طرز تهیه کیک دارچین و سیب – دکتر رویا خادمیان


220189 919 - طرز تهیه کیک دارچین و سیب

طرز تهیه کیک دارچین و سیب

هیچ چیز بهتر از یک کیک رژیمی برای یک میان وعده سالم و خوشمزه وجود ندارد. کیک های دارچین و سیب از خوشمزه ترین کیک هایی هستند که می توانید به عنوان عصرانه میل کنید. هنگامی که میزان گلوکز در بدن افزایش می یابد ، بدن قند را به چربی تبدیل می کند. با استفاده از دارچین در این کیک ، به افزایش متابولیسم گلوکز و کاهش تجمع چربی در بدن کمک می کنید. از سوی دیگر ، سیب های سبز ، قرمز و زرد سرشار از مواد مغذی هستند که به کاهش سریع وزن کمک می کنند. از جمله این مواد می توان به پلی فنول ها اشاره کرد که هضم کربوهیدرات ها را کند کرده و زمان بیشتری برای تبدیل این کربوهیدرات ها به قندهای ساده نیاز دارد. در نتیجه ، قند خون شما دائماً در نوسان نیست و بعداً گرسنه می شوید.

مواد لازم برای کیک دارچین و سیب

  • شکر: یک و سه چهارم فنجان
  • کره سبزیجات ذوب شده: نصف فنجان
  • عصاره وانیل: 1 قاشق چایخوری
  • خامه پنیر چرخ کرده: 170 گرم
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • آرد برای همه موارد: نصف لیوان
  • بیکینگ پودر: یک و نیم قاشق غذاخوری
  • نمک: یک چهارم قاشق چایخوری
  • پودر دارچین: 2 قاشق چایخوری
  • سیب: 3 فنجان پوست کنده و برش خورده
  • اسپری آشپزی (یا روغن)

طرز تهیه کیک دارچین و سیب

  • فر را با دمای 350 درجه گرم کنید.
  • 1 فنجان شکر ، مارگارین ، وانیل و پنیر خامه ای را با همزن با سرعت معمولی مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند (حدود 4 دقیقه).
  • تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کرده و هر کدام را خوب مخلوط کنید.
  • آرد ، بیکینگ پودر و نمک را مخلوط کنید.
  • آرد را با پنیر خامه ای مخلوط کرده و به آرامی مخلوط کنید تا خوب مخلوط شود.
  • یک فنجان شکر و دارچین را با هم ترکیب کنید.
  • مخلوط دو قاشق چایخوری دارچین با سیب را در یک کاسه بریزید و سیب ها را با مخلوط دارچین خوب مرتب کنید.
  • مخلوط سیب را با خمیری که درست کرده اید مخلوط کنید.
  • سپس مخلوط نهایی را در ظرفی که قبلاً با روغن پخت یا اسپری آغشته کرده اید بریزید.
  • مخلوط را در دمای 350 درجه به مدت یک ساعت و 15 دقیقه یا تا زمان پخت کامل بپزید.
  • بعد از پخت ، اجازه دهید کیک کاملاً خنک شود ، سپس با چاقو برش دهید.

اطلاعات غذایی کیک دارچین و سیب

کالری: 281

چربی: 8.7 گرم

پروتئین: 4.8 گرم

کربوهیدرات: 46.3 گرم

فیبر: 1.2 گرم

آهن: 1.1 میلی گرم

کلسیم: 89 میلی گرم

برای استفاده از رژیم غذایی آنلاین دکتر روی لینک زیر کلیک کنید. رویا خادمیان:

رژیم آنلاین دکتر را دریافت کنید رویا خادمیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *