ران دیسانتیس هدف یک میلیون دلاری را برای رویدادهای اهدایی پیش از پیشنهاد سال 2024 تعیین می کند


حضور ران دیسانتیس برای وصول چک های سیاسی، هزینه زیادی دارد: حدود 1 میلیون دلار.

به گفته سه جمهوری‌خواه که در تلاش‌ها برای جمع‌آوری پول نقد برای DeSantis در دوره مقدماتی سایه مشارکت داشتند، این هدف تهاجمی است که فرماندار فلوریدا و کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری 2024 را از مسیر خود برای جمع‌آوری کمک‌های مالی خارج می‌کند.

یکی از اعضای حزب جمهوری خواه که ارقام مورد نظر را به یکی از سرمایه‌گذاران قدیمی کمپین‌های سیاسی دیسانتیس نسبت می‌دهد، گفت: «اگر آنها می‌خواهند قبلاً در شهر باشند، این کار را با 500000 دلار انجام می‌دهند. اگر می خواهید او به طور مستقل به آنجا برود، حدود 1 میلیون دلار است.

به گفته یکی از افراد آشنا به برنامه ریزی، به سازمان دهندگان یک رویداد جمع آوری کمک های مالی برای DeSantis در یک شهر متوسط ​​گفته شده است که یک میلیون دلار جمع آوری کنند.

اعداد و ارقام ممکن است کمتر از حقیقت سیاسی که آنها را نمایندگی می کنند، اهمیت داشته باشند. دسانتیس به قدری تقاضا دارد که اهداکنندگان برای دادن پول به او صف می‌کشند تا اینکه منتظر التماس کردن او باشند و به او اجازه می‌دهند در سطح یک رئیس‌جمهور یا معاون رئیس‌جمهور در حال فعالیت، یک نوار تعیین کنند.

رابرت وولف، که رویدادهای جمع آوری کمک های مالی را سازماندهی می کند، گفت: “برای یک نامزد انتخاباتی غیرعمومی و یک نامزد غیرمسئول، این اعداد تند هستند – اما برای دسانتیس نه، زیرا من تعجب نمی کنم اگر او در ماه اول خود چند صد میلیون از قبل انجام داده باشد.” رئیس جمهور باراک اوباما.

در حالی که دیسانتیس توجه بسیاری از حامیان مالی جمهوری خواه را به خود جلب می کند و به وضوح خود را در رتبه دوم در نظرسنجی های ملی تثبیت کرده است، چهار نظرسنجی اخیر نشان داده است که او با 30 درصد و کمتر از 8 درصد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا عقب است.

با این حال، DeSantis، که آخر هفته گذشته یک نشست اهدایی در پالم بیچ برگزار کرد، در این مرحله اولیه این فرآیند ظاهری شبیه به یک غول‌پیکر جمع‌آوری کمک مالی دارد.

یکی از قدیم‌ترین جمع‌آوری‌کننده‌های مالی GOP، با اشاره به موفقیت فرماندار تا کنون، گفت: DeSantis در “پنبه بلند” است. گردآورنده کمک مالی یادآور شد که هدف مایک پنس، یکی دیگر از نامزدهای آینده آینده 2024، زمانی که او معاون رئیس جمهور بود، 500000 دلار بود. این جمع‌آوری کمک مالی ارقام را تأیید کرد و خاطرنشان کرد که قیمت ویژه رویدادهای DeSantis در فلوریدا نیم میلیون دلار است.

فردی که با عملیات جمع آوری کمک های مالی DeSantis آشنا است، گفت: هیچ برچسب قیمت سختی وجود ندارد.

این فرد گفت: «فعالیت جمع آوری کمک های مالی استانداری از 10 تا 10 میلیون دلار درآمد داشته است. این کاملاً نادرست است که ادعا کنیم آستانه های لازم برای مشارکت فرماندار وجود دارد.»

فعالان سیاسی قدیمی می‌گویند که چنین اهدافی به ندرت مورد هدف قرار می‌گیرند، زیرا اطمینان از اینکه هر کسی که قول مشارکت می‌دهد واقعاً حاضر شود و چک بنویسد، دشوار است. از نظر عملی، این بدان معناست که سازمان‌دهندگان رویداد سعی می‌کنند به دستیاران یک سیاستمدار نشان دهند که می‌توانند – معمولاً از طریق سوابق خود و کمک‌کنندگان بالقوه – به منظور انجام برنامه‌ها، ارائه دهند.

پیا کاروسون، یک استراتژیست کهنه کار دموکرات که در نقش های ارشد در کمپین های مجلس نمایندگان و سنا خدمت کرده است، می گوید: «این رقصی بین کارکنان مالی و مجری رویداد است.

دیسانتیس به‌عنوان فرماندار و پیش از آن به‌عنوان نماینده کنگره در رویدادهای جمع‌آوری کمک‌های مالی با مبلغی بسیار کمتر از نیم میلیون دلار ظاهر شده است.

کمیته ایالتی دوستان ران دیسانتیس او در هفته های اخیر میلیون ها دلار دریافت کرده است – از جمله پنج کمک مالی بین 1 تا 2.5 میلیون دلار از اهداکنندگان فردی – اما این کمیته رویدادهای جمع آوری کمک را برگزار نکرده است.

متحدان اصرار دارند که دیسانتیس بر اداره فلوریدا متمرکز است، نه برنامه ریزی برای کمپین ریاست جمهوری.

در همان زمان، دیسانتیس در مدار تلویزیون قرار می گیرد و برای تبلیغ کتاب خود که روز سه شنبه منتشر شد، به کشور سفر می کند. هفته گذشته یک گروه جدید معاف از مالیات به وجود آمد تا از سخنرانی های او در گروه های پلیس در نیویورک و حومه فیلادلفیا و شیکاگو حمایت کند. و پولسازان جمهوری خواه در تلاشند تا رویدادهای جمع آوری کمک های مالی را در سراسر کشور برای او ترتیب دهند.

برندن اشتاینهاوزر، مشاور حزب جمهوری‌خواه در تگزاس، گفت غیرمعمول است که یک نامزد بالقوه ریاست‌جمهوری بتواند چنین مبالغ هنگفتی را در این زودهنگام داشته باشد. اما او به حرکت مردمی به سمت DeSantis و همچنین نظرسنجی هایی اشاره کرد که دائماً DeSantis را در فاصله قابل توجهی از ترامپ نسبت به بقیه میدان نزدیکتر کرده است.

اشتاینهاوزر گفت: «اگر شما بیشتر یک اهداکننده معاملاتی هستید، به نوعی به آن نگاه می‌کنید که «من می‌خواهم زودتر با کسی که فکر می‌کنم برنده می‌شود، وارد شوم». این گویاترین چیز است. آنها روی این مردی که فکر می کنند می تواند در انتخابات مقدماتی و ژنرال پیروز شود سرمایه گذاری می کنند.