آیس کیوب می گوید که BIG3 به کیتلین کلارک پیشنهاد 5 میلیون دلاری «تاریخی» برای بازی در لیگ بسکتبال 3 به 3 داد.



آیس کیوب غول هیپ هاپ روز چهارشنبه اعلام کرد که سازمان بسکتبال BIG3 او به بازیکن فوق ستاره کالج کیتلین کلارک 5 میلیون دلار پیشنهاد داده است تا برای مسابقات لیگ مناسب باشد.

آیس کیوب که آن را یک “پیشنهاد تاریخی” به یک “ورزشکار نسلی” خواند، گفت که همچنان منتظر است تا گارد دانشگاه آیووا به این فرصت پاسخ دهد.

این خواننده رپ و بازیگر یکی از بنیانگذاران BIG3 است، لیگ 3 به 3 که بازیکنان سابق NBA و بازیکنان بین المللی را جذب می کند و این پیشنهاد را در حین پاسخ به داستان TMZ در X تایید کرد.

ما قصد داشتیم تا زمانی که کیتلین کلارک برای قهرمانی بازی می کند، این پیشنهاد خصوصی باقی بماند. اما من چیزی را انکار نمی کنم که در حال حاضر وجود دارد: BIG3 یک پیشنهاد تاریخی به کیتلین کلارک ارائه کرد. چرا ما این کار را نکنیم؟» آیس کیوب نوشت. کیتلین یک ورزشکار نسلی است که می تواند موفقیت های فوق العاده ای در BIG3 کسب کند.

آیس کیوب، 54 ساله، که نامش اوشی جکسون است، در X گفت که BIG3 با پیشنهاد دادن مشاغل سرمربی به زنان، موانع را شکسته است.

زمانی که نانسی لیبرمن را به عنوان اولین مربی زن یک تیم حرفه ای مردان انتخاب کردیم، شکاکان خندیدند و او در اولین سال حضورش قهرمان شد. سپس لیزا لزلی همه را در سال دوم برد. با پیشنهاد ما، کیتلین کلارک می تواند تاریخ ساز شود و حتی موانع بیشتری را برای زنان ورزشکار از بین ببرد.

ان‌بی‌سی نیوز بعد از ظهر چهارشنبه به نمایندگان آیس کیوب و کلارک دسترسی پیدا نکرد.

آیس کیوب در “نمایش پت مک آفی” در روز چهارشنبه گفت که BIG3 هنوز از کلارک چیزی نشنیده است.

او گفت: «ما فقط به یک پاسخ نیاز داریم، به محض اینکه آماده باشند آن را به ما بدهند.

وی افزود: همیشه 50 تا 50 تا یک نه می گیریم، در نهایت این یک پیشنهاد سخاوتمندانه است.

او همچنین در برنامه گفت که اگر BIG3 امکان اضافه کردن کلارک را بررسی نکند، کار خود را انجام نخواهد داد و گفت که او می‌تواند لیگ را به یک “استراتوسفر متفاوت” ببرد.

در ماه فوریه، کلارک در برابر دانشگاه میشیگان رهبر امتیازدهی حرفه ای زنان NCAA شد.

دو هفته پس از شکستن این رکورد، او با شکستن رکورد “تپانچه پیت” ماراویچ که بیش از 50 سال پابرجا بود، رکورد 3667 امتیاز حرفه ای را شکست.

فاکس اسپورت گفت که عملکرد رکورددار کلارک، رتبه های تلویزیونی زیادی را به خود جلب کرد و بیش از 4 میلیون بیننده تلویزیونی را در اوج خود جذب کرد و پربیننده ترین بازی بسکتبال فصل عادی زنان از سال 1999 بود.

در اواخر فوریه، کلارک اعلام کرد که بهار امسال وارد درفت WNBA خواهد شد.

آیس کیوب در X گفت که بسکتبالیست های زن حرفه ای در خاک ایالات متحده باید گزینه های بیشتری نسبت به WNBA داشته باشند و باید در برخی کشورها از بازی در خارج از کشور خودداری کنند. بازی در اروپا در خارج از فصل به بازیکنان WNBA این شانس را می دهد که چهار یا پنج برابر حقوق آمریکایی خود را دریافت کنند.

آیس کیوب گفت: «زنان ورزشکار آمریکایی نباید مجبور شوند که فصل های تعطیل خود را با بازی در کشورهای خارجی اغلب مأیوس کننده و مشکوک صرف کنند تا زندگی خود را تامین کنند. و آن‌ها باید بیش از یک گزینه حرفه‌ای در ایالات متحده داشته باشند، در زمانی که لیگ‌های حرفه‌ای ورزش آمریکا توسط رژیم‌های خودکامه و ضد زنان مانند قطر نفوذ می‌کنند. پیشنهاد راهگشای ما به کیتلین کلارک نشان می دهد که BIG3 اکنون گزینه دیگری را برای ورزشکاران ارائه می دهد.

کلارک در جریان پیروزی تیمش در روز دوشنبه در دور دوم مسابقات NCAA مقابل کوهنوردان ویرجینیای غربی 32 امتیاز کسب کرد.