ویدئوی دو آرایشگر کانکتیکات را به تصویر می‌کشد که با عجله از در بیرون می‌روند تا مانع سرگردانی کودک در ترافیک شوند


دو آرایشگر کانکتیکات که همه چیز را رها کردند تا یک دختر بچه را از تصادف نجات دهند، می گویند که آنها فقط پدرانی هستند که زمان خوش شانسی دارند.

ویدئوی نظارتی منتشر شده در حساب اینستاگرام مالک آرایشگاه Look Sharp، اسوالدو لوگو و کارمندش رافائل سانتانا، این زوج را نشان می‌دهد که پس از یک دختر جوان که به تنهایی در جاده دویده است، از ساختمان شرق هارتفورد خارج می‌شوند.

سانتانا به TODAY.com می‌گوید که در آرایشگاه شرقی هارتفورد در حال کوتاه کردن موهایش بود که یک انعکاس کوچک صورتی را در کنار پنجره دید.

او می‌گوید: «گفتم: «اوه، یک دختر کوچک خودش است». ما در مغازه، تمام روز را با هم شوخی می‌کنیم تا ساعت‌ها بگذرد، بنابراین خوشحالم (همکارانم) مرا باور کردند.»

سانتانا، پدر چهار فرزند با یک نوزاد در راه، می‌گوید که همیشه مراقب است، به‌ویژه در مکان‌های عمومی. من باید چشمم به بچه هایم باشد.»

سانتانا و لوگو از در بیرون دویدند و دختری را که به سمت یک تقاطع شلوغ می رفت تعقیب کردند. همانطور که ویدیوی اینستاگرام لوگو نشان می دهد، لوگو با او در گذرگاه عابر پیاده روبرو شد.

لوگو، پدر سه فرزند، به TODAY.com می‌گوید که در حین دویدن، مدام با خود فکر می‌کرد: «بهتر است او را به موقع بیاوری».

“[As the shop and building owner]او می گوید، من در قبال این گوشه خیابان مسئولیت دارم. “وقتی او را گرفتم، او برای مادرش فریاد می زد. به اطراف نگاه کردم و مادرش را در یک ایستگاه اتوبوس دیدم… در گوشه و کنار.»

لوگو دختر کوچولو را به سمت مادرش بازگرداند که به گفته لوگو گیج و شوکه شده اما سپاسگزار به نظر می رسید. سپس در حالی که مشتریان خود منتظر بودند، مردان به آرایشگاه بازگشتند.

صاحب آرایشگاه، اسوالدو لوگو، سمت چپ، و آرایشگر رافائل سانتانا.
صاحب آرایشگاه، اسوالدو لوگو، سمت چپ، و آرایشگر رافائل سانتانا.با احترام رافائل سانتانا

کانر مارتین، شهردار ایست هارتفورد به سانتانا و لوگو گواهی قهرمانی اهدا کرد. و اداره پلیس محلی علناً از آنها تمجید کرد.

«آرایشگران قهرمان برای نجات! امروز، ما می‌خواهیم فریاد بزرگی به دوتایی سریع‌اندیش و شجاع، اسوالدو لوگو و رافائل سانتانا از آرایشگاه LookSharp بدهیم.» اقدام سریع آنها یک کودک نوپا را نجات داد که از دست مادرش فرار کرده بود و به سمت ترافیک در خیابان اصلی حرکت کرد. به لطف آنها، از یک تراژدی احتمالی جلوگیری شد و یک خانواده کامل باقی می ماند. ما به‌طور باورنکردنی از این قهرمانان روزمره در میان خود سپاسگزاریم!»

سانتانا می گوید که او و لوگو به سادگی پدرانی هستند که زمان بندی خوش شانسی دارند.

سانتانا به TODAY.com می گوید: “ما این کار را از روی عشق انجام دادیم و دوباره میلیون ها بار این کار را انجام خواهیم داد.” ما به هر قیمتی از جامعه خود محافظت می کنیم و در خدمت آن هستیم.»