فیلم بیوگرافی کریس فارلی با بازی پل والتر هاوزر و کارگردانی جاش گد در دست ساخت است


یک فیلم زندگینامه ای از کریس فارلی در دست ساخت است و جاش گاد کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

در بسته داغی که در شهر خرید می شود، پل والتر هاوزر، برنده جایزه امی، منتخب منتقدان و گلدن گلوب، به بازی در نقش کمدین افسانه ای پیوسته است. هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه این پروژه در کجا قرار خواهد گرفت، وجود ندارد، اما مطمئناً تعداد زیادی از متقاضیان را جذب خواهد کرد.

این فیلم از بیوگرافی پرفروش «نمایش کریس فارلی: بیوگرافی در سه عمل» نوشته تام فارلی جونیور (برادر کریس فارلی) و تانر کولبی اقتباس خواهد شد. لورن مایکلز، بازیگر نقش فارلی در برنامه زنده شنبه شب، از طریق ویدیوی برادوی تهیه کننده است. “Saturday Night Live” از NBC پخش می شود که متعلق به NBCUniversal، شرکت مادر NBC News است.

اسکات نوستادتر و مایکل اچ. وبر («هنرمند فاجعه»، «دیزی جونز و شش»)، نامزدهای اسکار و امی، فیلمنامه را خواهند نوشت.

قبل از مرگ غم انگیزش در سال 1997 به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر، فارلی در طول پنج فصل پخش خود در “Saturday Night Live” به شهرت رسید. در آن زمان، او در طرح‌های محبوبی از جمله «Lunch Lady Land» با آدام سندلر، «Chippendale’s Audition» با پاتریک سویزی و «مت فولی، سخنران انگیزشی» (که معروف در یک ون در کنار رودخانه زندگی می‌کند) بازی کرد.

کریس فارلی، دیوید اسپید و کریستینا اپلگیت در طول یک "سخنران انگیزشی" طرح در سال 1993.
کریس فارلی در نقش مت فولی، “سخنران انگیزشی” در طول طرح “شنبه شب زنده” با دیوید اسپید و کریستینا اپلگیت در سال 1993 بازی می کند.نورمن نگ برای ادی باسکین / NBC

فارلی با بازی در کمدی‌هایی مانند «پسر تامی» به همراه دیوید اسپید، «گوسفند سیاه» و «نینجا بورلی هیلز» این شهرت را به پرده بزرگ ترجمه کرد.

این پروژه که اولین کارگردانی گاد را رقم خواهد زد، از برکت خانواده فارلی برخوردار است.

تیتراژ فیلم هاوزر شامل «ریچارد جول»، «من، تونیا» و «کرولا» است. او گلدن گلوب و امی را برای بازی در مینی سریال «پرنده سیاه» در سال ۲۰۲۲ در کنار تارون اگرتون دریافت کرد.

هاوزر توسط CAA، Artists First، The Lede Company، و Schreck Rose Dapello Adams Berlin & Dunham LLP نمایندگی می شود. Gad توسط CAA، Sugar 23، ImpPRint و Johnson Shapiro Slewett & Kole LLP نمایندگی می شود.

فارلی و کلبی توسط Verve نمایندگی می شوند. ویدیوی برادوی توسط CAA ارائه می شود. Neustadter & Weber توسط UTA و Kaplan/Perrone نمایندگی می شوند.

اولین مهلت برای گزارش خبر بود.