تصویب لایحه دفاع از مجلس بر سر اصلاحات سقط جنین و جراحی ترنسجندرها زیر سوال رفته است


واشنگتن – تصویب لایحه سالانه سیاست دفاعی در مجلس نمایندگان در روز جمعه پس از اینکه جمهوری خواهان مقرراتی را در مورد سقط جنین و جراحی های تراجنسیتی اضافه کردند، همچنان نامشخص است، اقداماتی که برای دموکرات ها غیرشروع است.

این اصلاحیه ها که روز پنجشنبه به تصویب رسید، وزیر دفاع را از پرداخت یا بازپرداخت هزینه های مربوط به سقط جنین و جراحی های تراجنسیتی و درمان های هورمونی منع می کند.

اصلاحیه سقط جنین که توسط نماینده رونی جکسون از تگزاس حمایت شد، عمدتاً در راستای خطوط حزبی با رای 221-213 به تصویب رسید. نماینده هنری کوئلار، نماینده دموکرات تگزاس، به جمهوریخواهان در رای گیری برای تصویب این اصلاحیه پیوست، در حالی که دو جمهوری خواه، جان دوارت از کالیفرنیا و برایان فیتزپاتریک از پنسیلوانیا، با این اقدام مخالفت کردند.

مجلس همچنین اصلاحیه‌ای را که توسط مت روزندیل، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا حمایت می‌شد، به تصویب رساند که بیمه درمانی نظامی و وزارت دفاع را از ارائه یا پوشش دادن جراحی‌های تراجنسیتی و درمان‌های هورمونی برای افراد ترنس‌جندر منع می‌کرد.

رهبران دموکرات مجلس نمایندگان روز پنجشنبه گفتند که اعضای گروه آنها به تصویب این لایحه رای منفی خواهند داد. در بیانیه مشترکی که توسط رهبر دموکرات مجلس نمایندگان، حکیم جفریس، DN.Y منتشر شد، آنها جمهوری خواهان را متهم کردند که تصمیم گرفته اند «قانون مجوز دفاع ملی را که از لحاظ تاریخی دو حزبی است ربوده و به حمله به آزادی تولید مثل ادامه دهند و ایدئولوژی دست راستی خود را در گلوی آمریکایی ها فرو ببرند. مردم.”

قانون دفاعی در نهایت باید با نسخه ای از لایحه مورد بررسی در سنا تطبیق داده شود. سناتور تامی توبرویل، ایالت آلا، به دنبال اقدامی مشابه برای جلوگیری از پرداخت ها یا بازپرداخت خدمات سقط جنین توسط پنتاگون است که بعید است دموکرات های سنا از آن حمایت کنند.

اسکات پری، رئیس کنگره آزادی مجلس نمایندگان، روز جمعه گفت که اعضای وی به سازش دو حزبی تن نمی دهند.

پری در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعضای گروه محافظه‌کار گفت: “ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم. ما از هدفی که عادلانه است دست نمی‌کشیم و به مبارزه برای آن ادامه می‌دهیم.” ارتش محل آزمایش اجتماعی نیست. ارتش باید بر آمادگی و مرگ و میر متمرکز باشد و همه این چیزهای دیگر مانع از آن می شود و به امنیت ملی ما آسیب می رساند.

اصلاحات در مجلس که توسط برخی از محافظه‌کارترین جمهوری‌خواهان مجلس حمایت می‌شود، در اوایل این هفته توسط کمیته قوانین مجلس نمایندگان تصویب شد که به عنوان یک پیروزی بزرگ برای جناح راست جمهوری‌خواه مجلس تلقی می‌شد.

پیت آگیلار، رئیس حزب دموکرات مجلس نمایندگان، دی-کالیفرنیا، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که به NDAA رای منفی خواهد داد و افزود: “فکر نمی کنم به NDAA رای داده باشم.”

نماینده پت رایان، DN.Y.، که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان خدمت می کند، گفت که این هیئت برای تصویب یک لایحه دو حزبی کار کرد «و سپس راست افراطی این موضوع را ربود، امنیت ملی ما را ربود. و این باعث می شود کشور ما کمتر امنیت داشته باشد، امنیت کمتری داشته باشد، و این توهینی به همه زنان لباس پوش ما است. بنابراین من یک نه هستم و فکر می کنم تقریباً همه همکاران دموکرات من نه خواهند بود.»

ساحل کاپور و کایل استوارت کمک کرد.