کریستین کامبز، پسر شان «دیدی» کامبز در دادگاه متهم به تجاوز جنسی شد


لس آنجلس – شان “دیدی” کامبز، که موضوع تحقیقات فدرال قاچاق جنسی است، به عنوان متهم در یک دادخواست جدید که مدعی است پسرش به زنی در حالی که در قایق تفریحی که غول موسیقی اجاره کرده بود، تجاوز جنسی کرده است، معرفی شده است. برای سفر در پایان سال 2022.

این ادعا آخرین مورد از موج شکایت هایی است که کامبس 54 ساله را به تجاوز جنسی، قاچاق جنسی و مشارکت در سایر فعالیت های مجرمانه متهم می کند. او تمامی اتهامات را رد کرده و آنها را بیمارگونه خوانده است.

در شکایتی که روز پنجشنبه در دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس ارائه شد، گریس اومارکایگ ادعا می کند که کریستین کامبز، 26 ساله، در اواخر دسامبر 2022 هنگامی که او در حال کار بر روی یک قایق اجاره ای بود که “به عنوان یک سفر خانوادگی سالم فروخته شده بود” به او تجاوز جنسی کرد. تبدیل به یک “محیط لذت طلبانه” شد.

حمله ادعایی درست چند روز قبل از اینکه شان کامبز میزبان یک مهمانی قایق بادبانی شب سال نو با لیست بلندبالایی از مهمانان مشهور بود، رخ داد.

کریستین کامبز به تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی و ایجاد ناراحتی عاطفی در دادخواست متهم است. شان کامبز به دلیل مسئولیت در محل به عنوان شخصی که قایق را اجاره کرده و به دلیل کمک و مشارکت پسرش در حمله ادعایی مورد شکایت قرار گرفته است.

نمایندگان کریستین و شان کامبز بلافاصله به درخواست اظهارنظر در پنجشنبه شب پاسخ ندادند. شان کامبز تمامی اتهامات اخیر علیه خود را رد کرده است.

وکیل تایرون بلکبرن که وکالت اومارکایگ است، پنجشنبه شب پس از طرح شکایت گفت: «مثل پدر، مانند پسر». و عمل فسق».

در استودیوی قایق بادبانی

اومارکایگ در شکایت خود مدعی است که کریستین کامبز به او مواد مخدر و تجاوز جنسی کرده است. او رونویسی از کلیپ های صوتی را اضافه کرد که او بیان می کند شواهدی هستند که نشان می دهد او پیشرفت های خود را انکار می کند، در حالی که او او را دست و پنجه نرم می کند. در کت و شلوار آمده است که این کلیپ ها توسط یک تهیه کننده در استودیو ضبط شده است.

اومارکایگ که در زمان حمله ادعایی 25 سال داشت، از ساعت 6 بعدازظهر تا 6 صبح به عنوان مهماندار در قایق تفریحی مشغول ارائه خدمات شام و نوشیدنی بود و شاهد مهمانی و مصرف مواد مخدر بین “چرخش مداوم کارگران مشکوک جنسی” و در کت و شلوار آمده است. او همچنین در این شکایت ادعا می‌کند که مشکوک بوده است که بطری‌های الکل با مواد مخدر بسته شده است، زیرا زنان پس از یک نوشیدنی شروع به افتادن روی خود، وحشت یا بیهوشی می‌کنند.

در کت و شلوار آمده است که در حوالی 28 دسامبر 2022، به اومارکایگ اطلاع داده شد که کریستین کامبز برای ضبط با تهیه کننده موسیقی رادنی «لیل راد» جونز در استودیوی موقت قایق تفریحی به مهمانی می پیوندد.

کریستین کامبز در یک ویلا در ساحل اقامت داشت، اما طبق کت و شلوار، اغلب عصرها به پدرش می پیوست. در کت و شلوار این زن آمده است که او “به شدت مست” آمده و توجه نامناسبی به او داشته است.

کریستین سپس اومارکایگ را تحت فشار قرار داد تا بر اساس کت و شلوار، تکیلاهایی را که او معتقد است او با خود آورده است، بگیرد.

اومارکایگ در دادخواست می‌گوید پس از گرفتن عکس، کریستین کامبز پرخاشگر شد و اصرار کرد که بیشتر بنوشد.

در کت و شلوار آمده است که O’Marcaig ترسیده و شروع به احساس اثر تکیلا کرد، که او “به سرعت به آن مشکوک بود” میخکوب شده است.

در کت و شلوار آمده است که با دست زدن کریستین کامبز به پاها، سینه، مقعد و واژن اومارکایگ، وضعیت “تشدید” شد. کت و شلوار جزئیات ضبط‌های صوتی را که در آن نوشته شده است اومارکایگ شنیده می‌شود که الکل را رد می‌کند، می‌گوید که باید ترک می‌کرد و به کریستین کامبز می‌گفت دست از دست زدن به او با صدایی مانند صداهای بوسیدن در پس‌زمینه بردارد.

این صدا توسط جونز ضبط شده است، تهیه کننده ای که در جریان حمله ادعایی در استودیو حضور داشت و در دادخواست خود مدعی شده است که باید “به طور مداوم” شان کامبز را ضبط کند و ساعت ها فیلمی را در اختیار داشت که در آن غول موسیقی و کارمندانش ضبط می شد. گفته می شود که در رفتار مجرمانه شرکت داشته است.

NBC News دو کلیپ صوتی رونویسی شده در لباس ظاهراً مربوط به شب 28 دسامبر 2022 را شنیده است، اما تأیید نکرده است که چه کسی ضبط شده است.

“ببخشید، شما اینطور به پاهای من دست نمی زنید. من پاهایم را در جایی که بخواهم حرکت خواهم داد. “اگر من بخواهم این کار را انجام دهم، انجام خواهم داد. اینطوری به پاهای من دست نمیزنی.»

کریستین کامبس ظاهراً پاسخ می دهد: «شما و همه اعضای خدمه گوش کنید.

اومارکایگ می گوید: «نمی توانم، باید بروم پایین. “من باید بروم پایین.”

سپس کریستین کامبز اصرار می کند که اومارکایگ پیش او بماند، اما او پاسخ می دهد در دعوی با استناد به ضبط صوتی آمده است که او نمی تواند مگر اینکه او این درخواست را از یک رهبر خدمه بکند.

اومارکایگ به این ترتیب پاسخ داد، زیرا او می‌دانست که “هر کسی که بتواند این درخواست را تایید کند” در خواب است و کریستین کامبس نمی‌تواند با آنها تماس بگیرد.

«با چه کسی می توانم صحبت کنم؟ من می‌خواهم بگویم که همین الان از شما درخواست کردم.

اومارکایگ پاسخ داد: «خب، می‌توانی برای اولین کار دستت را از روی الاغ من برداری.

در کت و شلوار آمده است که O’Marcaig سپس تلاش کرد تا وظایف خود را از سر بگیرد و شیفت خود را به محض اینکه توانست استودیو را ترک کند، به پایان برساند. ظاهراً کریستین کامبز مدت کوتاهی بعد او را پیدا کرد و اصرار داشت که برای او جایی برای خواب پیدا کند.

در کت و شلوار آمده است که او او را به سینمای قایق بادبانی هدایت کرد، که به عنوان محل خواب اضافی مورد استفاده قرار می گرفت، جایی که او مانع ورود او شد.

ظاهراً کریستین کامبز شروع به دست زدن به او کرد و لباس هایش را درآورد.

در کت و شلوار آمده است: “آلت تناسلی او نعوظ بود، و او بازوهای او را گرفت و سعی داشت شاکی را وادار به انجام رابطه جنسی دهانی با او کند.”

این کت و شلوار شامل عکس هایی از کبودی روی ساعد اومارکایگ است و ادعا می کند که این کبودی زمانی ایجاد شده است که کریستین کامبز او را گرفت.

اومارکایگ با او مبارزه کرد تا اینکه شخص دیگری وارد شد.

از زمان حمله ادعایی

در این دادخواست آمده است که حمله ادعایی تأثیر عمیقی بر سلامت روان اومارکایگ و همچنین زندگی حرفه ای و شخصی او داشته است. هنگامی که اومارکایگ روز بعد از کاپیتان قایق بادبانی شکایت کرد، کاپیتان او را باور نکرد و نتوانست تحقیق کند.

او ادعا می کند که کاپیتان از او انتقام گرفت تا اینکه در می 2023 از کار برکنار شد.

در این دعوا آمده است که سلامت روان او رو به وخامت گذاشته و این زن دچار حملات اضطراب و هراس و همچنین افکار شدید خودکشی شده است. اومارکایگ ادعا می کند که فشار عاطفی بر سلامت جسمانی او تأثیر گذاشته و به دنبال این حمله دچار اختلال خوردن و تشنج شده است.

او به دنبال خسارت نامشخص است.

رادنی اس. دیگز، وکیل دادگستری درباره موکلش گفت: «من اینجا هستم تا برای کسانی که نمی توانند برای خودشان بجنگند بجنگم و گریس را به خاطر شجاعتش برای بیان حقیقتش تحسین می کنم. “امیدواریم داستان او الهام بخش دیگران باشد تا جلو بیایند.”

اتهامات و تحقیقات

شکایت اومارکایگ اولین موردی است که کریستین کامبز را به تجاوز جنسی متهم می کند. از ماه نوامبر، پدرش، شان کامبز، در دعوای حقوقی به تجاوز جنسی توسط چهار زن متهم شده است که او بارها آن را رد کرده است.

یکی از آن پرونده ها حل و فصل شده است و بقیه حل نشده اند.

جونز، تهیه‌کننده‌ای که از سپتامبر 2022 تا نوامبر 2023 برای شان کامبز کار می‌کرد، مدعی شد که رپر او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده، او را برای انجام اعمال جنسی تحت فشار قرار داده و او را مجبور به خرید کارگران جنسی کرده است. او گفت که شاهد بوده که شان کامب در مهمانی ها نوشیدنی های حاوی مواد مخدر را به مردم می داده است.

یکی از وکیل کامبز گفت: “نقض نام بی پروا جونز درباره رویدادهایی که تخیلی محض هستند و به سادگی اتفاق نیفتاده اند، چیزی بیش از تلاشی شفاف برای به دست آوردن تیتر اخبار نیست.”

ماموران فدرال در ورودی یک ملک متعلق به شان قدم می زنند "دیدی" شانه ها
ماموران فدرال در 25 مارس 2024 در میامی بیچ، فلوریدا، در ورودی ملک متعلق به شان “دیدی” کامبز قدم می زنند.ربکا بلک ول / AP

در 25 مارس، ماموران با تحقیقات امنیت داخلی املاک شان کامبز را در لس آنجلس و میامی جستجو کردند. یک منبع آشنا با این تحقیقات به NBC News گفت که تحقیقات فدرال قبل از سال جاری آغاز شده بود و مقامات از چیدمان املاک Combs قبل از حملات آگاه بودند.

منابع مجری قانون گفته اند که در جریان بازرسی ها در ماه گذشته، ماموران فدرال اسلحه هایی را کشف کردند و تلفن های او را به عنوان بخشی از حکم صادره از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک توقیف کردند. کریستین کامبز ماه گذشته در خانه پدرش در لس آنجلس بازداشت شد، زمانی که تحقیقات امنیت داخلی یک حکم بازرسی را اجرا کرد، اما او دستگیر نشد.

این منبع گفت که بازرسان همچنین در حال بررسی اتهامات تجاوز جنسی قانونی علیه شان کامبز هستند.

NBC News قبلاً گزارش داده بود که حداقل سه زن و یک مرد توسط بازرسان فدرال در رابطه با اتهامات مربوط به قاچاق جنسی، تجاوز جنسی و درخواست و توزیع مواد مخدر غیرقانونی و سلاح گرم مصاحبه شده اند.

آرون دایر، یکی از وکلای کامبز، پس از جست و جوی اموال ماه گذشته بیانیه ای صادر کرد و گفت که کامبز “هرگز بازداشت نشد اما با مقامات صحبت و همکاری کرد.” او این جستجو را یک کمین توصیف کرد و گفت که قضاوت بر اساس «اتهامات بی‌اساس در دعاوی مدنی» عجله دارد.

دایر گفت: “هیچ مسئولیت کیفری یا مدنی در مورد هیچ یک از این اتهامات وجود ندارد.” “آقای. کامبز بی گناه است و هر روز برای پاک کردن نام خود به مبارزه ادامه خواهد داد.