کلانتر می گوید، یک جوان 14 ساله توسط صاحب فروشگاه SC از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت


به گفته مقامات، یک نوجوان 14 ساله یکشنبه توسط یک صاحب فروشگاه در کارولینای جنوبی که به اشتباه او را به دزدی از مغازه متهم کرد و پس از درگیری او را تعقیب کرد، از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

ریک چاو، 58 ساله، دوشنبه دستگیر و به قتل در ارتباط با مرگ سایروس کارمک بلتون متهم شد.

لئون لات، کلانتر شهرستان ریچلند، دوشنبه در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت که هیچ مدرکی وجود ندارد که کارمک بلتون چیزی از فروشگاه رفاه پمپ بنزین شل در کلمبیا دزدیده باشد.

لات گفت: “او چیزی از مغازه دزدی نکرده است. ما هیچ مدرکی دال بر سرقت او نداریم.”

فروشگاه رفاه Xpress Mart در کلمبیا، SC، روز سه شنبه.
فروشگاه رفاه Xpress Mart در کلمبیا، SC، روز سه شنبه.جفری کالینز / AP

لات گفت که Carmack-Belton حدود ساعت 8 شب وارد فروشگاه رفاه در جاده پارکلین شد. به گفته کلانتری که جزئیاتی را در مورد آنچه منجر به این اختلاف شد فاش نکرد، در مقطعی نوجوان، چاو و پسر مالک شروع به مشاجره کردند. لات افزود، سرانجام کارمک بلتون فروشگاه را ترک کرد و در حال دویدن بود.

لات گفت که مالک که به یک تپانچه مسلح شده بود و پسرش نوجوان را به سمت یک مجتمع آپارتمانی در آن نزدیکی تعقیب کردند و افزود که کارمک-بلتون در یک نقطه سقوط کرد اما دوباره بلند شد.

به گفته کلانتر، پسر چاو گفت که این نوجوان یک اسلحه داشت، زمانی که مالک به پشت کارمک بلتون در حال فرار شلیک کرد. مقامات بعداً یک اسلحه را در کنار جسد این نوجوان کشف کردند.

نایدا رادرفورد، پزشکی قانونی شهرستان ریچلند، افزود که این زخم باعث آسیب قابل توجهی به قلب کارمک-بلتون و خونریزی شده است. او به بیمارستان منتقل شد و در آنجا مرگش اعلام شد.

لات گفت: «بی معنی است. «معنی ندارد. شما خانواده ای دارید که غمگین هستند. ما جامعه ای داریم که برای یک نوجوان 14 ساله که به ضرب گلوله کشته شد، سوگوار است.

کلانتر گفت حتی اگر Carmack-Belton چیزی از فروشگاه بردارد، تیراندازی لازم نیست.

وی افزود: “بدون در نظر گرفتن، حتی اگر چهار بطری آب از مغازه دزدیده باشد، همان چیزی است که او ابتدا کولر را بیرون آورد و سپس آنها را دوباره گذاشت.” “حتی اگر او این کار را کرده بود، اینطور نیست – این چیزی نیست که شما به خاطر آن به کسی شلیک کنید، خیلی کمتر به یک نوجوان 14 ساله.”

اسم کوروش با اسپری روی نمای فروشگاه.
نام Cyrus Carmack-Belton روی نمای فروشگاه با اسپری نقاشی شده بود.اداره کلانتر شهرستان ریچلند

طبق گزارشی از دفتر کلانتری، تحقیقات مشخص کرد که تیراندازی “یک حادثه با انگیزه جانبدارانه” نبوده است. Carmack-Belton سیاه است. چاو آسیایی است.

طبق گزارش پلیس، جمعیتی در طول روز دوشنبه در بیرون فروشگاه تجمع کردند تا اعتراض کنند. حوالی ساعت 21:43 چند نفر وارد مغازه شدند و اقلام را از قفسه ها خارج کردند.

تصاویری از عواقب پس از آن نشان می دهد که نام کارمک بلتون با اسپری روی نمای فروشگاه و همچنین شیشه های شکسته و زباله ها نقاشی شده است. تابلوهایی با مضمون “هیچ کودکی سزاوار مرگ بر سر آب نیست” و “آن را ببند” نیز در بیرون فروشگاه دیده می شود.

قفسه های خراب در داخل فروشگاه.
قفسه های خراب در داخل فروشگاه.اداره کلانتر شهرستان ریچلند

در داخل محل، قفسه ها خراب شدند.

طبق گفته کلانتری، چاو روز سه شنبه در بازداشتگاه آلوین اس. گلن در بازداشت بود.

وکیل چاو فوراً به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.