار کوتاه” شهادت داد که او 27 سال داشت و به یاد داشت که ترامپ به اندازه پدرش – حدود 60 سال داشت.

هیئت منصفه – که ظاهراً به شدت روی دانیلز و شهادت او متمرکز بود – سپس تصویری از آنها در کنار هم نشان داده شد.

او گفت که بعداً در باشگاه با یکدیگر برخورد کردند و مردی که بعداً متوجه شد محافظ ترامپ است به او گفت که ترامپ می‌خواهد با او شام بخورد. او گفت که او پاسخ داد، “نه، با یک توهین آمیز جلو.”

با این حال، او شماره محافظ را گرفت و گفت که بعداً در همان روز، روزنامه‌نگارش او را متقاعد کرد که باید دعوت را بپذیرد و به او گفت: «داستان فوق‌العاده‌ای خواهد بود. او یک مرد تجارت است. چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟»

او گفت که به سوئیت هتل پنت هاوس ترامپ رفت و به او گفتند که برای شام به یکی از رستوران های طبقه پایین می روند. وقتی او وارد اتاقی شد که آن را «سه برابر آپارتمان من» توصیف کرد، لباس خواب «ابریشمی یا ساتن» پوشیده بود. او گفت که با کنایه گفت: “آیا هیو هفنر می داند که شما لباس خواب او را دزدیده اید؟” و از او خواست که تغییر کند، که او انجام داد.

آنها سپس پشت میز ناهارخوری در سوئیت نشستند و او گفت که ترامپ از او سوالات متعددی در مورد نویسندگی و کارگردانی فیلم بزرگسالانش پرسیده است. سپس از او در مورد بیماری های مقاربتی سوال کرد و او گفت که دائماً آزمایش می دهد و من هرگز آزمایش بدی نداشته ام.

او گفت که از او ناامید شد زیرا او مدام پاسخ های او را قطع می کرد و وقتی مجله ای را که روی جلد او بود بیرون آورد، گفت: “یکی باید با آن شما را کتک بزند.” او گفت که سپس آن را پیچید و او را با آن “swat” کرد. در حالی که اعضای هیئت منصفه از طریق شهادت او با چهره پوکر ظاهر شدند، یکی شروع به مالیدن صورت او کرد و به نظر می رسید که خنده را مهار می کند.

پس از آن، او گفت که ترامپ “بسیار مودب تر” است و به او پیشنهاد کرد که در برنامه تلویزیونی او “شاگرد” بیاید. او گفت: «تو من را به یاد دخترم می‌اندازی» و حضور در برنامه نشان می‌دهد که او را نباید دست کم گرفت.

دنیلز گفت، در مجموع، آنها حدود دو ساعت با هم چت کردند. او گفت که به حمام رفت و وقتی بیرون رفت، ترامپ “با شلوارک و تی شرت” روی تخت دراز کشیده بود. او گفت که “مثل ترس از پرش مبهوت بود. انتظار نداشت کسی آنجا باشد، به خصوص منهای لباس های زیاد.”

او گفت که ترامپ به او گفت: «فکر می‌کردم تو در مورد آنچه می‌خواهی جدی بودی». او گفت که احساس می‌کند “مطمئناً عدم توازن قدرت وجود دارد. او بزرگ‌تر بود و راه را مسدود می‌کرد، اما من تهدیدی شفاهی و فیزیکی نداشتم.” او در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت با او روی تخت رابطه جنسی داشت، گفت: “بله.”

او رابطه جنسی را مختصر توصیف کرد و گفت که ترامپ به او گفت: «عالی بود. بیا دوباره دور هم جمع شویم، عسل.» او گفت که از کاندوم استفاده نکرده است و هیچ نگرانی در مورد اینکه همسرش بفهمد چه اتفاقی افتاده است، ابراز نکرده است. او گفت که او همچنین شماره تلفن خود را به او نداده است.

محافظ ترامپ روز بعد با او تماس گرفت تا او را به ملاقات ترامپ در یک بار در هتلش دعوت کند. وقتی او به آنجا رسید، او با بن روتلیسبرگر، مدافع سابق پیتسبورگ استیلرز بود. ترامپ حدود 10 دقیقه بعد آنجا را ترک کرد، اما به خوبی پس از ملاقات با او تماس گرفت «با یک به‌روزرسانی – یا اگر نداشت – برای شاگرد».

او گفت: “او همیشه من را دسته عسل صدا می کرد.”

او گفت که آنها دوباره یکدیگر را در ژانویه 2007 دیدند، زمانی که او او را به راه اندازی برند ودکای ترامپ دعوت کرد. زمانی که در آنجا بود، او گفت که او را به دوستش «کارن» معرفی کرده است، که بعداً متوجه شد کارن مک‌دوگال، مدل سابق پلی‌بوی است که می‌گفت در آن دوره با ترامپ رابطه عاشقانه چند ماهه داشته است. دیوید پکر، ناشر سابق National Enquirer، پیش از این در دادگاه شهادت داد که 150,000 دلار به او پرداخت کرد تا او را در مورد این ادعا در انتخابات 2016 ساکت نگه دارد. ترامپ هر دو ادعای دنیلز و مک دوگال را رد کرده است.

دنیلز گفت که ترامپ همچنین در همان دوره زمانی او را به برج ترامپ دعوت کرد و به او اطمینان داد که “من هنوز در حال کار بر روی کارآموز هستم.”

او گفت که آنها آخرین بار یکدیگر را در تابستان 2007 دیدند، زمانی که او از او دعوت کرد تا او را در خانه‌ای که در لس آنجلس در آن اقامت داشت، ببیند. او گفت که او “به تلاش برای ایجاد پیشبرد جنسی ادامه داد”، اما او را به ضرب گلوله کشت. او گفت: “به او گفتم که پریود شده ام.” او گفت که بعداً با او تماس گرفت و به او گفت که نتوانسته است او را در برنامه خود ببرد.

پرداخت هایی که مایکل کوهن، وکیل وقت ترامپ در پایان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 به دانیلز پرداخت کرد، در مرکز این پرونده قرار دارد، اولین محاکمه جنایی یک رئیس جمهور سابق. کوهن 130000 دلار به دنیلز در ازای سکوت در مورد ادعاهایش مبنی بر برخورد جنسی با ترامپ پرداخت کرد. ترامپ این ادعا را رد کرده است.

دنیلز گفت که مدیرش جینا رودریگز در سال 2015 پس از اینکه ترامپ اعلام کرد برای ریاست جمهوری نامزد می شود، با او درباره انتشار عمومی داستانش برای پول صحبت کرد. این مدیر تا زمانی که در اکتبر 2016 نوار موسوم به “دسترسی به هالیوود” منتشر شد، موفقیت چندانی در خرید این داستان نداشت، که در آن ترامپ در سال 2005 ضبط شد و به خود می بالید که می تواند زنان را بدون رضایت آنها دست بزند.

او گفت رودریگز سپس به او گفت که ترامپ و کوهن “علاقه مند به پرداخت” این داستان هستند و او موافقت کرد، زیرا این بدان معناست که داستان – که شوهرش از آن اطلاعی نداشت – عمومی نخواهد شد. او گفت: “من به مبالغ اهمیتی نمی دادم. فقط “این کار را انجام دهید” بود.

سیاست، سیاستمدار سیاسی، دادگاه محاکمه پول خاموش است
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در 6 می 2024 به دادگاه کیفری منهتن در شهر نیویورک بازمی گردد.جولیا نیکینسون / استخر از طریق گتی ایماژ

دادستان ها می گویند که ترامپ پول پرداخت هایی را که به دروغ به عنوان هزینه های قانونی توصیف شده بود به کوهن بازپرداخت کرده و او را به 34 فقره جعل سوابق تجاری متهم کرده اند. او اعتراف به بی گناهی کرده است.

سوزان نچلس، وکیل دادگستری، قبل از اینکه دنیلز موضع بگیرد، به قاضی گفت که نباید اجازه داشته باشد درباره «هیچ جزئیات اعمال جنسی» شهادت دهد، زیرا این امر «بی‌عدالتی» خواهد بود. او گفت: “هیچ دلیلی وجود ندارد که این پرونده در مورد کتاب ها و پرونده ها مطرح شود.”

هافینگر گفت: “توضیحاتی درباره اندام تناسلی وجود نخواهد داشت”، اما “برای ما مهم است که رابطه جنسی او با او را غیرقانونی کنیم و اینکه او چه احساسی نسبت به آن داشته است.” قاضی خوان مرچان گفت دانیلز می تواند شهادت دهد که آنها رابطه جنسی داشته اند، اما جزییات را نادیده می گیرد.

ترامپ که مرچن او را به دلیل نقض مکرر دستور گاف با حمله به دنیلز و کوهن جریمه کرده است، در صفحه رسانه اجتماعی خود در دادگاه شکایت کرد که «به تازگی به او گفته شده که شاهد امروز کیست».

«این بی سابقه است و زمانی برای آماده شدن وکلا نیست. هیچ قاضی هرگز محاکمه ای به این شیوه جانبدارانه و جانبدارانه انجام نداده است.» او در پستی نوشت که مدتی بعد حذف شد.

پست Truth Social مدت کوتاهی قبل از اولین گزارش آسوشیتدپرس مبنی بر اینکه دنیلز قرار است روز سه شنبه شهادت دهد منتشر شد. مشخص نیست که چه زمانی به ترامپ و وکلایش گفته شد که او در حال شهادت است – دادستان‌ها معمولاً تا روز قبل با استناد به سوابق ترامپ در اظهارنظر شاهدان، به آنها نگفته‌اند که چه کسی موضع خواهد گرفت.

با این حال، اینکه دانیلز شهادت دهد، جای تعجب نیست. تیم حقوقی ترامپ به طور ناموفق استدلال کرده بودند که او باید از حضور در موضع منع شود، درخواستی که قاضی قبل از شروع محاکمه درخواست کرده بود. قرار است کوهن نیز در مقطعی شهادت دهد.

مرچن صبح روز دوشنبه ترامپ را 1000 دلار جریمه کرد و متوجه شد که او برای دهمین بار دستور 1 آوریل را نقض کرده است. او هشدار داد که تخلفات بعدی ممکن است منجر به زندان شود.

اریک آدامز، شهردار نیویورک، روز سه‌شنبه در پاسخ به این سوال که آیا مقامات اصلاحات برای چالش‌های لجستیکی رئیس‌جمهور سابق در حبس آماده هستند یا خیر، گفت: “آنها آماده خواهند بود.” آدامز در پاسخ به این سوال که آیا در مورد چنین احتمالی با مقامات اصلاحات گفتگو کرده است، گفت: “بله، داریم.”

قبل از دنیلز، دادستان ها با یک مدیر قدیمی انتشار تماس گرفتند تا گزیده هایی از برخی از کتاب های ترامپ را تأیید کند و بخواند.

سالی فرانکلین، یکی از مدیران شرکت Penguin Random House به نام سالی فرانکلین، یکی از کتاب‌های «چگونه ثروتمند شویم» را خواند که در آن نوشته شده بود: «سال‌های زیادی است که می‌گویم اگر کسی شما را خراب کرد، او را به عقب برگردانید».

گزیده‌ای از کتاب دیگری نشان می‌دهد که ترامپ در مورد اینکه چقدر پول‌هایش را به دقت دنبال می‌کند صحبت می‌کند – چیزی که دادستان‌ها احتمالاً از آن استفاده می‌کنند تا نشان دهند او به خوبی از آنچه کوهن را پس می‌دهد آگاه است. او در این گزیده گفت: “من همیشه چک هایم را امضا می کنم تا بدانم پولم کجا می رود.”

او در مورد دیگری گفت: “اگر مردم امضای شما را در پایین چک ببینند، می‌دانند که شما آنها را تماشا می‌کنید و کمتر شما را خراب می‌کنند.”

دادستان ها روز دوشنبه تخمین زدند که آنها از نیمه راه در پرونده خود که اکنون در هفته سوم شهادت است، عبور کرده اند.