پس از آن که پلیس گفت که او در حالی که از هوش رفته بود، رانندگی 8 ساله داشته است، مامان متهم شد



زنی در سنت لوئیس که مقامات می گویند پسر 8 ساله اش را مجبور به رانندگی کرد و کودک نوپایش در صندلی عقب در حالی که از هوش رفته بود، به خطر انداختن کودک متهم شد.

دادستان های سنت لوئیس روز دوشنبه، روز دستگیری لاتونیا مایس گیل، 28 ساله، دو فقره به اتهام به خطر انداختن کودک را ارائه کردند. یکی از موارد مربوط به پسر است. مورد دیگر مربوط به کودک 3 ساله او است که بر اساس اسناد اتهام در صندلی عقب امن نبوده است.

طبق سوگندنامه پلیسی که در حمایت از دستگیری او ثبت شده بود، مایس گیل روز دوشنبه پس از اینکه یک افسر خودرویی را که به سمت غرب در مسیر شرق در چهارراه مرکز شهر سنت لوئیس مشاهده کرد، دستگیر و روانه زندان شد.

«متهم نمی توانست وسیله نقلیه را براند و راهنمایی کرد [the 8-year-old] در سوگندنامه آمده است که وسیله نقلیه موتوری را برای او رانندگی کند. متهم در عقب وسیله نقلیه موتوری بیهوش بود و مقتول شماره 2 که سه ساله است، در صندلی عقب امن نبود.

KSDK وابسته به NBC News در سنت لوئیس گزارش داد که این حادثه در حدود ساعت 4 صبح رخ داده است.

در این شکایت آمده است که Mayes-Gale کودک 8 ساله را با آموزش رانندگی به او در معرض خطر قرار داده و با اجازه دادن به کودک نوپا برای سوار شدن بر وسیله نقلیه ای که توسط کودک 8 ساله هدایت می شود، کودک 3 ساله را در معرض خطر قرار داده است.

هر اتهام در صورت موفقیت آمیز بودن پیگرد قانونی حداقل یک سال حبس به همراه دارد.

وکیل او، استیون کراتکی، از طریق ایمیل گفت که مایس گیل دو فرزندش را بزرگ می کند، به عنوان یک دستیار بهداشتی در خانه کار می کند و از یک پدربزرگ و مادربزرگ سالخورده و خانه نشین مراقبت می کند، عواملی که او در دادگاه مطرح کرد.

طبق سوابق دادگاه، یک قاضی روز سه‌شنبه مایس گیل را در انتظار محاکمه آزاد کرد و طبق سوابق دادگاه، جلسه استماع وثیقه برای 23 آوریل تعیین شد.