پاتریک ماهومز و تراویس کلس در حال افتتاح یک استیک خانه در کانزاس سیتی هستند



ستاره های کانزاس سیتی چیفز، پاتریک ماهومس و تراویس کلس – این بار خارج از زمین مسابقه – با هم متحد می شوند تا یک “استیک خانه مدرن” در قلب شهر خود باز کنند.

1587 Prime – اشاره ای به شماره پیراهن قهرمانان Super Bowl – در اوایل سال 2025 در هتل Loews در کانزاس سیتی افتتاح خواهد شد.

این سرمایه گذاری جدید با همکاری Noble 33 و بنیانگذاران آن، Tosh Berman و Mikey Tanha انجام می شود.

ماهومز گفت: «من و تراویس بازدیدکنندگان مکرر رستوران‌های Noble 33 در شهرهای دیگر شده‌ایم، بنابراین منطقی بود که چیزی خاص را به جامعه خود در کانزاس سیتی بیاوریم.

Noble 33 دارای رستوران هایی در سراسر ایالات متحده در شهرهایی از جمله لس آنجلس، لاس وگاس، نیویورک و اسکاتسدیل، آریزونا، و همچنین مکان های بین المللی در تورنتو و لندن است.

کلس گفت: “ما هیجان زده هستیم که بخشی از این سفر با Noble 33 برای ایجاد یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد هستیم، و چه جایی بهتر از مکان خودمان، کانزاس سیتی، برای شروع.”

به گفته Noble 33، این استیک‌خانه «تجربه‌ی غذاخوری کاملاً جدید، همه‌جانبه و مجلل را به کانزاس سیتی به ارمغان می‌آورد».

برمن گفت که آنها مفتخرند که با “دو نماد بازی” کار کنند که “تجربه ای فراموش نشدنی از غذا خوردن را برای کانزاس سیتی و فراتر از آن ایجاد می کنند.”

1587 Prime نزدیک به 10000 فوت مربع در دو طبقه وسعت خواهد داشت، دارای چندین اتاق ناهار خوری خصوصی است – شاید برای زمانی که دوست دختر کلچه، تیلور سویفت، وارد می شود – و همچنین یک اتاق غذاخوری خصوصی. مطابق با Noble 33، “نمایش گوشتی شگفت انگیز”.

گروه مهمان نوازی گفت که این مجموعه همچنین میزبان یک مجموعه شراب “گسترده” و یک لیست شراب “با دقت تنظیم شده” برای تکمیل منو خواهد بود.

Noble 33 بدون ارائه جزئیات بیشتر، گفت: در سرتاسر فضا، “سرهای بسیار ظریف به دستاوردهای پاتریک و تراویس در میدان” نمایش داده خواهد شد.

در حالی که در حال حاضر هیچ نگاهی پنهانی به آنچه 1587 Prime ممکن است از نظر غذا ارائه دهد وجود ندارد، طرفداران می توانند تا زمانی که درها باز شود، در اینستاگرام دنبال کنند.