رالف یارل، قربانی تیراندازی اشتباه در زنگ خانه، در رویداد آسیب مغزی راه می‌رود


کانزاس سیتی، مو. – رالف یارل – یک نوجوان سیاه‌پوست که پس از زدن اشتباه زنگ در به سر و بازویش شلیک شد – در اولین حضور عمومی بزرگ خود پس از تیراندازی در یک رویداد آگاهی بخشی از آسیب مغزی قدم زد.

کانزاس سیتی استار گزارش داد که این جوان 17 ساله در ماه آوریل در حالی که قصد داشت برادران کوچکترش را بگیرد، دچار آسیب مغزی شد.

یارل با خانواده، دوستان و سایر بازماندگان آسیب مغزی روز دوشنبه در مسابقه سالانه روز یادبود در Loose Park در کانزاس سیتی، میسوری، در Going the Distance for Brain Injury، پیاده روی کرد.

رالف یارل در طی یک رویداد آگاهی بخشی از آسیب مغزی در کانزاس سیتی، مو.
رالف یارل در جریان یک رویداد آگاهی بخشی از آسیب مغزی در کانزاس سیتی، مو، روز دوشنبه.DAC

«این یک جامعه نیاز دارد. خانواده می گیرد. کلئو ناگبه، مادر یارل، پیش از مسابقه گفت: “بیایید آگاهی بیشتری را برای جلوگیری از چیزهایی که باعث آسیب مغزی می شوند و نباید باعث آنها شوند، به ویژه خشونت اسلحه، افزایش دهیم.”

رابین آبراموویتز، مدیر اجرایی انجمن آسیب مغزی کانزاس و کانزاس سیتی، گفت که حدود 1000 نفر در پارک مسابقه دادند، از جمله بسیاری با تی شرت های سبز نئونی که برای عضویت در “تیم رالف” ثبت نام کردند.

فیث اسپونمور، عمه یارل، گفت: «برای رالف مهم است که ببیند تنها نیست. او افزود که یارل دارای میگرن های ناتوان کننده و مشکلات تعادلی است. او همچنین با احساسات، تغییرات خلقی و آسیب های ناشی از تیراندازی دست و پنجه نرم می کند.

اندرو لستر، یک مرد سفید پوست 84 ساله، متهم به تیراندازی به یارل است. نوجوان آدرس لستر را با خانه ای در یک بلوک دورتر که قرار بود خواهر و برادرش را ببرد اشتباه گرفته بود.

این تیراندازی توجه جهانیان را به خود جلب کرد و باعث تظاهرات و اعتراضات در منطقه کانزاس سیتی شد و منتقدان می‌گویند زمانی که پلیس تنها دو ساعت پس از دستگیری لستر او را آزاد کرد، با رفتار ترجیحی مواجه شد.