کاخ سفید در نظر دارد سخنرانی های فارغ التحصیلی بایدن را با افزایش اعتراضات دانشگاه ها محدود کند


واشنگتن – در بحبوحه اعتراضات فزاینده در محوطه های دانشگاهی توسط تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین، کاخ سفید در نظر دارد جو بایدن، رئیس جمهور و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، حضور حداقلی برای مراسم سنتی بهار داشته باشند: ایراد سخنرانی های آغازین.

بایدن قرار است در ماه مه در کالج مورهاوس و آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت سخنرانی کند، در حالی که هریس تنها قرار است در آکادمی نیروی هوایی سخنرانی کند. بانوی اول جیل بایدن، که در یک کالج محلی تدریس می کند، انتظار می رود که یک سخنرانی آغاز کند، هرچند نام مدرسه ای اعلام نشده است.

دو مقام کاخ سفید خاطرنشان کردند که تعداد سخنرانی های بایدن و هریس مشابه دو سال قبل است. در مقایسه، زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 2012 به دنبال انتخاب مجدد بود، در آکادمی نیروی هوایی، کالج بارنارد و دبیرستان جاپلین سخنرانی کرد. در همان سال، بایدن، معاون رئیس جمهور وقت، در وست پوینت و دبیرستان های ایالت های میدان جنگ ویرجینیا و فلوریدا سخنرانی کرد.

یکی دیگر از مقامات کاخ سفید از پیش‌بینی چگونگی برخورد بایدن با ناآرامی‌های دانشگاه خودداری کرد. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، این هفته به خبرنگاران گفت که بایدن همیشه این سخنرانی‌ها را «زمان ویژه‌ای برای ارائه یک پیام» می‌داند – پیامی دلگرم‌کننده، پیامی که امیدواریم برای فارغ‌التحصیلان و خانواده‌هایشان نشاط‌بخش باشد.

او گفت: “او تمام تلاش خود را می کند تا با آن لحظه روبرو شود، زیرا مربوط به آنچه در حال وقوع است، دردی که جوامع احساس می کنند.”

مقامات کمپین بایدن می گویند که علیرغم تمرکز رسانه ها بر اعتراضات دانشگاه، نظرسنجی های عمومی و تحقیقات خودشان نشان می دهد که رای دهندگان جوان بیشتر به مسائل دیگر توجه دارند. یک نظرسنجی جدید دانشگاه هاروارد نشان داد که تورم و مراقبت های بهداشتی در صدر فهرست موضوعات مهم برای رای دهندگان 18 تا 29 ساله قرار دارند. خشونت اسلحه، حمایت از دموکراسی، تغییرات آب و هوایی و حقوق باروری زنان نیز بالاتر از جنگ غزه بود.

اما جان دلا ولپ، مدیر نظرسنجی در موسسه سیاست مدرسه کندی هاروارد، گفت که نظرسنجی ها و سایر تحقیقاتی که وی انجام داده است، بر چالش هایی که بایدن در این محیط با آن مواجه است، و همچنین فرصت بالقوه ای برای او برای حمایت از حمایت از طریق پرداختن به نگرانی ها در مورد رئیس غزه تاکید می کند. در محیطی مانند مراسم آغاز به کار، جایی که دانش آموزان و همچنین والدین، اساتید و مدیران آنها دور هم جمع می شوند.

«این فرصت مهمی است برای تلاش برای پر کردن این شکاف‌ها، شاید همان کاری که فقط بایدن می‌تواند انجام دهد. زیرا در این موضوع اختلاف نظر وجود دارد.»

در حالی که وضعیت غزه ممکن است در فهرست موضوعاتی که رای دهندگان جوان به عنوان اولویت‌ها شناسایی کرده‌اند، بالا نباشد، دلا ولپ آن را با موضوعی مانند تغییرات آب و هوایی مقایسه کرد که در آن اگر نامزدی دیدگاه خود را به اشتراک نگذارد، رای‌دهندگان با آن‌ها درگیر نمی‌شوند. مسائل دیگر

دلا ولپ گفت: «یکی از اولین چیزهایی که یک جوان به من می گوید این است که احساس نمی کند درک شده است. وی ادامه داد: «باید به رسمیت شناخته شود که ما به طور جدی برای آتش بس دائمی کار می کنیم. باید به رسمیت شناخته شود که ما به سمت راه حل دو کشوری پیش می رویم. باید به رسمیت شناخته شود که ما هر کاری که از نظر انسانی ممکن است انجام می دهیم تا گروگان ها را آزاد کنیم و به مردم عزت بدهیم.»

فارغ التحصیل تابلویی در دست دارد
هنگامی که رئیس جمهور جو بایدن در مراسم آغاز به کار دانشگاه هاوارد در 13 مه 2023 صحبت می کند، یک فارغ التحصیل تابلویی را در دست دارد.الکس براندون / فایل AP

به گفته یک مقام ارشد، کمپین بایدن ماه‌ها در یافتن راه‌های جدید و مبتکرانه برای ایجاد انگیزه در رأی‌دهندگان جوان‌تر «وسواس» داشته است. این کمپین خاطرنشان می کند که برنامه رای دهندگان جوان را زودتر از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری گذشته راه اندازی کرده است و از هم اکنون کارمندان خود را برای سازماندهی حضور در کالج های ایالت های مورد نظر آغاز کرده است.

ایو لونسون، هماهنگ‌کننده تعامل ملی جوانان کمپین بایدن، گفت که دسترسی فیزیکی به دانشگاه‌ها تنها بخشی از استراتژی برای دسترسی به رای‌دهندگان جوان است. این کمپین تاکید زیادی بر هدف قرار دادن دانشجویان آنلاین از طریق برنامه دیجیتال و تبلیغات پولی در برنامه های اصلی رسانه های اجتماعی دارد. او همچنین گفت که تاکید زیادی بر دسترسی به رای دهندگان جوانی که در کالج ثبت نام نکرده اند، هم از طریق برنامه سازماندهی و هم از طریق حضور در اجتماعات عمومی بزرگ مانند جشنواره های موسیقی و رویدادهای ورزشی وجود دارد.

لونسون گفت که این کمپین هفته آینده تلاش بزرگی را برای هدف قرار دادن رای دهندگان جوان در مورد حقوق سقط جنین تا پایان سال تحصیلی آغاز خواهد کرد.

او گفت: “ما از صحبت هایی که داریم می دانیم که رای دهندگان جوان قصد دارند رای دهند، و رای دهندگان قصد دارند به ما رای دهند.” “من فکر می کنم همیشه چیزهایی وجود دارد که همه مردم با ما موافق نیستند. و وظیفه ما این است که روشن کنیم چه تضاد وجود دارد، چه خطراتی در این انتخابات وجود دارد. و برای یادآوری این موضوع به مردم.»

پاییز گذشته، هریس تور کالج‌هایی را که کاخ سفید آن را «مبارزه برای آزادی‌های ما» می‌نامید، انجام داد، جایی که از 9 دانشگاه مختلف بازدید کرد و با 15000 دانشجو صحبت کرد. بایدن برخی از رویدادهای اخیر را در کالج های کوچکتر با مخاطبان کوچک و با دقت بررسی شده برگزار کرده است. راهپیمایی‌های گسترده به سبک کمپین در محوطه دانشگاه‌ها یا در نزدیکی آن یکی از عناصر اصلی کمپین‌های انتخاباتی عمومی، به‌ویژه برای نامزدهای دموکرات بوده است، اما کمپین بایدن بر گردهمایی‌های صمیمی‌تر متمرکز شده است که می‌توان آنها را توسط تیم دیجیتال خود فیلم‌برداری و توزیع کرد.

رو خانا، نماینده کالیفرنیا، این هفته به عنوان عضوی از هیئت مشاوران ملی کمپین بایدن از چندین دانشگاه کالج ویسکانسین بازدید کرد. او گفت، همانطور که نظرسنجی هاروارد نشان داد، متوجه شد که تورم و مراقبت های بهداشتی از دغدغه های اصلی دانشجویان است، اما وضعیت غزه اغلب موضوع بحث های محترمانه است.

غزه یک موضوع چالش برانگیز است. و ما نمی‌توانیم آن را آرزو کنیم.» او در مصاحبه‌ای گفت. این اشتباه است که فکر کنیم این موضوع بر سازمان‌دهندگان و فعالانی که در حمایت از رئیس‌جمهور کمک می‌کنند تأثیر نمی‌گذارد.»

او همچنین گفت که بایدن نباید از پرداختن مستقیم به این موضوع با رای دهندگان جوان اکراه داشته باشد.

این تنها مسئله به هیچ وجه نیست. حتی موضوع شماره 1 هم نیست. اما این در گفتگو است. این نوع تعامل به دانش‌آموزان نشان می‌دهد که اهمیت دارند و صدایشان شنیده می‌شود.»