دوست دختر سابق Bad Bunny شکایتی را برای درخواست 40 میلیون دلار برای ضبط صدا تنظیم می کند


سن خوان، پورتوریکو – دوست دختر سابق خرگوش بد از این سوپراستار برای دریافت حداقل 40 میلیون دلار به خاطر ضبط صدای معروفی که او قبل از معروف شدن به خواننده ارائه کرده بود، شکایت کرد.

کارلیز د لا کروز هرناندز، که صدای ضبط شده “Bad Bunny, Baby” او در دو آهنگ این هنرمند گنجانده شده بود، در دادخواستی که این ماه در دادگاه پورتوریکو ارائه شد ادعا کرد که صدای او و عبارتی که او با آن ساخته است بدون استفاده از آن استفاده می شود. اجازه او

این شکایت که برای اولین بار توسط سایت خبری پورتوریکو آنلاین Noticel گزارش شد، خاطرنشان می کند که این عبارت در آهنگ “Pa Ti” استفاده شده است که بیش از 355 میلیون بازدید در یوتیوب و بیش از 235 میلیون بازتولید در Spotify دارد. همچنین در آهنگ “Dos Mil 16” استفاده شد که بیش از 60 میلیون بازدید در یوتیوب و 280 میلیون بازتولید در Spotify دارد.

در این دادخواست آمده است که «صدای متمایز» د لا کروز بدون رضایت او برای آهنگ‌ها، ضبط‌ها، تبلیغات، کنسرت‌های جهانی، تلویزیون، رادیو و پلتفرم‌های اجتماعی و موسیقی استفاده شده است.

از آن زمان، هزاران نفر به طور مستقیم در شبکه های رسانه های اجتماعی کارلیز، و همچنین هر بار که او به یک مکان عمومی می رود، در مورد “Bad Bunny، عزیزم” نظر داده اند. این امر باعث شده است و در حال حاضر نیز باعث می شود که د لا کروز احساس نگرانی، اضطراب، ترس، غرق شدن و اضطراب کند.»

همچنین نوح کمیل اسد برن، مدیر Bad Bunny، که نام اصلی او بنیتو مارتینز اوکاسیو است، شکایت کرد.

اسد و نمایندگان Bad Bunny بلافاصله به پیامی برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

د لا کروز و مارتینز برای اولین بار در سال 2011 یک زوج شدند. یک سال بعد، آنها شروع به تحصیل در دانشگاه پورتوریکو در شهر ساحلی شمالی آرسیبو کردند و در عین حال در یک فروشگاه مواد غذایی در همان نزدیکی کار می کردند. در این دادخواست آمده بود که در آن زمان، مارتینز دائما آهنگ ها و ریتم ها را خلق می کرد و از د لا کروز، که مسئول برنامه ریزی مهمانی های خود و رسیدگی به فاکتورها و قراردادها نیز بود، نظر می گرفت.

تولد عبارت “Bad Bunny، عزیزم” در سال 2015 اتفاق افتاد و مارتینز از De La Cruz خواست که خودش این جمله را ضبط کند. او این کار را یک روز در حمام انجام داد، در حالی که با یکی از دوستانش اقامت داشت زیرا در آنجا کمترین سر و صدا بود و سپس آن را برای او فرستاد.

در 1 ژانویه 2016، مارتینز از د لا کروز خواست تا با او ازدواج کند و آنها برای این کار در جولای 2016 برنامه ریزی کردند. اما در آوریل 2016، Rimas Entertainment با مارتینز قرارداد امضا کرد. در همان سال، د لا کروز در دانشکده حقوق دانشگاه پورتوریکو پذیرفته شد و در می 2016 به رابطه خود با مارتینز پایان داد.

آنها در سال 2017 دوباره با هم جمع شدند، اما یک بار دیگر مسیرهای جداگانه خود را طی کردند.

سپس در ماه مه 2022، یک نماینده Bad Bunny با د لا کروز تماس گرفت و گفت که باید با او صحبت کند.

در این دادخواست آمده است: “در آن تماس، (نماینده) گفت: “می دانم که دوست ندارید در مورد ولدمورت (اشاره به مارتینز) صحبت کنید، اما باید از شما چیزی بپرسم.”

او 2000 دلار به او پیشنهاد داد تا صدای ضبط شده اش را بخرد. د لا کروز نپذیرفت و سپس با شخصی در Rimas Entertainment صحبت کرد که او نیز پیشنهاد خرید آن را داد و گفت که این ضبط در آلبوم آینده “Un Verano Sin Ti” استفاده خواهد شد.

اما توافقی هرگز حاصل نشد و طبق دادخواست این آهنگ بدون رضایت د لا کروز منتشر شد.