بهترین دستور العمل برای پوشیدن الهه سبز سالم


این بهترین دستور العمل سالم لباس الهه سبز است که طعم بسیار زیادی به هر چیزی که می پوشید ، می بخشد.

غذای متعادل باید دارای مواد مغذی و متراکم باشد!

یکی از عناصر منحصر به فرد در سیستم ما پنج عامل اساسی برای ایجاد وعده های غذایی مغذی Flavour Factor است ، که شامل افزودن موادی است که به طعم شما کمک می کند تا طعم خوشمزه و حتی مغذی تری داشته باشد ، از جمله سس ها ، سس ها ، ادویه جات و گیاهان دارویی.

تهیه شده با گیاهان تازه ، ماست دلخواه ، آووکادو یا تاهینی ، روغن زیتون و پیاز سبز – این دستور پخت الهه سبز به غذای مورد علاقه ، رنگ ، سس ، ماریناد و ادویه جات برای تابستان تبدیل می شود.

برای آشپزی گروهی مناسب است و به طرق مختلف در طول هفته استفاده می شود.

نحوه استفاده از این دستور لباس الهه سبز

البته می توانید از لباس الهه سبز به عنوان سس سالاد استفاده کنید ، اما همچنین می توانید با استفاده از آن به عنوان ساندویچ ، مخلوط در یک کاسه مغذی ، آب میوه برای سبزیجات بو داده یا خام ، اسپری کراکر ، سس مخصوص کباب شده خلاق باشید. ماهی ، مرغ یا توفو امکانات بی پایان است و همچنین می توانید یک گیاه دیگر را جایگزین گیاه دیگری کنید در صورتی که غذای کمی دارید یا شوید / جعفری / نعناع در خانه ندارید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ExT0D1kI5BA

فاکتورهای بنیادی پنج طعم

اگر در انجمن NS و روش ما در اینجا تازه کار هستید ، Five Founders فرآیند و سیستم ساده من است تا اطمینان حاصل شود که بدن خود را با غذاهای متعادل تغذیه می کنید تا از هوس ها جلوگیری کنید ، با استرس مبارزه کنید ، خود را خوب تغذیه کنید و از آنچه می خورید لذت ببرید.

بدون شمارش ، بدون نیاز به ردیابی و بدون نیاز به حذف هیچ گروه غذایی مگر اینکه به دارو نیاز داشته باشید. Five Essentials درباره سادگی ، تعادل و توانایی به کارگیری این سیستم به صورت عملی در زندگی واقعی شما است.

Fragrance Factor چیست؟

چیزی که ما آن را عطر می نامیم بخشی منحصر به فرد از فلسفه غذایی ما در روش تغذیه ذهن آگاه است – هدف آن تجلیل از غذا و عامل طعم غذا است.

غذا غذا است و همچنین سرگرم کننده!

یک راه آسان برای به خاطر سپردن نحوه استفاده از Aroma Factor این است که بررسی کنید آیا پنج طعم موجود دارید ، اینها عبارتند از: شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و امامی.

عطر شیرین می تواند به راحتی از کربوهیدرات های شیرین موجود در وعده غذایی شما ، نمک از نمک ظاهری یا حتی جلبک دریایی یا چیزهایی مانند کرفس که طعم شور دارند ، ترش از چیزهایی مانند آب لیمو تازه یا خمیر تمر هندی ، تلخی می تواند از چیزهایی مانند سبزیجات برگ تیره ، آروگولا ، سبزی قاصدک ، گریپ فروت و امامی ناشی از قارچ ، سس سویا و خمیر میسو ناشی شود.

یکی از رایج ترین مکالمات من با مشتریان در مورد آشپزی ، رزرو یا عدم استفاده از گیاهان تازه در آشپزی خانه آنها است! همیشه یک شگفتی است ، اما در واقع این امر بسیار رایج است که اکثر ما فکر نمی کنیم سبزی تازه را به آشپزی خود اضافه کنیم ، این دستور العمل ها را کاملاً از نظر طعم ، بافت و افزودن مقداری مواد مغذی تغییر می دهد.

پر کردن عطر ، ساختار و عطر ، گیاهان تازه پارچه یک غذای خوشمزه و متعادل هستند. اگرچه آنها یک افزودنی اختیاری برای برخی از دستور العمل ها هستند ، اما گیاهان آخرین لمسی هستند که همه مواد را به هم پیوند می دهند!

آیا گیاهان دارویی فوایدی برای سلامتی دارند؟

آره! بله ، گیاهان سرتاسر سرشار از مواد مغذی هستند و برخی از آنها دارای مزایای بی نظیری برای سلامتی هستند.

گیاهان همچنین حاوی انواع مواد مغذی از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها ، تا مواد معدنی هستند. صرف نظر از میزان خوردن ، افزودن سبزی به غذاهای شما می تواند راهی برای افزایش طعم و افزایش غذا باشد.

گیاهان یکی از ساده ترین مواد غذایی برای شروع رشد در خانه هستند و برای فضاهای کوچک و بزرگ عالی عمل می کنند. شما می توانید راهنمای دوستانه مبتدی ما را در مورد نحوه ایجاد باغچه خانگی (حتی اگر فضای کمی دارید) بخوانید!

بتاکاروتن

جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

نعناع

به عنوان مثال ، نعناع به بهبود عملکرد مغز و خلق و خو کمک می کند ، مطالعات همچنین نشان داده است که نعناع می تواند به رفع مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده ، نفخ ، گاز و اسهال کمک کند. نعنا منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

ویتامین سی

گیاهان تازه مورد استفاده در این دستور پخت الهه سبز سالم ، شوید ، جعفری و نعناع هستند. هرکسی مشخصات تغذیه ای منحصر به فرد خود را دارد ، برای مثال جعفری بخوریم که سرشار از ویتامین C است ، که می تواند از سیستم ایمنی بدن ما برای جلوگیری از سرماخوردگی جلوگیری کند تا از سرطان جلوگیری کند. جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *