برای زنان بالای 50 سال ، شما باید در مورد رژیم کتو – عموم زنان بدانید


رژیم کتو. رژیم غذایی که در چند سال گذشته دوباره محبوبیت پیدا کرده است. کتو مخفف کتوژنیک است و رژیمی است که بدن شما را مجبور می کند تا چربی بسوزاند تا کربوهیدرات.

داستانهای موفقیت آمیز رژیم کتو شگفت انگیز بود. برخی می گویند که او در 20 روز و حتی بیشتر 20 کیلو وزن کم کرده است. گاهی اوقات بحث های زیادی درباره سالم بودن شما به دلیل کاهش وزن ناشی از این رژیم وجود دارد.

از آنچه که با بدن خود دارید ناشی می شود. اگر نیازی به کاهش وزن ندارید ، رژیم کتو برای شما مناسب نیست. اگر عادات غذایی بدی دارید و می خواهید آن را کنترل کنید و در این راه مقداری کیلوگرم وزن کم کنید ، رژیم کتو ممکن است برای شما مناسب باشد. در نهایت ، رژیم کتو از فردی به فرد دیگر متفاوت است که آیا این رژیم سالم است و برای شما مناسب است یا خیر.

قبل از تصمیم گیری در مورد غوطه ور شدن در این رژیم ، در مورد معنای این رژیم برای زنان بالای 50 سال بخوانید. آره واقعا تجربه کیتو 20 ساله متفاوت است.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، رژیم کتو می تواند انتخاب شما باشد

همه چیز شروع شد

اگرچه رژیم غذایی کتو برای برخی افراد جدید است ، اما رژیم غذایی کتو مدت هاست که وجود دارد. آ واقعاً مدت زمان طولانی. در واقع ، کتو نوعی روزه داری است که از 500 سال قبل از میلاد به عنوان درمان صرع استفاده می شود. رژیم های غذایی در دهه 1970 ، مردم به فکر راه هایی افتادند که راحت تر غذا بخورند. وزن کم می کنند.

رژیم غذایی کتو در 30 سال آینده وجود داشت ، اما همیشه مورد استقبال قرار نگرفت و محبوبیت چندانی نداشت. سپس ، BAM. مطالعه ای که در علوم پایه آگهی. در سال 2013 ، آن را با ویدئویی که نویسنده معروف تیم فریس در مورد رژیم کتو ایجاد کرده بود ترکیب کرد هفته ای 4 ساعت کار، این رژیم غذایی را در موجی از محبوبیت قرار داده است.

مورد بعدی که می دانید ، یکی از برترین کلمات گوگل است. شنیدن یک یا دو داستان موفقیت در مورد فردی که رژیم کتو گرفته است خوب است ، اما این س remainsال باقی می ماند – آیا برای شما مفید است؟

رژیم کتو چیست؟

رژیم کتو این است که میزان کربوهیدرات هایی را که در روز می خورید محدود کنید. انجام این کار نشان می دهد بدن شما به جای دیابت ، چربی می سوزاند ، که نشانه کتوز است.

وقتی می گویید که باید مقدار کربوهیدرات هایی را که در روز می خورید محدود کنید ، منظور ما این است که باید کمتر از 50 گرم در روز بمانید ، اما به محض اینکه متوجه شدید چقدر کربوهیدرات وجود دارد ، در واقع توت فرنگی بسیار کم است. شروع به تجدید نظر در مفهوم کربوهیدرات ها می کنند.

البته ، میوه ها در درجه اول به رژیم کتو محدود می شوند و سبزیجات به حداقل می رسند. بله ، ما فقط می توانیم میوه و سبزیجات بسیار کمی بگوییم.

نکته دیگری که هنگام کار با رژیم کتو باید به آن توجه داشته باشید پروتئین است. وزن آنها حدود 100 گرم در روز است.

بنابراین ، هنگامی که کربوهیدرات و پروتئین مصرف می کنید ، چه چیزی باقی می ماند؟ چاق.

و هنگامی که آنها در رژیم کتو هستند ، مقدار زیادی چربی می خورند. به بیکن ، استیک ، کره و موارد دیگر فکر کنید (اگرچه اندازه برخی از آنها باید محدود باشد). رژیم کتو 90٪ چربی ، 6٪ پروتئین و 4٪ کربوهیدرات است.

غذاهای کتو دارای چربی بالا ، کربوهیدرات کمی هستند

آیا کتو برای شما مناسب است؟

به عنوان یک زن 50 ساله ، متوجه متابولیسم آهسته خود شدید. این ممکن است شما را وادار به کاهش وزن بیشتر از گذشته کند و بسیاری از زنان در این سن از رژیم کتو بهره مند شده اند.

برخی معتقدند که استفاده از کتو به متابولیسم بدن شما تا 10 برابر سرعت می بخشد ، که این یک امتیاز بزرگ برای سن شما است. پروتئین و چربی های سالم که به طور همزمان از رژیم کتو استفاده می کنید ، با حذف همزمان چربی های اضافی ، از ماهیچه های شما که متابولیسم شما را حمایت می کند ، محافظت می کند.

برخلاف رژیم های دیگر ، بسیاری از افرادی که رژیم کتو دارند می گویند از سوء تغذیه رنج می برند. این به این دلیل است که چربی های سالم که در این رژیم می خورید به شما کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری کنید. آنها همچنین به حفظ سطح متعادل تر انرژی برای کمک به مهار تقاضا و جلوگیری از تصادفات کمک می کنند.

قسمت سخت در مورد خوردن کتو این است که در مسیر خود باشید. با این حال ، این در سن شما خوب است. سخت ترین بخش رژیم کتو چیزی نیست که شما باید تمام عمر انجام دهید. در عوض ، به عنوان یک زن بالای 50 سال ، مهم است که ابتدا سخت گیر باشید و سپس سیستم خود را ساده کنید تا به نتایج برسید. چند کربوهیدرات اضافی در روز ، مقداری گرم پروتئین اضافی مصرف کنید.

مطمئن شوید که این کربوهیدرات ها و پروتئین های اضافی را از منابع سالم و غلات کامل دریافت می کنید. از غذاهایی که شما را به کتوز می اندازد و منجر به هوس و انرژی کم می شود ، دوری کنید.

چه باید گفت

در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که می توانید در هنگام امتحان رژیم کتو خود لذت ببرید آورده شده است.

  • گوشت شسته نشده
  • ماهی تازه و غذاهای دریایی
  • تخم مرغ
  • سبزیجات در حال رشد در بالای زمین
  • شیر پرچرب
  • آجیل
  • توت ها ، در حد اعتدال
  • افزودنی های کتو مانند Genius Goremmet Keto Bar (از کد PRIMEWOMEN20 برای 20 درصد تخفیف در وب سایت خود استفاده کنید.)

رژیم کم کربوهیدرات

آیا می خواهید روزه های گاه به گاه را امتحان کنید؟ برنامه عمومی PLATE Women را ببینید. در برنامه در Apple یا Android موجود است تا شما را در مسیر درست نگه دارد.

اگر در طول روزه گاه گاه خود نگران گرسنگی هستید ، 5 روز ProLon Fast را با رژیم غذایی ما امتحان کنید ، یا می توانید از FastBar برای جلوگیری از وسوسه استفاده کنید و به موفقیت شما کمک کند!

بیشتر بخوانید:

آیا رژیم کتو می تواند به یائسگی کمک کند؟

7 روش خوشمزه برای حفظ آب بدن در زمستان امسال

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالاتی از این قبیل را برای شما ارسال می کنیم. ثبت نام در اینجا به صورت رایگان.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *