پس از اینکه زنی ادعا کرد پلیس به خانه اشتباهی حمله کرده و نوزادش را زخمی کرده است، شهردار اوهایو دستور تحقیقات را صادر می کند


شهردار الیریا، اوهایو، پس از اینکه زنی مدعی شد که افسران پلیسی که به خانه‌اش یورش برده‌اند آدرس اشتباهی داشته و از دستگاه‌های فلاش بنگ استفاده کرده‌اند که کودک 1 ساله او را دچار سوختگی به بیمارستان فرستاده است، دستور تحقیقات را صادر کرده است.

با این حال، پلیس گزارش متناقضی از آنچه در 10 ژانویه اتفاق افتاد ارائه کرده است و می گوید که آنها حکم بازرسی را در آدرس صحیح اجرا کرده اند و کودک “هیچ صدمات ظاهری و قابل مشاهده ای نداشته است.”

کوین آ. بروبیکر، شهردار الیریا، این اتهامات را “جدی و نگران کننده” خواند و روز شنبه اعلام کرد “بررسی کامل این حادثه”. وی گفت که فیلم دوربین بدنه این حادثه اواخر روز سه شنبه منتشر خواهد شد.

پلیس در بیانیه‌ای خبری روز جمعه گفت که اداره پلیس Elyria یک حکم بازرسی مجاز از دادگاه برای یک اقامتگاه در بلوک 300 خیابان Parmely به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی دریافت کرده است.

کورتنی پرایس می‌گوید افسران پلیسی که به خانه او یورش بردند آدرس اشتباهی داشتند و از دستگاه‌های فلش بنگ استفاده کردند که پسر 1 ساله‌اش، ویلون، را با سوختگی به بیمارستان فرستاد.
کورتنی پرایس می‌گوید افسران پلیسی که به خانه‌اش یورش بردند آدرس اشتباهی داشتند و از دستگاه‌های فلش بنگ استفاده کردند که پسر یک ساله‌اش، ویلون، را با سوختگی به بیمارستان فرستاد. از طریق GoFundMe

آن حکم همان روز در ساعت 2:12 بعد از ظهر اجرا شد

تیم واکنش ویژه پلیس Elyria دو وسیله انحرافی موسوم به “فلش بنگ” را در خارج از محل سکونت مستقر کرد، بارها اعلام کرد، وارد خانه شده و یک زن و کودک 17 ماهه اش را در داخل خانه پیدا کردند.

کورتنی پرایس با نوزادش ویلون در خانه بود.

او این مصیبت را در فیس بوک توصیف کرد و نوشت: “15 ثانیه تمام چیزی است که طول کشید تا دنیای ما زیر و رو شود.” او گفت که “بلندترین ضربات در را شنیده است” و لحظاتی بعد درها و پنجره ها باز شدند.

پرایس روز جمعه به Cleveland.com و The Plain Dealer گفت که دستگاه های فلاش بنگ به داخل خانه پرتاب شدند و باعث شد دود Waylon را فرا بگیرد.

من مدام برای بچه ام فریاد می زدم. ماموران در خانه بودند و خانه را بازرسی می کردند. کودک به وضوح دراز کشیده بود و خفه می شد، قرمز، آبی می شد و همه آنها فقط از کنار او رد می شدند. هیچ کس پیش او نرفت.” او به رسانه ها گفت.

پرایس در فیس بوک نوشت که فریاد زد که نوزادش روی دستگاه تنفس مصنوعی است و او را گرفتند و به دستبند انداختند. پرایس گفت که دو پزشک نوزاد او را معاینه کردند. یکی از آنها که از گوشی پزشکی استفاده می کرد گفت: “صدا واضح است” اما او نوشت که “کودک من صدای واضحی نداشت.”

پلیس الیریا گفت که این زن به مأموران گفت که نوزادش از قبل وضعیت پزشکی دارد و کارآگاهان و امدادگران به ارزیابی کودک پرداختند و “تایید کردند که کودک هیچ جراحت ظاهری و قابل مشاهده ای ندیده است.”

پرایس به کارآگاهان گفت که می‌خواست نوزادش را به دلیل بیماری از قبل به بیمارستان ببرد، اما صندلی ماشین برای انتقال او نداشت. پلیس با آمبولانس تماس گرفت.

به گفته کلینیک کلیولند، ویلون پس از این مصیبت در ICU اطفال در بیمارستان‌های دانشگاهی قرار گرفت و به پنومونیت شیمیایی که التهاب بافت ریه ناشی از مواد شیمیایی است، تشخیص داده شد.

پرایس همچنین ادعا کرد که ویلون “یک واکنش شیمیایی به چشمانش” داشت، تمام بدنش سوخته بود و برای نفس کشیدن تلاش می کرد. او گفت که او تا دوشنبه از آی سی یو خارج شد، اما همچنان در حال بهبودی بود.

او اداره پلیس Elyria را به “سهل انگاری” و ایجاد واکنش شیمیایی در داخل و اطراف چشم او متهم کرد. قیمت را نمی توان فورا برای اظهار نظر در روز سه شنبه دریافت کرد.

با این حال پلیس الیریا تاکید کرد که در این عملیات به کودک آسیبی نرسیده است.

پلیس گفت: “هر گونه ادعایی که حاکی از قرار گرفتن کودک در معرض عوامل شیمیایی، عدم توجه پزشکی یا سهل انگاری باشد، صحت ندارد.”

این وزارتخانه خاطرنشان کرد که دو فلاش بنگ در خارج از خانه مستقر شده‌اند و چنین دستگاه‌هایی سوختگی مداوم ایجاد نمی‌کنند و گاز فلفل یا مواد شیمیایی را آزاد نمی‌کنند یا حاوی مواد شیمیایی هستند.

WKYC وابسته به NBC در کلیولند گزارش داد که حکم جستجو برای آدرس پرایس بود، اما در تعقیب نوجوانی که بیش از یک سال است در آنجا زندگی نکرده بود، صادر شد.

دفتر شهردار گفت که شهر در حال بررسی فیلم‌های دوربین بدنه از عملیات در آخر هفته بوده است، که احتمالاً محل انتشار آن فلاش‌ها را روشن می‌کند.

بروبیکر روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «ساکنان ما خواستار دانستن آنچه اتفاق افتاده است، هستند و به درستی چنین است. “خوشبختانه، شهر ما از فناوری ضبط رویدادها در زمان واقعی از طریق بسیاری از دوربین‌های مستهلک شده در تمام طول حادثه برخوردار بود. من به ویژه از این دوربین‌ها تشکر می‌کنم که صدا و تصویر واضحی را از چندین زاویه ضبط کرده‌اند. من مشتاقم این را منتشر کنم. فیلمی که همه شما ببینید.”