ترامپ به جای قضاوت «غیرممکن» 464 میلیون دلاری خواستار دریافت وثیقه 100 میلیون دلاری در پرونده کلاهبرداری نیویورک شد.



وکلای رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ از دادگاه تجدیدنظر خواستند تا اجرای حکم 464 میلیون دلاری علیه او، پسران و شرکتش را به تعویق بیندازد و به او اجازه دهد به جای مبلغ کامل قانونی، 100 میلیون دلار وثیقه بگذارد.

وکلای ترامپ روز چهارشنبه در پرونده ای به بخش استیناف ایالتی گفتند که با توجه به محدودیت های موجود در حکم صادر شده توسط قاضی آرتور انگورون در پرونده کلاهبرداری مدنی توسط دادستان کل نیویورک، ارسال کل مبلغ برای میلیاردر “غیرممکن” است. لتیتیا جیمز.

“مبلغ گزاف و تنبیهی حکم همراه با ممنوعیت غیرقانونی و غیرقانونی عمومی معاملات وام دادن، تضمین و ارسال اوراق قرضه کامل را غیرممکن می کند. با این وجود، تجدیدنظرخواهان قصد دارند ضمانت نامه ای به مبلغ 100 میلیون دلار را تضمین کنند.” بایگانی گفت.

وکلای ترامپ استدلال می‌کنند که بدون ماندن با مبلغ اوراق قرضه کاهش‌یافته، «احتمالاً برای افزایش سرمایه در شرایط ضروری باید املاک فروخته شود، و هیچ راهی برای بازیابی اموال فروخته‌شده پس از درخواست تجدیدنظر موفقیت‌آمیز وجود نخواهد داشت و هیچ وسیله‌ای برای بازپس‌گیری حاصل از آن وجود نخواهد داشت. خسارات مالی از دادستان کل.»

دفتر جیمز به سرعت با این درخواست مخالفت کرد.

دنیس فن، دستیار ارشد وکیل کل، از طرف جیمز نوشت: «این ادعای متهمان مبنی بر اینکه اوراق قرضه یا سپرده کامل غیرضروری است، دلیلی ندارد زیرا آنها مایلند تعهدی جزئی کمتر از یک چهارم مبلغ قضاوت را ارسال کنند.

در پرونده فان آمده است: “مدافعان همه قبول دارند که آقای ترامپ دارایی های نقدی کافی برای برآورده کردن قضاوت ندارد؛ متهمان برای انجام این کار نیاز به “افزایش سرمایه” دارند. این دقیقاً شرایطی است که برای آن اوراق قرضه یا سپرده کامل لازم است.” وی افزود که “خطر قابل توجهی وجود دارد که متهمان پس از تجدیدنظرخواهی از اجرای حکم فرار کنند (یا اجرای آن را دشوارتر کنند.”

هر دو طرف استدلال های خود را در مورد این موضوع در حضور قاضی آنیل سی. سینگ مطرح کردند و ممکن است قبل از پایان روز چهارشنبه حکمی در مورد این موضوع صادر شود.

حکم 464 میلیون دلاری هفته گذشته رسماً وارد شد و ساعت 30 روزه ترامپ را برای ارسال وثیقه آغاز کرد تا هرگونه تلاش برای جمع آوری توسط دفتر جیمز باقی بماند. رقم 464 میلیون دلاری شامل سود پیش داوری است که در جایزه بیش از 350 میلیون دلاری انگورون علیه ترامپ و سازمان ترامپ به دلیل افزایش معمول دارایی های خود برای دریافت وام های بانکی با نرخ هایی که مستحق آن نبودند، تعلق گرفت. این سود تا زمانی که پرداخت شود یا ترامپ درخواست تجدید نظر خود را جلب کند، روزانه بیش از 114000 دلار رشد خواهد کرد.

وکلای ترامپ در تشکیل پرونده خود در روز چهارشنبه ادعا کردند که جایزه صادر شده توسط انگورون باید نزدیک به 100 میلیون دلار می بود. آنها مدعی شدند: «در میان اشتباهات بی‌شمار داوری، بیش از 350 میلیون دلار از حدود 465 میلیون دلاری که به دلیل محرومیت اعطا شده است، با محدودیت‌های قانونی منع شده است».

دفتر AG گفت که این استدلال ها قبلاً توسط قاضی رد شده است و احتمالاً توسط دادگاه تجدید نظر نیز رد خواهد شد.

ترامپ هفته گذشته اخطار تجدیدنظر خود را در این پرونده تسلیم کرد و گفت که آنها از دادگاه می‌خواهند تعیین کند که آیا انگورون “مرتکب اشتباهات قانونی و/یا واقعیت‌ها شده است و آیا از اختیار خود سوء استفاده کرده و/یا بیش از صلاحیت خود عمل کرده است”. قضاوتی که آنها در تشکیل پرونده چهارشنبه آن را “تعجب کننده” خواندند.