زنان دگرباش که از مدت ها گذشته کنار گذاشته شده اند، شروع به دریافت حق خود از صنعت موسیقی کرده اند


ایده بزرگ ما برای این کار این است که در نهایت به جایی برسیم که بتوانیم این هنرمندانی را که دوستشان داریم، زمانی که در شهر هستند و در حال نواختن هستند و زیربازی انجام می‌دهند که ممکن است وارد شوند و برای طرفداران خود کار خاصی انجام دهند یا پرسش و پاسخ را دوست داشته باشند و ملاقات کنند. مارتینز گفت: و سلام می‌کند، زیرا فکر می‌کنم محیط خوبی برای انجام این کارها ایجاد کرده‌ایم. بنابراین هدف بزرگ ما این است که هنرمندانی را که کارهای زیادی برای طرفداران خود انجام داده اند وصل کنیم تا چهره به چهره آنها را ملاقات کنیم.

زولیتا، خواننده و ترانه سرای لزبین، 29 ساله، از زمانی که ویدیوی آهنگ او “Explosion” در سال 2015، زمانی که او دانشجوی دانشگاه نیویورک بود، با 20 میلیون بازدید در فضای مجازی پخش شد، طرفداران وفاداری به دست آورد. از آن زمان، او دو EP را منتشر کرده است، “Sappho” در سال 2018 و “Evil Angel” در سال 2020 و سومین EP با نام “Queen of Hearts” را دارد که در پایان ماه می منتشر می شود.

زولیتا گفت که از هنرمندانی مانند اتریج و همچنین جامعه عجیب و غریبی که او بخشی از آن است و اطراف آن را احاطه کرده است احساس قدرت می کند. او گفت عظیم پاسخ به “Explosion”، آهنگی در مورد عاشق شدن با بهترین دوستت، انتخاب او را برای صریح بودن هویت خود به عنوان یک لزبین در موسیقی و شخصیت عمومی اش و همچنین تمایل او به کار با تعداد زیادی از همکاران دگرباشان تایید کرد. زنان تا حد امکان

کریستوفر استریت وست (CSW) رویداد رسمی موسیقی حضوری LA پراید را ارائه می‌کند "لس آنجلس پراید در پارک"
زولیتا در جشنواره موسیقی LA Pride in the Park در پارک تاریخی لس آنجلس در 11 ژوئن 2022 روی صحنه اجرا می کند.اما مک اینتایر / گتی ایماژ

زولیتا گفت: “اگر بتوانید خود را ثابت کنید و ثابت کنید که طرفداران زیادی در آنجا وجود دارد، غیرقابل انکار است.” “باید این فرصت ها به شما داده شود.”

زولیتا گفت که به طور خاص نگران برنده شدن جایزه گرمی نیست و علاقه بیشتری به جوایز موسیقی ویدئو دارد، جایی که اجراهای سافیک از سوی مدونا و بریتنی اسپیرز به جای هر زن دگرباش واقعی تا کنون انجام شده است. پیش از این، لزبین گرایی مصنوعی آسان تر از تمایلات واقعی سافیک بود، اما زولیتا و همتایانش مانند روان و رپ موفقیت را با خود بودن می بینند – تجملاتی که نسب آن را فراهم می کند.

زولیتا گفت: «احساس می‌کنم در میان هنرمندان زن باورنکردنی بسیاری احاطه شده‌ام و این فرصت را پیدا کرده‌ام که با بسیاری از آنها بنویسم و ​​کار کنم. بسیار هیجان انگیز است که ببینیم چه رنسانسی در موسیقی برای زنان اتفاق می افتد.

در حالی که زنان دگرباش به ایجاد نفوذ خود ادامه می دهند و شروع به دریافت حق خود در سطح بالای موسیقی می کنند، زنان، به طور کلی، همچنان باید خود و توانایی خود را برای دستیابی به مخاطبان گسترده ثابت کنند. به‌عنوان بخش کوچک‌تری از جمعیتی که قبلاً به حاشیه رانده شده‌اند، زنان دگرباش هنوز هم جذابیت محدودی دارند، علی‌رغم اینکه محبوبیت آنها خلاف این را ثابت می‌کند.

چاپل روان در روز اول در جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی در 12 آوریل 2024 اجرا می کند.
چاپل روان در روز اول در جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی در 12 آوریل 2024 اجرا می کند.دانیا ماکسول / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

کمبود تیترهای زن در بزرگترین جشنواره‌های موسیقی منجر به ابتکار «کتاب زنان بیشتر» شده است که نشان می‌دهد در سال 2024، کمتر از 25 درصد از نوازندگانی که در جشنواره‌های موسیقی بزرگ ایالات متحده رزرو شده‌اند، زن یا افراد غیر دودویی بودند. و در حالی که جشنواره ملی موسیقی زنان در ژوئن امسال چهل و هشتمین سالگرد خود را جشن می گیرد، اکنون یکی از معدود صحنه های زن محور است. زمانی که چندین مورد مشابه آن در سراسر کشور وجود داشت.

مک دانل گفت: «آنها واقعاً رویدادهای قدرتمندی بودند. “حتی لیلیت.”

کتاب بیشتر تأثیر زنان را می‌توان در جشنواره «همه چیزها» در واشنگتن دی‌سی مشاهده کرد، جایی که مشارکت آن با جشنواره تضمین کرد که 81 درصد از آثار شامل حداقل یک زن یا هنرمند غیر دودویی می‌شد. و در حالی که رنه رپ، چاپل روان و ژانل مونایی از سرآمدان All Things Go هستند، هنوز هم نسبت به جشنواره‌های دیگر مانند Bonnaroo یا Lollapalooza نرخ‌های کمتری دریافت می‌کنند. با این حال، آوردن کامل خود به صحنه بخشی از یک تغییر محسوس است. برای هنرمندانی مانند زولیتا، که در پاییز امسال در اطراف آلبوم جدید او تور خواهند داشت، گنجه به سادگی قابل بحث نیست.

زولیتا می‌گوید: «تمام نام تجاری من بسیار عجیب و غریب است و تمام داستان‌های من درباره زنانی است که عاشق زنان می‌شوند. این کل برند و پلتفرم من است. هیچ کس به من نگفته که از آن دور شوم، و من سپاسگزارم.»

برای اطلاعات بیشتر از NBC Out، برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید