خانواده مردی از کلرادو که توسط پلیس کشته شده است، پس از اینکه ویدئویی نشان می‌دهد که او توسط ماشین جوخه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، پاسخ می‌خواهند



خانواده مردی از کلرادو که در فیلم امنیتی دیده شده بود که قبل از شلیک مرگبار توسط پلیس مورد اصابت یک ماشین جوخه قرار می گیرد، خواستار پاسخگویی در مورد شرایط مرگ این مرد هستند.

بر اساس ویدئوی امنیتی بدست آمده توسط KUSA وابسته به NBC، استفن پولسون جونیور، 41 ساله، در 2 فوریه پس از آن که یک افسر پلیس لیتلتون ناشناس با یک ماشین جوخه به او برخورد کرد، او را پیاده تعقیب کرد و پس از گزارش یک “خودروی مشکوک” به او شلیک کرد. از دنور، اطلاعاتی که توسط اداره پلیس لیتلتون و اداره پزشکی قانونی شهرستان آراپاهو منتشر شده است.

ویدئوی 13 ثانیه ای که توسط KUSA به دست آمده است نشان می دهد که پولسون پس از برخورد با وسیله نقلیه پلیس از موتور سیکلتش به زمین زده می شود. پولسون سپس پشت یک ساختمان می دود و افسر به دنبال او می دود. سپس هر دو از دید پنهان می شوند.

این ویدئو روایت اولیه منتشر شده توسط پلیس را پیچیده تر می کند، که در آن آنها می گویند پولسون کمی بعد از ساعت 1 بامداد “در حال رانندگی یک موتور سیکلت بود و تصادف کرد” و سپس دوید و اسلحه را کشید که باعث شد افسر ناشناس به سمت او شلیک کند. پلیس گفت که او در وضعیت نامعلومی به بیمارستان منتقل شده است.

در این گزارش اشاره ای نشده است که افسر پلیس در نزدیکی تقاطع خیابان بانوک جنوبی و خیابان وست پاورز در لیتلتون، شهری در حدود 11 مایلی جنوب دنور، با پولسون برخورد کرده است.

شانون ویکر 37 ساله خواهر پولسون روز جمعه گفت: “آنها یک چیز می گویند و آن چیزی کاملا متفاوت است.” تا زمانی که همه حقایق را نبینیم، نمی دانیم به چه فکر کنیم.

پلیس اعلام کرد که «مظنون متوفی است» درست بعد از ساعت 5 بامداد 2 بهمن ماه و او را دقیقاً پس از ساعت 11:45 صبح روز بعد شناسایی کرد و افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گفته سخنگوی پزشکی قانونی، پولسون بر اثر جراحات ناشی از شلیک گلوله به گردن، شکم و اندام های فوقانی و تحتانی جان باخت، وی افزود که هیچ نشانه ای از جراحات شدید ناشی از تصادف خودرو وجود ندارد. این سخنگو با بیان اینکه این مرگ به عنوان قتل طبقه بندی شده است، افزود: گزارش سم شناسی در دست بررسی است.

ویکر و استفانی پولسون گفتند که از پلیس اطلاعات بیشتری در مورد مرگ برادرشان می خواهند. آنها خواستار دوربین بدن یا فیلم نظارتی طولانی هستند که حرکات افسر و استیون پولسون جونیور را قبل از سقوط نشان می دهد. توضیحی در مورد اینکه چرا او با ماشین ضربه خورده است. جزئیات در مورد اینکه چرا افسر معتقد بود پولسون اسلحه دارد. و گزارشی از چگونگی تیراندازی.

استفانی پولسون، 43 ساله، گفت: “من نمی دانم که آیا ما اطلاعات کافی برای دانستن اینکه آیا پلیس آن را به درستی انجام داده است یا نه.” [by a car] درست نیست.”

ویکر گفت که دوست دارد بداند افسر چه فکر می کند.

ویکر گفت: “من می خواهم بدانم چرا او او را زد، دوست دارم بدانم چرا لازم بود جان او را بگیرم.”

ویکر گفت برادرش اسکیزوفرنی دارد، یک اختلال روانی که بر نحوه تفسیر مردم از واقعیت تأثیر می‌گذارد، طبق گفته کلینیک مایو، که به گفته او ممکن است بر پاسخ او به افسر تأثیر بگذارد.

اداره پلیس لیتلتون بلافاصله به سوالات NBC News در روز جمعه پاسخ نداد.

سخنگوی اداره پلیس به کوسا گفت که اطلاعات اولیه پلیس منتشر شده “بسیار اولیه” و “دقیق ترین اطلاعاتی بود که LPD در آن زمان در اختیار داشت.”

KUSA گزارش داد که طبق پروتکل بخش، افسر درگیر در مرخصی اداری قرار گرفته است و چندین سازمان مجری قانون در حال بررسی این حادثه هستند.

در آگهی ترحیم استیون پولسون جونیور او را به عنوان “زندگی مهمانی” با “حس شوخ طبعی منحصر به فرد” توصیف می کند و خاطرنشان می کند که او عاشق موتور سیکلت، قایق و نیواورلئان مقدس بود.

ویکر گفت که برادرش در تلاش بود کلرادو را ترک کند تا “در اطراف افراد مختلف قرار بگیرد.” او دفترچه ای پیدا کرد که در آن درباره امکان رفتن به دانشگاه نوشته بود.

او گفت: «می‌دانم که آنها برای تحقیق به زمان نیاز دارند، اما باید خودم فیلم را ببینم تا باور کنم چه اتفاقی برای برادرم افتاده است.»