شهردار آتلانتیک سیتی و همسرش متهم به آزار جسمی و عاطفی دختر نوجوان شدند



مقامات روز دوشنبه اعلام کردند، شهردار آتلانتیک سیتی، مارتی اسمال پدر و همسرش هر دو متهم به آزار جسمی و روحی دختر نوجوان خود هستند.

دفتر دادستانی کانتی آتلانتیک گفت که اسمال، یک دموکرات 50 ساله، و همسرش، لاکوئتا اسمال، 47 ساله، متهم به به خطر انداختن درجه دوم رفاه یک کودک هستند. مارتی اسمال همچنین به تهدیدهای تروریستی درجه سوم، حمله شدید درجه سه و حمله ساده به افراد بی نظم متهم شده است.

لاکوئتا اسمال، که سرپرست مدارس دولتی آتلانتیک سیتی است، متهم به حمله ساده به افراد بی نظم است.

محققان گفتند که اسمالز از دسامبر 2023 تا ژانویه 2024 زمانی که دخترشان 15 تا 16 ساله بود در موارد متعدد مورد آزار جسمی و عاطفی قرار گرفتند. به گفته بازرسان، در یک حادثه، اسمال چندین ضربه به سر دخترش با جارو زد که باعث از دست دادن هوشیاری او شد.

اطلاعات بیشتر از NBC Philadelphia

به گفته بازرسان، در طول حادثه دیگری که در آن با هم مشاجره داشتند، اسمال به طور مداوم دخترش را تهدید کرد که با “زمین کوبیدن” دخترش به پایین پله ها، گرفتن سر او، پرتاب کردن او به زمین و کندن بافت از سرش، او را تهدید می کند. به گفته مقامات، در یک حادثه دیگر، اسمال بارها به پاهای دخترش مشت زد و باعث کبودی شد.

گفته می‌شود که لاکوئتا اسمال در یک لحظه چندین بار به سینه دخترش کوبیده و کبودی بر جای گذاشته است. به گفته بازرسان، در جریان حادثه دیگری، لاکوئتا اسمال دخترش را به موهای دخترش کشید و با کمربند به شانه هایش زد و آثاری بر جای گذاشت. او همچنین در جریان مشاجره با مشت به دهان دخترش کوبیده است.

شهردار اسمال که روز دوشنبه از طریق پیامک دریافت شد، از اظهار نظر در مورد اتهامات خودداری کرد و NBC Philadelphia را به وکیل خود هدایت کرد که بلافاصله اظهار نظر نکرد.

La’Quetta Small بلافاصله در مورد اتهامات اظهار نظر نکرد.

سخنگوی آتلانتیک سیتی روز دوشنبه از اظهار نظر در مورد این اتهامات خودداری کرد و همه سوالات را به وکیل شهردار داد.

خانه شهردار اسمال در 28 مارس بازرسی شد. در 1 آوریل، اسمال، همسرش و دخترشان در کنفرانس خبری آتلانتیک سیتی شرکت کردند که در آن شهردار گفت که “چیزی برای پنهان کردن” ندارد. او همچنین شایعاتی مبنی بر حامله بودن دخترش و ضربات زدن همسرش در حالی که پسرش از این تجاوز فیلم می‌گرفت، تکذیب کرد.

اسمال همچنین درباره دستگیری مدیر دبیرستان آتلانتیک سیتی، کنستانس دیز-چپمن، به این اتهام که وقتی دانش آموزی به او گفت که آنها توسط والدین نوجوان مورد آزار عاطفی و جسمی قرار گرفته اند، به مقامات مربوطه اطلاع نداده است.

واحد ویژه قربانیان دفتر دادستانی کانتی آتلانتیک این پرونده را بررسی کرد. اگر اطلاعات بیشتری دارید، لطفاً با دفتر دادستانی شهرستان آتلانتیک به شماره 609-909-7800 تماس بگیرید.