مقامات می گویند یک زندانی فراری از می سی سی پی مظنون به قتل کشیش که گمان می رود در تیراندازی پلیس کشته شده است.


مردی که در آخر هفته از زندان می سی سی پی فرار کرد و مظنون به قتل یک کشیش در حالی که در حال حرکت بود، روز چهارشنبه در تیراندازی با پلیس پس از سد کردن خود در خانه ای در منطقه مرکزی ایالت کشته شد. مقامات گفتند.

بر اساس بیانیه اداره کلانتری لیک کانتی، یک معاون در تبادل گلوله زخمی شد.

تایری جونز، کلانتر کانتی هیندز، به WAPT جکسون وابسته به ABC گفت که دیلان آرینگتون 22 ساله، که به همراه سه زندانی دیگر شنبه شب از بازداشتگاه ریموند فرار کردند، در یک تیراندازی با پلیس در خانه ای در لیک کانتی شرکت داشتند که آتش گرفت. در جریان نبرد با اسلحه

دپارتمان جونز بازداشتگاهی را که آرینگتون از آن فرار کرده بود مدیریت می کند. او به این خبرگزاری گفت که از سه‌شنبه شب، مقامات اطلاعاتی دریافت کرده‌اند که آرینگتون در این منطقه است.

جونز به WAPT گفت، محققان معتقدند که آرینگتون دوشنبه شب پس از آنکه کشیش برای کمک به آرینگتون پس از خراب شدن موتورسیکلت به سمت کشیش رفت، به قتل رساند.

جونز گفت: “یک فرد در داخل خانه سنگر گرفته بود که گمان می رود دیلن آرینگتون باشد.”

کلانتر شهرستان لیک در بیانیه ای گفت: “مظنون در اوایل صبح چهارشنبه در محل سکونت در خیابان کانوی 2511 قرار داشت. در حدود ساعت 7:10 صبح مظنون از داخل محل خود در خانه بازپرس هورن به سمت پایین پای راست شلیک کرد. هورن به لیک باپتیست منتقل شد و در آنجا تثبیت شد.”

کلانتری گفت که این حادثه حدود دو ساعت بعد به پایان رسید.

شهرستان لیک در 80 مایلی شمال شرقی شهرستان هیندز قرار دارد.

رندی اتکینسون، کلانتر شهرستان لیک، به WAPT گفت که یکی از ساکنان خانه ای که مظنون به سنگربندی آرینگتون است، به خانه بازگشت و گفت که زندانی فراری داخل آن است.

اتکینسون گفت: «در آن زمان بود که ما دو طرف خانه را پوشاندیم و آن زمان بود که … فرد از محل اقامت شروع به تیراندازی کرد که به معاون من برخورد کرد.

کشیش آنتونی واتس معرفی شد.

واتس دوشنبه شب حوالی ساعت 7 بعدازظهر در ایستگاه بین ایالتی 55 پس از اینکه برای کمک به مردی که یک موتورسیکلت را خراب کرده بود، کنار رفت، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. پلیس می گوید که این مرد چندین بار به واتس شلیک کرد و سپس رد دوج رام او را دزدید. واتس در صحنه جان باخت.

جیمز ای دیویس، رئیس پلیس جکسون، گفت: «بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از بازرسان، مظنون … با توصیف دیلن آرینگتون 22 ساله مطابقت داشت.

زندانی فراری از می سی سی پی مظنون به قتل کشیش پس از فرار از زندان، تعقیب و گریز در جریان است
دیلن آرینگتون، مظنون به قتل و سرقت ماشین آنتونی واتس، 61 ساله، در جکسون، خانم. AP

کشیش کارل برتون، دستیار کشیش در کلیسا، روز سه شنبه به WLBT از جکسون وابسته به NBC گفت که واتس رئیس کلیسای باپتیست سنت مری در دیلو، می سی سی پی بود.

برتون به ایستگاه خبری گفت: “او مرد خوبی بود، حاضر به انجام هر کاری برای هر کسی بود. و این را در هر روز از زندگی خود نشان داد.”

آرینگتون به همراه کیسی گریسون، کوری هریسون و جری رینز از زندان فرار کردند. آنها شنبه شب از تأسیسات نزدیک جکسون از طریق رخنه هایی در یک سلول و سقف فرار کردند. جونز گفت که این افراد ممکن است قبل از فرار از مرکز و رفتن به راه خود، روی پشت بام اردو زده باشند.

این چهار نفر به اتهامات مختلف جنایی که بیشتر آنها مربوط به سرقت بود، در بازداشت بودند. WAPT از جکسون گزارش داد که آرینگتون متهم به سرقت خودرو و نگهداری غیرقانونی سلاح گرم بود.

پلیس گفت: رد دوج رام دزدیده شده توسط واتس، که دارای تزئینات برنزه و برچسب های کابوی در جلو و پشت است، آخرین بار در مسیر I-55 در تری، می سی سی پی به سمت جنوب دیده شد.

جونز گفت که یکی از زندانیان یک خودروی خدمات عمومی شهرستان هیندز را دزدید که بعداً در حومه هیوستون پیدا شد. بازرسان همچنین بر این باورند که یک Chevy Silverado به سرقت رفته با فرار مرتبط است. هیچ یک از این افراد تا بعدازظهر سه شنبه دستگیر نشده بودند.

در ماه ژوئیه، یک قاضی فدرال پس از اینکه او گفت کمبودهای نظارتی و کارکنان منجر به “تعداد خیره کننده ای از حملات و همچنین مرگ و میر” شد، دستور تسخیر زندان را صادر کرد. در ماه دسامبر، دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم ایالات متحده پس از ارائه درخواست تجدید نظر از سوی استان، این حکم را متوقف کرد.

شانتال داسیلوا و ژولیت آرکودیا کمک کرد.