رودی جولیانی که با محکومیت 146 میلیون دلاری مواجه است، در نیویورک ورشکستگی می کند



واشنگتن – رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک که زمانی مورد احترام بود و به نمایندگی از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در تلاش شوم خود برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 به نمایندگی از رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از بازگرداندن پرونده اولیه هیئت منصفه در واشنگتن، درخواست ورشکستگی کرد. حکم 148 میلیون دلاری علیه او هفته گذشته به دلیل بدنام کردن دو کارمند سابق انتخابات جورجیا صادر شد.

این پرونده در نیویورک پس از آن صورت گرفت که دادگاه دستور داد جولیانی باید فوراً 146 میلیون دلار به کارمندان سابق انتخابات، روبی فریمن و واندرا “شای” ماس بپردازد.

تد گودمن، سخنگوی جولیانی در بیانیه ای گفت که تشکیل پرونده ورشکستگی “برای هیچ کس نباید غافلگیر کننده باشد.”

گودمن می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌توانست به‌طور منطقی باور کند که رودی جولیانی شهردار می‌تواند چنین مبلغ تنبیهی را بپردازد. «فصل 11 به شهردار جولیانی فرصت و زمان برای پیگیری درخواست تجدیدنظر می دهد و در عین حال شفافیت مالی خود را تحت نظارت دادگاه ورشکستگی فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که با همه طلبکاران در طول فرآیند به طور یکسان و منصفانه رفتار می شود.»

این پرونده نشان می دهد که علاوه بر قضاوت فریمن و ماس، جولیانی نزدیک به یک میلیون دلار نیز مالیات بدهکار است.

قاضی که ریاست پرونده افترا به فریمن و ماس را برعهده داشت، روز چهارشنبه پس از اینکه مادر و دختر گفتند نگران هستند او سعی کند دارایی های خود را مخفی کند، وقفه 30 روزه را در دادگاه لغو کرد.

بریل هاول، قاضی منطقه ای ایالات متحده در دستور خود نوشت: «شکست جولیانی در «اجرای جوایز پولی کمتری که قبلاً در این مورد وارد شده بود»، دلیل خوبی برای این باور است که او در طول دوره 30 روزه به دنبال تلف کردن یا پنهان کردن دارایی های خود خواهد بود. .

این تصمیم به فریمن و ماس اجازه داد تا به دنبال دارایی های جولیانی در نیویورک و فلوریدا بروند.

هیئت منصفه هشت نفره در واشنگتن دی سی در ابتدا به فریمن و ماس بیش از 148 میلیون دلار غرامت در هفته گذشته پرداخت کرد، پس از اینکه قاضی جولیانی را مسئول بدنام کردن مکرر آنها با متهم کردن دروغین آنها به انجام تقلب در انتخابات در جورجیا در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2020 دانست. هاول در دستور روز چهارشنبه خود حکم را حدود 2 میلیون دلار کاهش داد تا خساراتی را که این زوج در سال گذشته با متهم دیگر پرونده، شبکه تلویزیونی OAN پرداخت کرده بودند، کاهش داد.

این یک داستان در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.