گروه محافظه کار از برنامه های سنا برای سال 2024 خبر می دهد


توسط

Club for Growth Action دوشنبه به برنامه‌های خود برای شرکت در رقابت‌های سنا در سال 2024 در ابتدای یک چرخه چالش برانگیز برای دموکرات‌ها اشاره کرد که باید از 23 کرسی (شامل چندین ایالت میدان نبرد) دفاع کنند، در حالی که جمهوری‌خواهان باید از 10 کرسی دفاع کنند.

این گروه محافظه‌کار اشاره کرد که احتمالاً وارد رقابت‌های سنا مونتانا خواهد شد و از مت روزندیل، نماینده جمهوری‌خواه کنگره در صورت انتخاب نامزدی، و از رقابت‌های سنای ویرجینیای غربی حمایت می‌کند، جایی که برنده حزب جمهوری‌خواه می‌تواند در صورت تصمیم به ادامه رقابت با سناتور دموکرات جو منچین روبرو شود. دیوید مکینتاش، رئیس باشگاه، دوشنبه شب به گروه کوچکی از خبرنگاران گفت که یک پیشنهاد برای انتخاب مجدد است.

مک‌اینتاش گفت: «ما آن‌ها را فرصت‌های واقعاً قوی برای تبدیل شدن از دموکرات به جمهوری‌خواه می‌دانیم.

در ویرجینیای غربی، نام مک‌اینتاش، دو جمهوری‌خواه، پاتریک موریسی، دادستان کل و الکس مونی، نماینده مجلس را به عنوان نامزدهای احتمالی انتخاب کرد. مونی قبلاً پیشنهاد خود را اعلام کرده است و موریسی پس از شکست در برابر مانچین به عنوان نامزد حزب در سال 2018 می تواند دوباره نامزد شود.

مک‌اینتاش در مورد روزندیل، یکی دیگر از نامزدهای ناموفق 2018 که می‌توانست دوباره نامزد شود (در برابر سناتور دموکرات، جان تستر)، گفت: «ما سابقه او را می‌دانیم. ما کاری را که او در زمینه انتخاب رئیس مجلس انجام داد، دوست داریم.»

مک اینتاش افزود که باشگاه همچنین در حال تماشای اتفاقات در میشیگان است، جایی که پس از اعلام بازنشستگی سناتور دموکرات میشیگان، دبی استابنو، حوزه GOP همچنان در حال شکل گیری است. با این حال مک‌اینتاش اذعان کرد که ایالت برای جمهوری‌خواهان سخت است، اما ما نگاهی خواهیم انداخت و خواهیم دید که چه کسی در آنجا نامزد می‌شود.

در آریزونا، جایی که سناتور مستقل اکنون کرستن سینما هنوز برنامه‌های سال 2024 خود را به اشتراک نگذاشته است، مک‌اینتاش تصریح کرد که یک نامزد حزب جمهوری‌خواه وجود دارد که این گروه از آن حمایت نخواهد کرد – نامزد فرمانداری سال 2022، کری لیک، که همچنان در مورد سال‌های 2022 و 2020 تردید ایجاد می‌کند. انتخابات با وجود شکست او

او گفت: “اگر دریاچه کاری کاندیدای انتخابات بود، احتمالاً از رقابت خارج می شدیم.” او به ما نیازی ندارد. او واقعاً، تا آنجا که من می توانم بگویم، یک محافظه کار اقتصادی نیست.»

این گروه محافظه‌کار قبلاً حمایت خود را از نماینده جیم بنکس (ر-ایند) اعلام کرده است که برای جایگزینی سناتور جمهوری‌خواه بازنشسته مایک براون در ایندیانا نامزد شده است.