گربه جانیس خواننده که پس از تقدیم آخرین آهنگ خود به پسر خردسالش در فضای مجازی منتشر شد، درگذشت



گربه جانیس، مادر نوازنده ای که به دلیل تقدیم آخرین آهنگ خود به پسر کوچکش در فضای مجازی منتشر شد، در 31 سالگی بر اثر سرطان سارکوم درگذشت.

خانواده او این خبر را در اینستاگرام اعلام کردند و گفتند که او صبح چهارشنبه با آرامش در خانه دوران کودکی اش درگذشت و برادرش همچنان به مدیریت برند او ادامه خواهد داد – از جمله آثار هنری بیشتری که او می خواست منتشر کند.

در این بیانیه آمده است: “ما همیشه از عشقی که کاترین و خانواده ما در چند ماه گذشته دریافت کرده اند سپاسگزاریم.” گربه می‌دید که موسیقی‌اش به مکان‌هایی رفت که هرگز انتظارش را نداشت و در آرامشی که می‌دانست به کمک موسیقی پسرش ادامه خواهد داد، آرام می‌گیرد. این بدون همه شما ممکن نبود.»

خانواده او بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر در چهارشنبه پاسخ ندادند.

آهنگ جانیس «Dance You Outta My Head» که در 19 ژانویه منتشر شد، به رتبه 1 در 50 برتر بیلبورد TikTok رسید و به 10 آهنگ برتر در نمودار رقص داغ/آهنگ‌های الکترونیکی بیلبورد راه یافت. در Spotify، این آهنگ بیش از 12.8 میلیون بار در سراسر جهان پخش شده است.

موج حمایت زمانی شروع شد که او آهنگ را در یک ویدیوی TikTok در اوایل ژانویه به اشتراک گذاشت و در آن این خبر را به اشتراک گذاشت که پس از یک مبارزه سخت، “سرطان پیروز شده است.” او از بینندگان خواست تا آهنگ پایانی خود را از قبل ذخیره کنند و اعلام کرد که تمام درآمد حاصل از آن به پسر 7 ساله او خواهد رسید.

او چند روز قبل از انتشار در به‌روزرسانی دیگری از TikTok نوشت: «من به سمت تشعشعاتم می‌خزم تا بتوانم برای خودم زمان بخرم تا بتوانم این آهنگ منتشر شده را ببینم. من تمام حقوق آهنگ هایم را به پسرم تغییر دادم تا بتوانم او را پشت سر بگذارم. من چیز زیادی ندارم.»

«Dance You Outta My Head» به موسیقی متن تقریباً 200000 ویدیو در TikTok تبدیل شد زیرا کاربران اینترنت ویدیوهای رقص را با آهنگ پاپ جذاب به اشتراک گذاشتند. اینفلوئنسرهایی مانند Charli D’Amelio نیز از این صدا استفاده کردند و از مخاطبان خود خواستند که آهنگ را پخش کنند.

جانیس ماه گذشته در مصاحبه ای به سایت TODAY.com گفت که این آهنگ درباره “احساس خودت، تو در اوج خلق و خوی” است. او گفت که از حمایت هایی که دریافت کرده بود، شگفت زده شده است.

او گفت: «واقعاً انتظار نداشتم اینجا باشم. من واقعاً معتقدم که این یک معجزه است که بتوانیم شاهد این باشیم. من فقط خیلی خوشحالم که اینجا هستم.»

جانیس از زمانی که در سال 2022 به سارکوم، یک تومور بدخیم نادر، در عضله اسکالن خود مبتلا شد، به‌روزرسانی‌های آنلاین سفر سرطان خود را به اشتراک می‌گذاشت – پس از اینکه در نوامبر 2021 متوجه یک توده سخت در گردن خود شد که به مرور زمان بزرگ‌تر شد.

در ژوئیه 2022، او از روی تخت بیمارستان خود اعلام کرد که عاری از سرطان است. اما سال گذشته، او متوجه شد که سرطان، این بار روی ریه هایش بازگشته است. ماه گذشته، او در اینترنت به اشتراک گذاشت که تومورهایش تقریباً یک شبه سه برابر شده است و او اکنون در آسایشگاه است.

آخرین ویدیوی جنیس در TikTok، که در 19 فوریه منتشر شد، مربوط به دونفره کردن (یا به اشتراک گذاشتن واکنش خود در کنار هم) به کاور «Dance You Outta My Head» بود. او در این ویدیو نوشت که این آهنگ پس از همه حمایت هایی که از غریبه های آنلاین دریافت کرد، معنای بزرگ تری برای او پیدا کرده است.

من دیگر در این بدن گیر نخواهم کرد. من دوباره می رقصم ❤️» او نوشت. “امیدوارم همه شما را آنجا ببینم ❤️”