قاضی توصیه می کند که جان ایستمن در کالیفرنیا محروم شود



یک قاضی روز چهارشنبه توصیه کرد که جان ایستمن، یکی از متهمان مشترک دونالد ترامپ در پرونده مداخله در انتخابات جورجیا، در کالیفرنیا برکنار شود.

قاضی ایوت دی رولند از دپارتمان استماع دادگاه وکلای ایالتی در لس آنجلس نوشت: «با توجه به شرایط مربوط به رفتار نادرست ایستمن و ایجاد توازن در تشدید و تخفیف، دادگاه توصیه می‌کند که ایستمن لغو شود.

“پس از بررسی کامل سوابق”، دادگاه دریافت که دفتر وکیل دادگستری ایالت کالیفرنیا بار خود را برای اثبات اکثریت قریب به اتفاق ادعاهای خود علیه ایستمن برآورده کرده است.

ایستمن با 11 اتهام انضباطی مرتبط با اتهاماتی مبنی بر اینکه او استراتژی ای را که توسط حقایق یا قانون پشتیبانی نمی شود، مورد حمله قرار گرفت، که مستلزم طرحی بود که مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت، آرای انتخاباتی جو بایدن را در جلسه مشترک کنگره رد کند. در 6 ژانویه 2021.

قاضی روز چهارشنبه ایستمن را برای 10 مورد از 11 اتهام از جمله گمراه کردن دادگاه، اظهارات نادرست و عدم حمایت از قانون اساسی مقصر دانست. او یکی از موارد بداخلاقی اخلاقی مربوط به اظهارات ایستمن را در راهپیمایی “Stop the Steal” در Ellipse در 6 ژانویه 2021 رد کرد و دریافت که دفتر مشاور ارشد “هیچ مدرکی ارائه نکرده است که نشان دهد اظهارات ایستمن در حمله نقش داشته است. در کاپیتول.”

وکیل ایستمن، رندال میلر، چهارشنبه شب در بیانیه ای از رسیدگی موکلش به مسائل حقوقی پس از انتخابات دفاع کرد.

“دکتر. ایستمن معتقد است که رسیدگی به مسائل حقوقی که از او خواسته شد پس از انتخابات نوامبر 2020 ارزیابی کند، بر اساس سابقه قانونی قابل اعتماد، انتخابات ریاست جمهوری قبلی، تحقیق در مورد متن قانون اساسی و مطالب علمی گسترده بوده است.

روندی که دکتر ایستمن در سال 2020 انجام داد، همان فرآیندی است که توسط وکلا انجام شد هر روز و هرکجا – در واقع، این جوهر کاری است که وکلا انجام می دهند. آنها از نظر اخلاقی موظفند مدافعان غیور مشتریان خود باشند – وظیفه ای که دکتر ایستمن آن را نقض نمی کند.

قاضی دستور داد که ایستمن به “وضعیت غیر فعال غیر ارادی” منتقل شود، به این معنی که او از وکالت در کالیفرنیا منع می شود تا زمانی که دادگاه عالی پرونده او را بررسی می کند. قاضی گفت که وضعیت غیرفعال ایستمن سه روز پس از ارائه دستور اعمال خواهد شد.

وکیل او چهارشنبه شب اضافه کرد که تیم ایستمن “مطمئن است” که دادگاه تجدیدنظر وکلای ایالتی “به سرعت راه حلی ارائه خواهد کرد.”

وکلای ایالتی در مارس 2022 تحقیقات اخلاقی در مورد رفتار ایستمن را اعلام کرد. سال گذشته از دادگاه خواست تا مجوز ایستمن برای وکالت در کالیفرنیا را لغو کند.

ایستمن همچنین با چالش های حقوقی دیگری ناشی از رفتار او پس از انتخابات 2020 مواجه است.

در ماه آگوست، او به سازماندهی طرح به اصطلاح انتخاب کنندگان جعلی که برای حفظ ترامپ در قدرت پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 طراحی شده بود، متهم شد که همراه با 18 متهم دیگر متهم شد. او به نقض قوانین دزدی در گرجستان متهم شد.

چهار نفر از متهمان به گناه خود اعتراف کرده اند، در حالی که ایستمن از جمله افرادی است که مانند ترامپ خود را بی گناه دانسته است.