یک کودک 2 ساله در یک مهدکودک در یوتا ناگهان شروع به خونریزی کرد. سپس پزشکان یک گلوله در سر کودک پیدا کردند


مقامات یوتا در حال بررسی چگونگی اصابت گلوله آشکار به سر یک کودک 2 ساله در یک مهدکودک در روز دوشنبه هستند.

این حادثه در یک مهدکودک در اسپانیا فورک، در حدود 50 مایلی جنوب سالت لیک سیتی رخ داد.

کارآگاهان متوجه شدند که کودکان در محوطه ای با فنس وینیل که کارکنان آن دو بزرگسال بود مشغول بازی بودند. به گفته پلیس، در آن زمان بود که کودکی در حال تلو خوردن و خونریزی از صورت مشاهده شد.

مهدکودک به والدین کودک 2 ساله اطلاع داد که پاسخ دادند و کودک خود را برای درمان به بیمارستان بردند. پلیس گفت تا زمانی که در بیمارستان پزشکان از طریق اسکن متوجه شدند که یک گلوله کالیبر کوچک در سر کودک گیر کرده است.

به گفته پلیس، کودک که به بیمارستان اولیه کودکان منتقل شده بود، وضعیت پایداری داشت.

مهدکودک Lead Ahead در اسپانیا فورک، یوتا
مهدکودک Leap Ahead در اسپانیایی فورک، یوتا. KSL

پلیس گفت این حادثه به نظر یک “حادثه غم انگیز” است.

پلیس گفت: “زمین‌های باز مستقیماً در غرب مهدکودک قرار دارند و گمان می‌رود که دور از آن منطقه آمده باشد.”

پلیس بلافاصله برای اظهار نظر در روز چهارشنبه تماس نگرفت. NBC وابسته به KSL از سالت لیک سیتی گزارش داد که این حادثه در مهدکودک Leap Ahead رخ داده است و کودک زخمی یک پسر است.

لین ماگلستون، صاحب مهدکودک، به خبرگزاری گفت که از تیراندازی اشتباه آشکار شوکه شده است: «ما کاملاً شگفت زده شده ایم. ما گیج شده ایم که این اتفاق در اسپانیایی فورک رخ می دهد.

مهدکودک روز چهارشنبه در بیانیه ای به NBC News گفت که برای پسری که زخمی شده و خانواده اش “کاملاً دلشکسته” است.

“ایمنی برای کودکان و کارکنان تحت مراقبت ما همیشه اولویت اول ما بوده است. ما برای او و خانواده اش دعا می کنیم و امیدواریم که بهبودی کامل پیدا کند. ما همچنین برای تیرانداز و خانواده اش دعا می کنیم. مطمئن هستم. او مطلقاً نمی‌دانست که گلوله‌اش تا آنجا که می‌رود حرکت کند.»

KSL همچنین گزارش داد که روز چهارشنبه، کارآگاهان گفتند که مردی را شناسایی کردند که با تفنگ بادی کالیبر 22 در زمین های باز که در غرب مهدکودک قرار دارد، به پرندگان شلیک می کرد. پلیس گفت که این مرد در حال همکاری است، زیرا تحقیقات آنها ادامه دارد و پرونده برای بررسی هرگونه اتهام به دادستانی شهر اسپانیا فورک ارسال خواهد شد.

این خبرگزاری گزارش داد که مردی که به سمت پرندگان تیراندازی می‌کرد نامش فاش نخواهد شد مگر اینکه اتهامات مطرح شود.

به گزارش KSL، پزشکان معالج پسر به دلیل ترس از آسیب بیشتر در صورت انجام عمل جراحی برای برداشتن آن، تصمیم گرفتند گلوله را در سر پسر بگذارند.

ماگلستون به این خبرگزاری گفت که انتظار می رود این پسر به طور کامل بهبود یابد.