بایدن در اواخر شب با ست مایرز غافلگیرکننده ظاهر شد



پرزیدنت جو بایدن روز دوشنبه در برنامه “آخر شب با ست مایرز” ظاهر شد و در آنجا به سوالاتی درباره موضوعاتی از سن خود و جنگ اسرائیل و حماس تا توطئه محافظه کار در مورد تیلور سویفت پاسخ داد.

این مصاحبه تقریباً 10 سال بعد از یک روز پس از مهمان شدن بایدن در اولین برنامه “Late Night” با میرز انجام شد که در 24 فوریه 2014 پخش شد، زمانی که بایدن معاون رئیس جمهور بود. همچنین به دنبال تصمیمی در این ماه مبنی بر رد شدن از مصاحبه Super Bowl که مخاطبان بسیار بیشتری داشت، گرفته شد.

در جریان پرسش و پاسخ روز دوشنبه، از بایدن پرسیده شد که چگونه به نگرانی رای دهندگان نسبت به سن خود رسیدگی می کند.

بایدن که در سن 81 سالگی چهار سال از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بزرگتر است، گفت: “به مرد دیگر نگاه کنید، او تقریباً به سن من است.”

بایدن با اشاره به مواضع ترامپ در مورد حقوق سقط جنین که به گفته او منسوخ شده است، افزود: “این مربوط به این است که ایده های شما چقدر قدیمی است. ببینید، منظورم این است که این مردی است که می خواهد ما را به عقب برگرداند.”

بایدن که از سوی مایرز در مورد درخواست برای آتش بس فوری در جنگ اسرائیل و حماس تحت فشار قرار گرفته بود، گفت: «راهی رو به جلو وجود دارد، با دشواری» و او درباره وضعیت گروگان گیری جاری اظهار نظر کرد.

بایدن گفت: «اول از همه، گروگان هایی که در بازداشت هستند باید آزاد شوند. همه گروگان ها را بیرون کن.”

ماه رمضان از 10 مارس آغاز می شود.

«فکر می‌کنم اگر این آتش‌بس موقت را به دست آوریم، می‌توانیم به سمتی برویم که بتوانیم پویایی را تغییر دهیم و فوراً راه حل دو کشوری نداشته باشیم، بلکه روندی برای رسیدن به دو کشور داشته باشیم. بایدن گفت: راه حل دولتی.

بایدن قبل از پخش مصاحبه اظهارات مشابهی را بیان کرد و به خبرنگاران در نیویورک گفت: “امیدوارم تا دوشنبه آینده آتش بس برقرار کنیم.”

پس از اینکه یک تئوری توطئه در سمت راست ادعا کرد که رابطه ستاره پاپ با تراویس کلس، بازیکن کانزاس سیتی چیفز، برای تقویت دموکرات ها در انتخابات 2024 ایجاد شده است، میرز در یک مبادله آرام تر، از بایدن پرسید که آیا در یک “توطئه فعال” با سوئیفت شرکت داشته است یا خیر. .

“آیا می توانید تایید یا رد کنید که یک توطئه فعال بین شما و خانم سوئیفت وجود دارد؟” مایرز پرسید.

بایدن به شوخی گفت: “این اطلاعات را از کجا می آورید؟ این اطلاعات طبقه بندی شده است.”

او افزود: «اما من به شما خواهم گفت، او در سال 2020 از من حمایت کرد.