شان «دیدی» کامبز به عنوان رئیس شورش در بحبوحه شکایت های سوء استفاده جنسی کناره گیری می کند



سخنگوی این غول موسیقی روز سه شنبه گفت که شان “دیدی” کامبز به طور موقت از سمت رئیس شبکه رسانه ای Revolt کناره گیری کرده است.

سخنگو گفت که کامبز هفته گذشته تصمیم گرفت از شبکه رسانه ای کناره گیری کند. معلوم نیست کی قصد بازگشت دارد.

در پستی در X، Revolt گفت که Combs هیچ نقشی روزمره در تجارت ندارد و این تصمیم کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که REVOLT به طور ثابت بر ماموریت ما برای ایجاد محتوای معنادار برای فرهنگ و تقویت صدای همه سیاه‌پوستان متمرکز است. مردم سراسر این کشور و دیاسپورای آفریقایی.”

تمرکز ما همیشه بر این بوده است که تعهد ما به سفر جمعی REVOLT را منعکس کند – سفری که توسط هیچ فردی هدایت نمی شود، بلکه توسط تلاش ها و ارزش های مشترک کل تیم ما به نمایندگی از پیشبرد، ارتقاء و حمایت از فرهنگ ما انجام می شود – و Revolt گفت که ادامه دارد.

در 20 نوامبر، یکی از مجریان پادکست در Revolt اعلام کرد که پس از متهم شدن Combs به سوء استفاده جنسی در چندین پرونده قضایی، در فصل سوم شرکت نخواهد کرد.

“من یک هستم [sexual assault] بازمانده و من نمی‌توانیم بخشی از برنامه‌ای باشم که قرار است زنان سیاه‌پوست را در حالی که @Diddy رهبری شرکت می‌کند، نشاط بخشد. ارسال شده در X.

یکی از شکایت‌هایی که علیه کامبز ارائه شد، یک دادخواست 30 میلیون دلاری فدرال بود که ادعا می‌کرد او تجاوز جنسی، قاچاق جنسی و بدرفتاری با دوست دختر سابقش، کیسی را داشته است.

Cassie، که نام اصلی او Casandra Ventura است، و Combs یک روز پس از تشکیل پرونده برای مبلغی نامشخص، این دعوا را حل و فصل کردند. ونتورا گفت که او “تصمیم گرفت این موضوع را با شرایطی حل کند که من تا حدودی کنترل داشته باشم.”

بن برافمن، وکیل Combs، گفت که تصمیم Combs برای حل و فصل “به هیچ وجه اعتراف به اشتباه نیست”.

“آقای. برافمن گفت: تصمیم کامبز برای حل و فصل این دعوی به هیچ وجه انکار صریح ادعاهای او را تضعیف نمی کند.

مونتگومری قبلاً به NBC News گفته بود که با اتهامات کیسی همدردی می کند. او گفت: «من نمی‌توانم دوباره ثبت نام کنم و بگویم که می‌خواهم برای ساخت پادکستی پولی دریافت کنم که احتمالاً تعدادی از قسمت‌ها این گفتگو را منعکس می‌کنند. دیدی و افرادش هرگز نمی‌توانستند کاری با من انجام دهند تا احساس کنم باید به سکوت ادامه دهم.»

یکی دیگر از متهمان، جوی دیکرسون-نیل، شکایت جداگانه ای علیه کامبز تنظیم کرد و ادعا کرد که او در سال 1991 زمانی که او دانشجوی دانشگاه سیراکوز بود، او را مواد مخدر مصرف کرده و به او تجاوز جنسی کرده است. او گفت که Combs ظاهراً بدون اطلاع او این حمله را ضبط کرده و آن ویدئو را با افراد دیگر به اشتراک گذاشته است.

یک زن ناشناس نیز از کامبز شکایت کرد و مدعی شد که او و دوستش توسط آرون هال خواننده آر اند بی در آپارتمان هال در سال 1990 یا 1991 مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند. در آن دعوا، متهم که فقط جین دو نام داشت، گفت که این تجاوز پس از آن اتفاق افتاده است. یک رویداد در دفاتر MCA Records.

سخنگوی Combs همه اتهامات را رد کرده و این ادعاها را “غبطه پول” خوانده است. این سخنگوی گفت که ادعاهای جین دو “ساختگی” بوده و ادعاهای دیکرسون-نیل “معتبر” است.

این سخنگوی روز جمعه پس از شکایت جین دو گفت: “به دلیل شهرت و موفقیت آقای کامبز، او هدف آسانی برای متهمان ناشناس است که بدون وجدان یا نتیجه ای برای منافع مالی دروغ می گویند.”