دستیار بالقوه سابق جورج سانتوس را به نقض اخلاق و آزار جنسی متهم می کند


به گفته یکی از دستیاران سابق کنگره، جورج سانتوس، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، قانون‌گذار دانشجوی سال اول که متهم به ساختن بخش‌های کلیدی رزومه خود است، به نقض اخلاقیات و آزار و اذیت جنسی توسط دستیار سابق کنگره متهم شده است. حرف روز جمعه در توییتر منتشر شد.

درک مایرز در نامه ای به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان، سانتوس را متهم کرد که زمانی که در دفتر سانتوس به عنوان یک داوطلب کار می کرد، او را دست زدن به او کرد و او خواستار تحقیق درباره این ادعا شد که آیا رویه درستی در رابطه با کار او به عنوان یک داوطلب در سانتوس دنبال شده است یا خیر. دفتر.

مایرز گفت که سانتوس به او پیشنهاد کار داده است و او برای مدت کوتاهی به عنوان یک “داوطلب” در دفتر کار کرده است، در حالی که مدارک او قبل از لغو پیشنهاد هفته گذشته در حال پردازش بود.

مایرز ادعا کرد که سانتوس در 25 ژانویه از او پرسید که آیا در Grindr، یک برنامه دوستیابی محبوب که توسط میلیون ها مرد همجنسگرا استفاده می شود، حساب کاربری دارد یا خیر، و اینکه سانتوس گفت که او یک پروفایل دارد. مایرز گفت که او در 25 ژانویه با سانتوس در دفتر شخصی خود تنها بود و از طریق نامه نگاری کار می کرد، زمانی که سانتوس “من را “رفیق” صدا زد و اصرار کرد که کنار او روی یک مبل کوچک بنشینم.”

او مدعی شد که سانتوس سپس از او دعوت کرد که در آن شب به کارائوکه برود. مایرز گفت که قبل از اینکه سانتوس به کشاله ران او دست بزند و بگوید شوهرش خارج از شهر است، دعوت سانتوس را رد کرده است.

مایرز همچنین مدعی شد که وضعیت داوطلبانه او – که به گفته او شامل پاسخ دادن به تلفن ها، خواندن نامه ها و مکاتبه با رای دهندگان است – “در یک دفتر کنگره بدون رعایت رویه های صحیح، نقض اخلاق مجلس است.”

اخبار ادعاهای مایرز اولین بار توسط نیویورک تایمز گزارش شد. سخنگوی سانتوس بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سخنگوی سوزان وایلد، نماینده رده بندی کمیته اخلاق، به NBC نیوز تایید کرد که نامه مایرز دریافت شده است و از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.

مایرز جمعه توییت کرد او همچنین گزارشی را به پلیس کنگره آمریکا و شکایتی به دفتر اخلاق کنگره ارائه کرد. پلیس کاپیتول به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

مایرز سال گذشته در اوهایو به استراق سمع متهم شد، پس از آن که روزنامه کوچکی که او اداره می کرد، شهادت صوتی دادگاه را منتشر کرد که شخص دیگری ضبط و برای او فرستاد. سازمان های روزنامه نگاری خواستار رفع همه اتهامات شدند.

سانتوس پس از تحقیقات بمب‌گذاری‌شده تایمز در دسامبر نشان داد که بسیاری از رزومه‌های او ساخته شده است، از جمله ادعاهایی مبنی بر اینکه وی دارای املاک متعددی بوده، قبلاً در گلدمن ساکس و سیتی‌گروپ استخدام شده و از کالج باروخ تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل شده است، با بررسی‌های شدیدی روبه‌رو می‌شود.

سانتوس به برخی از جعلیات رزومه خود اعتراف کرده است در حالی که سعی دارد دروغ های خود را کم اهمیت جلوه دهد. او در اظهاراتی به نیویورک پست در ماه دسامبر گفت: “گناهان من در اینجا رزومه من را زیبا می کند. متاسفم.”

اگرچه برخی از جمهوری خواهان از او خواستند استعفا دهد، از جمله قانونگذاران حزب جمهوری خواه در ایالت نیویورک، کمیته راهبری حزب جمهوری خواه، که توسط رئیس جمهور کوین مک کارتی، رئیس کالیفرنیا رهبری می شود، به او دو پست کمیته رای داد. ماه گذشته، سانتوس گفت که به دلیل تحقیقات متعدد در مورد امور مالی و سایر مسائل، خود را از وظایف کمیته خود کنار می گذارد.