آزمایش آزمایشگاهی تایید کرد ماده سفید کشف شده در کاخ سفید کوکائین است


واشنگتن – یک مقام آگاه از تحقیقات گفت که آزمایش رسمی ماده سفیدی که روز یکشنبه در کاخ سفید پیدا شد، از نظر کوکائین مثبت بوده است.

یک مقام سرویس مخفی گفت که این ماده عصر یکشنبه در یک کیسه زیپ دار کوچک در قسمتی از جناح غربی که به شدت قاچاق می شود پیدا شد و باعث تخلیه کوتاهی شد.

مشخص نیست این کیف چه مدت در کاخ سفید بوده است. این مقام آگاه روز سه‌شنبه گفت که جدول زمانی مبهم و تعداد افرادی که در منطقه‌ای که کوکائین در آن پیدا شده است می‌تواند تعیین مقصر را دشوار کند.

کیسه حاوی کوکائین در یک آزمایشگاه فدرال باقی می ماند، جایی که برای DNA و اثر انگشت آزمایش می شود. این مقام گفت. این ماده همچنین تحت یک تجزیه و تحلیل شیمیایی کامل قرار خواهد گرفت.

این مقام مطلع گفت که سرویس مخفی این تحقیقات را انجام می دهد که شامل دوربین های مشاوره و گزارش های ورودی می شود. تحقیقات ممکن است حدود دو هفته طول بکشد، و مقامات هشدار می دهند که اگر مواد پزشکی قانونی برای شناسایی کسی پیدا نشود، ممکن است راه حلی وجود نداشته باشد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره این حادثه روز چهارشنبه تاکید کرد که تحقیقات در اختیار سرویس مخفی است و گفت که او “اطمینان دارد” که آنها به ته اوضاع خواهند رسید.

ژان پیر به خبرنگاران گفت: کاخ سفید مشمول دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای است که شامل آزمایش مواد مخدر می‌شود، بنابراین ما هر اقدامی را که مناسب و ضمانت‌شده باشد، در انتظار نتیجه سرویس مخفی انجام خواهیم داد و افزود که او «نمی‌یابد». به فرضیات.”

او گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان این وضعیت قرار گرفت. زمانی که کوکائین کشف شد، او و خانواده اش در محل اقامت ریاست جمهوری در کمپ دیوید، مریلند بودند، نه کاخ سفید.

ژان پیر در پاسخ به این سوال که بایدن چقدر مصمم است کشف کند که چه کسی مواد مخدر را وارد کاخ سفید کرده است، گفت: «رئیس‌جمهور فکر می‌کند که رسیدن به ته این موضوع بسیار مهم است.

ژان پیر تکرار کرد که کوکائین در منطقه ای پر رفت و آمد که بازدیدکنندگان اغلب از آن عبور می کنند پیدا شده است و خاطرنشان کرد که تورهای تحت حمایت کارکنان در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار شد.

سرویس مخفی بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سناتور تام کاتن، آر آرک، روز چهارشنبه نامه‌ای فرستاد و از کیمبرلی چیتل، مدیر سرویس مخفی، خواست تا اطلاعاتی درباره محل پیدا شدن کوکائین منتشر کند. او همچنین نیم دوجین سوال در مورد دسترسی به کاخ سفید، موارد دیگر کشف مواد مخدر غیرقانونی در مراحل پیچیده و امنیتی پرسید و تا 14 ژوئیه درخواست پاسخ داد.

کاتن گفت: «اگر مجموعه کاخ سفید امن نیست، کنگره باید جزئیات و همچنین برنامه شما را برای اصلاح هرگونه نقص امنیتی بداند.

یک مقام سرویس مخفی گفت که افسران کوکائین را در “گشت زنی های معمول” پیدا کردند.

این مقام آگاه روز سه‌شنبه گفت که این ماده در یک آزمایش میدانی مقدماتی برای کوکائین مثبت بوده است و آزمایش رسمی آزمایشگاهی این نتیجه را تأیید کرد.

پیتر الکساندر، مونیکا آلبا، سالی برونستون، مایک ممولی و فرانک تورپ V کمک کرد.