ویدئویی نشان می‌دهد که نمایندگان ویرجینیا و کارکنان پزشکی قبل از مرگش روی او جمع شده‌اند


ویدئویی که برخی از لحظات پایانی زندگی ایروو اوتینو را به تصویر می‌کشد – که مرگ او منجر به اتهام قتل هفت معاون کلانتر ویرجینیا و سه کارمند بیمارستان شد – چندین افسر و کادر پزشکی را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد در حال جمع کردن هستند. بالای سر مرد سیاهپوست 28 ساله قبل از اینکه سرانجام از حرکت باز بماند.

ویدئوی نظارتی از حادثه 6 مارس در بیمارستان مرکزی ویرجینیا نشان می دهد که چند افسر اوتینو را که به نظر می رسد با دستبند و غل و زنجیر در مچ پا بسته است، به اتاق پذیرش می کشانند، ابتدا او را به سمت میز حرکت می دهند و در نهایت او را روی زمین می گذارند و او را مهار می کنند. زمین.

در یک نقطه، 10 معاون کلانتر و کادر پزشکی در بیمارستان را می توان دید که در اطراف مرد ویرجینیا روی زمین جمع شده اند، در حالی که چندین نفر دیگر در نزدیکی ایستاده اند. صحنه به قدری شلوغ است که اوتینو به سختی در آن نقطه دیده می شود و مشخص نیست که دقیقاً چه اتفاقی می افتد یا چگونه معاونان و کارکنان پزشکی با او درگیر هستند.

اوتینو به گزارش واشنگتن پست، که ویدئویی از درگیری را به دست آورد و 9 دقیقه از آن فیلم را منتشر کرد، حدود 11 دقیقه قبل از اینکه دیده شود او حرکت نمی کند مهار شد. NBC News بلافاصله نتوانست این ویدیو را به دست آورد که صدا ندارد و مشخص نیست که چگونه ویرایش شده است.

دقایقی پس از اینکه نمایندگان جسد لخت اوتینو را در حوالی ساعت 4:40 بعدازظهر آزاد کردند، کارگران را می توان دید که در حال اعمال فشردگی قفسه سینه و دستگاه دفیبریلاتور بر روی قسمت بالایی بدن او هستند، قبل از اینکه تکنسین پزشکی در ساعت 5:48 بعد از ظهر یک ملحفه سفید روی او بپوشاند، طبق مهرهای زمانی همراه. تصاویر منتشر شده توسط پست

یک دادستان ویرجینیا هفته گذشته هفت معاون کلانتر هنریکو و سه کارمند بیمارستان را به قتل درجه دو متهم کرد. آنها روز سه شنبه توسط هیئت منصفه بزرگ متهم شدند.

معاونان عبارتند از رندی جوزف بویر، دواین آلن برامبل، جرمین لاور برانچ، بردلی توماس دیسه، تابیتا رنی لوور، براندون ادواردز راجرز و کاییل داجور سندرز. کارمندان بیمارستان دولتی مرکزی، داریان مالیک بلکول، واوی لاون جونز، و ساداریوس دوون ویلیامز هستند.


تصویر: US-POLICE-HOMICIDE
ایروو اوتینو، راست، با مادر و برادرش در عکسی بدون تاریخ. قانون بن کرامپ / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

مشخص نیست که در جریان این برخورد چه گفته شده است، زیرا ویدیو صوتی ندارد. دادستان ها گفته اند که به بازرسان پلیس ایالتی گفته شده که اوتینو در حین پذیرش جنگنده شده است.

این ویدئو قرار بود روز سه شنبه منتشر شود، اما وکلای دو تن از متهمان به دنبال جلوگیری از انتشار آن بودند، به این دلیل که این ویدئو می تواند بر جمع اعضای بالقوه هیئت منصفه تأثیر بگذارد و در محاکمه عادلانه متهمان دخالت کند.

پس از اینکه هفته گذشته به خانواده اوتینو و وکلای آنها فیلمی از برخورد نشان داده شد، کارولین اوکو گفت با پسرش “مانند یک سگ رفتار می شود، بدتر از یک سگ.”

“او به قتل رسید. نفس بچه ام را خفه کردند. آنها بچه ام را به قتل رساندند.»

بن کرامپ، وکیل حقوق مدنی، به خبرنگاران گفت: «آنچه ما همین الان دیدیم… تفسیری بود در مورد اینکه چگونه مقامات غیرانسانی مجری قانون با افرادی که دچار بحران سلامت روان هستند به عنوان جنایتکار رفتار می کنند، نه اینکه با آنها به عنوان افرادی که به کمک نیاز دارند رفتار کنند.

“می توانید ببینید که آنها پشت خود را در آن قرار می دهند. تمام اعضای بدن او با وحشیگری مطلق به پایین رانده می شود.» مارک کرودیس، وکیل خانواده اوتینو گفت.

بر اساس اسناد دادگاه، چهار نفر از نمایندگان حداقل 250 پوند وزن داشتند و سنگین ترین آنها 320 پوند وزن داشتند.

یک وکیل برای Levere به صورت آنلاین لیست نشده بود. یک وکیل ویلیامز در بیانیه ای در روز سه شنبه گفت که موکل او بی گناه است.

ویلیامز، 27 ساله، از دینویدی شمالی، “آنطور که کشورهای مشترک المنافع ادعا می کنند مرتکب قتل درجه دوم نشده است. هیچ مدرکی وجود نخواهد داشت که آقای ویلیامز با سوء نیت عمل کرده باشد، یا اینکه او به هر طریقی قصد یا باعث مرگ آقای اوتینو شده است. ویلیامز فقط حداقل تماس فیزیکی با آقای اوتینو داشت و هیچ نیروی کشنده ای در طول حادثه اعمال نکرد. آقای ویلیامز مشتاقانه منتظر روز خود در دادگاه است که بتواند به طور کامل به اتهام علیه خود رسیدگی کند.” صورتحساب.

وکلای ذکر شده برای بقیه متهمان بلافاصله به درخواست های یک شبه برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

وکیل دیسه، ادوارد کی نیکل، قبلا گفته بود که موکلش مشتاقانه منتظر دفاع از خود است. او گفت: «این اتهامات با اطلاعات جنایی آغاز شد، روشی فوق‌العاده غیرعادی برای شروع اسناد برای دستگیری در ویرجینیا». با این حال، اتهامات نهایی، در صورت وجود، که موکل ما با آن مواجه خواهد شد، سه شنبه آینده در هیئت منصفه تعیین خواهد شد.»

کری بوون، که نماینده شعبه است، گفت که موکلش به مدت 24 سال در این بخش بوده است و “هیچ یک از آنها به عنوان قلدر شناخته نمی شوند.”

دفتر دادستانی گفت که نمایندگان اوتینو را حدود ساعت 3:58 بعد از ظهر برای پذیرش به بیمارستان برده بودند. به گفته ان کبل باسکرویل، وکیل مشترک المنافع، در جلسه دادگاه چهارشنبه چهارشنبه گفت: «او به دلیل داشتن حداقل هفت نفر از جمله متهم بالای سر و نگه داشتن او بر اثر خفگی به دلیل خفه شدن درگذشت. ویدئوی دادگاه که توسط NBC وابسته به WWBT از ریچموند پخش شد.

اداره پلیس قبلاً در یک بیانیه خبری گفته بود که Otieno ابتدا در 3 مارس پس از پاسخ افسران پلیس هنریکو به تماس احتمالی سرقت دستگیر شد.

وزارت گفت که افسران Otieno را تحت “حکم بازداشت اضطراری” قرار دادند و قانون ویرجینیا بیان کرد که چنین دستورهایی در موارد بیماری روانی استفاده می شود.

افسران سپس اوتینو را به بیمارستان پزشکان پرهام بردند، جایی که یک مرکز دریافت بحران در آن قرار داشت و اداره پلیس گفت که اوتینو “از نظر فیزیکی به افسران” در این مرکز حمله کرد. او به یک زندان محلی منتقل شد که توسط کلانتر شهرستان هنریکو اداره می شود و در آنجا با چندین اتهام از جمله حمله به یک افسر مجری قانون، اختلال در رفتار در بیمارستان و خرابکاری محکوم شد.

اداره پلیس گفت که افسران همچنین به رویداد دیگری در روز قبل، در 2 مارس، به دلیل “وضعیت مشکوک گزارش شده” پاسخ دادند که در آن شاکی گفت که نگران رفتار همسایه خود است. پلیس گفت که همسایه اوتینو شناسایی شد. گفت که این تماس به عنوان “مشکل سلامت روان” طبقه بندی شد و هیچ هزینه ای در نظر گرفته نشد.

پلیس ایالتی برای بررسی مرگ اوتینو در حدود ساعت 7:30 بعدازظهر 6 مارس، چند روز پس از دستگیری اولیه، فراخوانده شد.

باسکرویل گفته بود که قصد دارد ویدئویی از این برخورد را که پیش از مرگ اوتینو در روز سه شنبه رخ داده بود، برای عموم منتشر کند. The Post این ویدئو را قبل از انتشار از طریق پیوندهای Dropbox به دست آورد، که این رسانه گفت که Baskervill آن را در یک پرونده عمومی در دادگاه فهرست کرده است.

کلانتر شهرستان هنریکو بلافاصله به درخواست یک شبه برای اظهار نظر پاسخ نداد.

آلیسا گرگوری، کلانتر شهرستان هنریکو در بیانیه ای گفت که این دفتر “به طور کامل با تحقیقات پلیس ایالت ویرجینیا همکاری می کند.”

در بیانیه آمده است: «به طور جداگانه، ما در حال بررسی مستقل خود از این حادثه هستیم.

خانواده اوتینو که ریشه در کنیا دارند، گفته اند که او فردی فداکار بوده که به عدالت اهمیت می دهد. نزدیکانش گفتند که او همچنین یک هنرمند هیپ هاپ بود که می توانست در پنج دقیقه آهنگ بنویسد.

لئون اوچینگ، برادرش، مرگ خواهر یا برادر کوچکترش را یک “کابوسی غم انگیز، بی معنی و غیرانسانی” توصیف کرد.

“آیا کسی می تواند به من توضیح دهد که چرا برادرم در حال حاضر اینجا نیست؟ یکی برای من توضیح دهد که چرا مادرم نمی تواند بخوابد، نمی تواند غذا بخورد. “ما شکسته ایم. قلب ما شکسته است.»