وثیقه 500 هزار دلاری جورج سانتوس توسط پدر و عمه اش تضمین شده بود



واشنگتن – یک منبع آگاه روز پنجشنبه به ان بی سی نیوز تایید کرد که پدر و عمه، نماینده جورج سانتوس، RN.Y، وثیقه 500000 دلاری او را پس از متهم شدن او به بیش از 12 فقره اتهام فدرال در ماه گذشته تضمین کردند.

پدر این نماینده کنگره، گرچینو دوس سانتوس، و عمه او، الما سانتوس پرون، ضامن این قرارداد بودند. آنها مجبور نبودند از قبل پولی ارائه دهند – آنها فقط در صورتی موظف به پرداخت هستند که سانتوس شرایط آزادی خود را نقض کند.

نام آنها، اولین بار توسط ABC News، دقایقی قبل از اینکه دادگاه فدرال در نیویورک سندی را بعد از ظهر پنجشنبه منتشر کرد که امضای اعضای خانواده را نشان می داد تأیید شد.

جوآنا سیبرت، قاضی منطقه ای ایالات متحده دستور داده بود که هویت آنها علنی شود.

وکیل سانتوس قبلاً استدلال کرده بود که افشای نام امضاکنندگان آن‌ها را در موقعیتی قرار می‌دهد که در آن احتمالاً «مشکلات شدیدی را متحمل می‌شوند، ممکن است شغل خود را از دست بدهند و خدای ناکرده ممکن است آسیب جسمی ببینند».

سانتوس روز پنجشنبه به خبرنگاران در کاپیتول هیل گفت که هویت آنها را مخفی نگه داشته است زیرا نگران امنیت آنهاست.

سانتوس در پاسخ به این سوال که آیا اعضای خانواده‌اش پولی برای تضمین وثیقه دارند، گفت: “فکر نمی‌کنی این کمی تهاجمی است؟ دقیقاً به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم هویت آنها را ایمن نگه دارم. پدرم هم مانند من یک کارگر صادق است. عمه.”

چندین سازمان رسانه ای، از جمله NBCUniversal News Group، از دادگاه درخواست کرده بودند که اسنادی را با نام ضامنان اوراق قرضه که به عنوان ضامن شناخته می شوند، باز کرده و عمومی کند.