مردی که توسط افسران پلیس ویرجینیا در واکنش به سرقت گزارش شده در یک مرکز خرید کشته شد



پلیس شهرستان فیرفکس، ویرجینیا، در حال بررسی تیراندازی مرگبار مردی است که توسط دو افسر در واکنش به سرقت گزارش شده در مرکز خرید تایسون کرنر سنتر کشته شد.

کوین دیویس، رئیس پلیس، عصر همان روز در یک کنفرانس خبری گفت که افسران پیشگیری از ضرر در مرکز خرید، چهارشنبه به پلیس کانتی فیرفکس در مورد “دزدی در حال انجام” اطلاع دادند.

افسران پیشگیری از ضرر دو افسر کانتی فیرفکس را به سمت مردی که تیموتی جانسون 37 ساله معرفی شده است، هدایت کردند.

دیویس گفت: «افسران ما به آن فرد نزدیک شدند و او متواری شد. “ما او را تعقیب کردیم. یک افسر پلیس کانتی فیرفکس با لباس شخصی تعقیب کرد و یک افسر پلیس کانتی فیرفکس لباس شخصی تعقیب کرد. آنها مظنون را… بیرون از فروشگاه تعقیب کردند و احتمالاً یک ربع مایل یا بیشتر بعد مظنون به یک مغازه کوچک نزدیک شد. منطقه جنگلی.”

دیویس گفت مظنون به منطقه جنگلی دوید و پلیس به دنبال آن رفت.

وی به خبرنگاران گفت: «در مقطعی از زمان، هر دو افسر پلیس و هر دو افسر پلیس شهرستان فیرفکس اسلحه های گرم خود را تخلیه کردند. اسلحه هایشان را خالی کنند.»

جانسون به بیمارستان منتقل شد و مرگ او اعلام شد.

رئیس از ذکر نام دو افسر درگیر خودداری کرد. دیویس گفت که جانسون برای مجریان قانون در منطقه “بسیار شناخته شده” بود و سابقه جنایی گسترده ای داشت. دیویس گفت که نمی داند جانسون اسلحه داشت یا نه.

او گفت: «به همین دلیل است که ما صحنه را نگه می‌داریم و هر مدرکی را که مظنون ممکن است در جریان تعقیب و گریز دور انداخته باشد، جستجو می‌کنیم.»

به گفته دیویس، افسر یونیفرم پوش دوربین بدن داشت. وی گفت: این فیلم متعاقبا برای عموم منتشر خواهد شد.

بر اساس GoFundMe که توسط NAACP شهرستان Fairfax راه اندازی شده است، جانسون به عنوان یک “روح خلاق مشتاق” توصیف می شود که عاشق طراحی لباس و کفش بود. او دو فرزند داشت و قصد داشت به مدرسه برود تا آرایشگر شود.

جمع آوری کمک مالی اظهار داشت: “تیمی کامل نبود و از اعتیاد به مواد مخدر رنج می برد که اغلب به تصمیمات بد منجر می شد. اما او مطمئناً سزاوار مرگ به خاطر عینک آفتابی دزدیده شده از یک فروشگاه بزرگ نبود.”