مردی که پس از کشف جسد همسرش در انبار فلوریدا به قتل متهم شد


دفتر دادستانی روز جمعه اعلام کرد: شوهر زنی که جسدش در ماه نوامبر در انبارش در فلوریدا پیدا شد، به قتل متهم شده است.

مقامات گفتند که کوری هیل پس از کشف جسد شکیرا راکر در واحدی در سلف استوریج در آپوپکا در 18 نوامبر، بدون قید وثیقه بازداشت شد.

دفتر دادستانی ایالت در حوزه نهم قضایی در بیانیه ای اعلام کرد که هیل، 51 ساله، روز جمعه به قتل درجه دوم با سلاح گرم متهم شد.

این دفتر گفت: “این یک تحقیقات باز و فعال است و ما در این زمان محدود هستیم که بتوانیم آن را منتشر کنیم.”

شکیرا راکر
شکیرا راکر.اداره کلانتری اورنج کانتی

ناپدید شدن راکر گزارش شده بود و جستجو برای او انجام شده بود. دفتر کلانتری اورنج کانتی، فلوریدا، گفته است که یکی از کارمندان انبار با شماره 911 در مورد بویی که از یکی از واحدها می آمد تماس گرفت و سپس جسد راکر پیدا شد.

به گفته مقامات، واحد ذخیره سازی که جسد در آن پیدا شد متعلق به هیل است. راکر آخرین بار قبل از گزارش ناپدید شدنش با هیل دیده شده بود.

راکر اخیراً متوجه شده بود که هیل با زن دیگری در ارتباط است و با او زندگی می کند.

اسناد دادگاه ادعا می کنند که هیل راکر را در 12 نوامبر، تقریبا یک هفته قبل از کشف جسد او، کشت.

زمانی که جسد راکر پیدا شد هیل قبلا در زندان بود. مقامات گفته اند که او پس از تیراندازی به یک دوست دختر سابق و خانواده اش در 12 نوامبر به تلاش برای قتل متهم شده بود.

در استشهادیه حکم دستگیری آمده است: «می توان نتیجه گرفت که هیل راکر را کشته و سپس اقدام به کشتن زنی که با او رابطه زناشویی داشت، کرده است.

دفتر دادستانی گفت که هیل ممکن است بعداً به قتل درجه یک متهم شود، اما مقامات هنوز در حال تشکیل پرونده خود هستند.

بر اساس سوابق دادگاه آنلاین، او توسط دفتر وکیل عمومی وکالت دارد. درخواست های ایمیل شده برای اظهار نظر به دفتر بلافاصله جمعه شب برگردانده نشد.