5 قدم برای استفاده از ماسه برای تقویت اهداف کاهش وزن بعد از 50 سالگی – تمرین وزنه برداری بوآپر کوچینگ و تمرینات زندگی



دکتر. آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکار، دوران حرفه ای خود را در جستجوی آنچه برای موفقیت کودکان و بزرگسالان لازم است گذرانده است. او اسطوره شناسی ما را در مورد استعداد یا استعداد و تلاش بررسی کرده است. او مشتاق کار با دانش آموزان جوان و آموزش راهکارهای خود برای توسعه سر و صدا به آنها است. کار او دانش آموزان با استعداد و کسانی را که چندان با استعداد محسوب نمی شوند ، هدف قرار می دهد.

او گریت را چنین تعریف می کند: اشتیاق و پشتکار برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوانی نیستیم ، اما یافته های او در مورد ما نیز صدق می کند. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. پشتکار دارید و می توانید در هر سنی کمی اشتیاق ایجاد کنید.

شما خودتان می توانید استعداد خود را ببینید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی برای موفقیت شما وجود ندارد.

از طرف دیگر ، تلاش مداوم – که به صورت متمرکز و جهت دار اعمال می شود – تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

یک کلید برای استفاده از Grit داشتن ذهنیت رو به رشد است. یک ذهنیت رشد فرض می کند که مغز شما می تواند و در هر سنی رشد می کند. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به آنچه در گذشته خود به دست نیاورده اید برسید.

اگر حداکثر را قبول دارید ، “شما نمی توانید ترفندهای جدید را به یک سگ قدیمی آموزش دهید.” من اینجا هستم تا به شما بگویم ، شما در اشتباه هستید ، می توانید.

برای موفقیت در استفاده از Grit برای کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم ، با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) به توانایی خود در دستیابی به آن شروع کنید.

شما نیازی به مدرکی ندارید که قبلاً آن را انجام داده اید. حتی لازم نیست بدانید دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید. زندگی کنونی را با کنجکاوی و چشم انداز به آینده آغاز کنید. تمایل به ایجاد اشتیاق به حمایت از تلاش شما کمک می کند.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان ، بر این باورند که بالای 60 سالگی به معنای تمام شدن است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی به تلاش برای یک رویا برای آینده فکر می کنید. همچنین می توانید آن را ببندید.

من نه.

شرط می بندم نه تو

میخوام کاملا شارژ بیام بیرون! توانمند ، غنی شده و با چیزی برای ارائه.

حتی اگر استعداد طبیعی ندارم ، می توانم از Grit برای آموختن از تمرین و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این درست است زیرا در عمرم این کار را کردم. روز به روز سر کار حاضر می شدم. من 4 سال در دانشگاه تحصیل کردم. من روز به روز پدر و مادر شدم ، در حال حاضر 29 ساله هستم. من خودم مراقبت و بهداشت روانی را آموختم که اکنون روز به روز تمرین می کنم.

گریت مسیرهای عصبی جدیدی در مغز من ایجاد کرده است. بزرگ شدن شما را به طرف دیگر می برد.

نزاع محرومیت نیست ، اگرچه مواقعی ممکن است بخواهید برای پیروزی طولانی مدت خود را از چیزی محروم کنید.

من شما را دعوت می کنم که در نهایت پایبندی به شیوه زندگی و برنامه رژیم غذایی که انرژی بدن و ذهن شما را تامین می کند تا بتوانید یک زندگی شگفت انگیز داشته باشید ، در نظر بگیرید.

اعتراف می کنم که وقتی بزرگتر شدم ، فکر می کردم دیگر گریت مورد توجه نخواهد بود. راحت تر می شد. شاید می خواستم ببندمش! مطمئناً بعضی چیزها راحت تر هستند. دیگران مانند همیشه چالش برانگیز هستند.

ایجاد عادات جدید با استفاده از Grit هدیه ای برای همه ما – در هر سنی است.

چگونه می توانم Grit بگیرم و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر دنبال کردن رفاه و چالش های یادگیری مهارت های جدید کاهش وزن بخشی از عشق و علاقه شما به زندگی بود ، چه می شد؟ تمایل به بهبود زندگی در گام های کوچک و لذت بردن از این روند اراده از سلامت مغز خود استفاده کنید شکست پیش رو ضروری است. عدم موفقیت کامل و همچنان عزم راسخ و ادامه دادن در جهت سلامتی و رفاه داشتن گریت است.

اگر در زندگی خود بر شکست ها غلبه کرده اید – و چه کسانی نتوانسته اند. شما بیشتر از آنچه می دانید Grits دارید. خودتان را کوتاه نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم و هدف من این است که شما این است که در مورد کاهش وزن ، حفظ وزن و کنار گذاشتن مبارزه و قضاوت های احساسی که ممکن است در مورد بدن و مغز خود داشته باشید ، وارد محدودیت نهایی شوید! با بالا رفتن سن بدنم (خدا را شکر زیرا جایگزین آن چیزی نیست که من الان می خواهم) من همچنان از هر یک از این ابزارها در زندگی ام استفاده می کنم.

شماره 1 به عادات سلامتی خود-از جمله کاهش وزن ، ورزش ، رفاه و مراقبت از خود-به عنوان چالش هایی که فراتر از مجموعه مهارت های فعلی شما است ، نزدیک شوید.

تغییر عادات خود را به یک هدف بلند مدت تبدیل کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی. شما در حال یادگیری مهارت های جدید هستید.

شماره 2 لیستی از مهارتهای فرعی که برای کاهش وزن برای آخرین بار باید به دست آورید تهیه کنید.

برخی از مهارتهای فرعی که برای رشد به آنها نیاز دارید:

  • نحوه انتخاب یک برنامه غذایی و ایجاد یک پروتکل قابل اجرا
  • طرز تهیه خرید و آشپزی ساده
  • نحوه استفاده از دفتر خاطرات غذایی
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته پیشرفته
    • برنامه ریزی برای تعطیلات و رویدادهای خاص
  • نحوه مدیریت احساسات و کنار گذاشتن غذای احساسی
  • چگونه می توان یک تمرین مراقبت از خود روزانه ایجاد کرد

شماره 3 برنامه ای برای تمرین هر یک از مهارتهای فرعی با تمرکز 100٪ روی یک بازه زمانی مشخص ایجاد کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که به خود زمان بدهید تا یاد بگیرید ، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید یا بنویسید ، یا آشپزی کنید – هر مهارتی که در یک بازه زمانی مشخص روی آن کار می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت خود از یک مربی یا شریک مطالعه که برای کمک به موفقیت شما کمک گرفته است ، کمک بگیرید.

شماره 4 GRIT را با برنامه ای که شامل موانع و استراتژی ها است توسعه دهید.

هنگام ایجاد برنامه ای برای یادگیری مهارت جدید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که هنگام یادگیری مهارت جدید با آن روبرو خواهید شد. از آن لیست یک استراتژی برای هر مانعی برای اطمینان از موفقیت ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. استراتژی شما ممکن است این باشد که در یک سرویس تحویل غذا ثبت نام کنید و یا نحوه پخت یک دستور العمل ساده را بیاموزید. برای تهیه زودپز و آموزش پخت پروتئین.

مثال دیگر این است که در مورد یادگیری مدیریت احساسات خود صحبت کنید ، می توانید موقعیت هایی را که همیشه باعث ایجاد احساسات قوی شده اند پیش بینی کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید. یا تمرین کنید که برای غذاهای خاص مشوق ایجاد کنید.

شماره 5 زماني را براي ارزيابي و تغيير برنامه كارورزي خود در نظر بگيريد كه مهارتهاي خود را در هر زمينه افزايش مي دهيد.

ایجاد یک گزارش تمرین به منظور ایجاد بازخورد در مورد تمرین شما. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ چگونه به نظر می رسد. چه کار کرد ؛ چه کار نکرد آنچه احساس خوبی دارد و ظاهراً مانعی است که شما از آن آگاه نبودید.

تلاش عمدی منجر به یادگیری واقعی می شود. می توانید از Grit برای تسلط بر این مهارت ها استفاده کنید و این امر دستیابی به رویاهایتان را اجتناب ناپذیر می کند.

برای آشنایی بیشتر با دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه شخصیت ، به www.angeladuckworth.com بروید. می توانید Grit خود را با رتبه بندی آن در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در پادکست خود دارم ، برای کاهش وزن هرگز دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *