تراویس و جیسون کلس طی مراسمی غافلگیرکننده در سینسیناتی از کالج فارغ التحصیل شدند


برادران کلچه پادکست خود را این هفته به دانشگاه خود بردند و نمایش زنده با یک غافلگیری به پایان رسید – مراسم فارغ التحصیلی کالج در دانشگاه سینسیناتی که مدت ها به تعویق افتاده بود.

تراویس و جیسون کلس پنجشنبه شب به دانشگاه بازگشتند تا یک قسمت زنده از پادکست خود، “ارتفاعات جدید” را در حضور هزاران طرفدار در Fifth Third Arena ضبط کنند.

پخش زنده با یک جشن فارغ التحصیلی غیرمنتظره برای برادران به پایان رسید که در طی آن هر دو کلاه و لباس کلاسیک فارغ التحصیلی پوشیده بودند.

تراویس کلسه در طول "ارتفاعات جدید" پادکست زنده در Fifth Third Arena در سینسیناتی، پنجشنبه.
تراویس کلس در جریان پادکست زنده “ارتفاعات جدید” در Fifth Third Arena در سینسیناتی، پنجشنبه. Lydia Schembre / UC Communications

به گزارش سینسیناتی انکوایرر، نویل پینتو، رئیس دانشگاه سینسیناتی – که آن هم در لباس سنتی فارغ التحصیلی بود – مدارک خود را به برادران اهدا کرد. والدین آنها، دونا و اد کلس، و جان کانینگهام، مدیر ورزشی دانشگاه کالیفرنیا، در مراسم مینی روی صحنه به آنها پیوستند.

پس از در آغوش گرفتن پینتو اما قبل از گرفتن دیپلم، تراویس کلس یک آبجو کامل را در حالی که آهنگ “جنگ برای حق خودت” اثر The Beastie Boys بر سر بلندگوهای سالن پخش می شد، پایین آورد.

به گفته این دانشگاه، جیسون کلس از سال 2006 تا 2010 در دانشگاه UC و از سال 2008 تا 2012 تراویس کلسه حضور داشت. برادران برای مدرسه فوتبال بازی می‌کردند و با همپوشانی تحصیلاتشان به مدت دو سال در زمین مشترک بودند.

به گزارش Enquirer، جیسون کلس مدرک بازاریابی گرفت، اما نتوانست به مراسم آغاز به کار برود، و تراویس کلس اعتبارات برجسته خود را برای تکمیل مدرک خود در مطالعات بین رشته ای از کالج هنر و علوم در سال 2022 به پایان رساند.

خانواده Bearcats سینسیناتی در کنار چرخ فلکی از تصاویر این رویداد در شبکه های اجتماعی گفتند: “شروعی غافلگیرکننده که هرگز فراموش نخواهیم کرد.”

“به تراویس و جیسون بابت (بالاخره) گرفتن دیپلمشان تبریک می گویم!”