حکم خدمت 3 کشته با گروه ضربت مارشال های ایالات متحده در کارولینای شمالی



به گفته مقامات، سه افسر با یک گروه ضربت مارشال های ایالات متحده در حین اجرای حکم در روز دوشنبه در شارلوت، کارولینای شمالی، کشته شدند.

مقامات گفتند که سه مارشال کشته شدند و چهار افسر اداره پلیس شارلوت-مکلنبورگ هدف گلوله قرار گرفتند. مقامات در یک نشست خبری بعد از ظهر دوشنبه گفتند که وضعیت یکی از این افسران وخیم است.

در مجموع هشت افسر نیروی انتظامی تیرباران شدند.

آنها گفتند یک مظنون نیز مرده است.

زمانی که خشونت آغاز شد، یک گروه عملیاتی فراری در حال ارائه حکم به مظنونی بود که در اختیار داشتن سلاح گرم توسط یک مجرم محکوم بود.

اوایل دوشنبه، بعدازظهر دوشنبه، اداره پلیس شارلوت-مکلنبورگ اعلام کرد که “تعدادی” از افسران اجرای قانون تیراندازی شده اند.

در X، پلیس گفت که یک گروه عملیاتی مارشال‌های ایالات متحده در حال انجام تحقیقات بودند «زمانی که آنها با شلیک گلوله فعال از یک سوژه درگیر شدند».

پس از ساعت 2 بعدازظهر، پلیس با انتشار پستی به مردم هشدار داد ایکس پلیس گفت که از بلوک 5000 گالوی درایو دور بمانید، جایی که “تیراندازی در صحنه ادامه دارد”.

«تعداد زیادی از افسران مجری قانون در یک موقعیت فعال در بلوک 5000 گالوی درایو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. پلیس گفت: صحنه همچنان فعال است.

هیچ کس از ناحیه غربی مارشال های ایالات متحده در کارولینای شمالی، شامل شارلوت، بلافاصله بعدازظهر دوشنبه برای اظهار نظر در تماس نیست.

روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی این حادثه را “تراژیک” خواند و گفت که ایالت در حال ارائه کمک است.

“من با مجریان قانون در مورد تیراندازی غم انگیز در منطقه شارلوت در تماس هستم و منابع دولتی را برای کمک ارائه کرده ایم. – RC.” کوپر در X گفت.

این یک داستان در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.