هاروارد مجدداً نمرات آزمون استاندارد شده را برای کسانی که به دنبال پذیرش هستند نیاز دارد



کمبریج، ماساچوست – دانشگاه هاروارد روز پنجشنبه اعلام کرد که آزمون‌های استاندارد شده را به عنوان شرط لازم برای پذیرش از کلاس سال 2029 آغاز می‌کند و به کالج‌های دیگری ملحق می‌شود که مجدداً آزمون‌هایی را برای کسانی که امیدوارند وارد مدارس شوند الزامی می‌کنند.

در ژوئن 2020، هاروارد یک خط مشی موقت آزمون اختیاری را آغاز کرد که بر اساس آن دانشجویان می توانستند بدون ارائه نمره به کالج درخواست دهند. این تغییر زمانی به تصویب رسید که دسترسی به تست استاندارد در طول همه گیری محدود شد.

مدارس دیگری مانند ییل، دارتموث، براون و MIT نیز مجدداً برای کسانی که به دنبال پذیرش هستند نیاز به آزمون های استاندارد دارند.

هاروارد در ابتدا گفته بود که سیاست اختیاری آزمایشی خود را تا پاییز 2026 حفظ خواهد کرد.

بر اساس تغییری که پنجشنبه اعلام شد، دانشجویان متقاضی پذیرش در پاییز 2025 در هاروارد باید نمرات آزمون استاندارد شده از آزمون های SAT یا ACT را برای ارضای مؤلفه آزمایشی برنامه ارائه کنند.

در مواردی که مدرسه آن را «موارد استثنایی» می‌نامد، زمانی که متقاضیان نمی‌توانند به آزمون SAT یا ACT دسترسی پیدا کنند، سایر آزمون‌های واجد شرایط، از جمله آزمون‌های تکمیلی یا بین‌المللی کارشناسی، پذیرفته می‌شوند.

مقامات مدرسه گفتند که نمرات آزمون همراه با اطلاعات مربوط به تجربیات، مهارت‌ها، استعدادها و مشارکت متقاضی در جوامع خود، و همچنین مدارک تحصیلی آنها در رابطه با هنجارهای دبیرستان و توصیه‌های شخصی سنجیده می‌شود.

هوپی هوکسترا، رئیس دانشکده هنر و علوم، در بیانیه‌ای گفت که آزمون‌های استاندارد ابزاری برای همه دانش‌آموزان – صرف نظر از سابقه یا تجربه زندگی – برای ارائه اطلاعاتی است که پیش‌بینی‌کننده موفقیت در کالج است.

هوکسترا گفت: «به طور خلاصه، اطلاعات بیشتر، به ویژه چنین اطلاعات قوی پیش‌بینی‌کننده، برای شناسایی استعدادها از سراسر طیف اجتماعی-اقتصادی ارزشمند است.

مدرسه گفت که در تمام طول مدت از کسانی که به دنبال پذیرش هستند، استقبال می کند تا در صورت داشتن نمرات آزمون، آنها را ارسال کنند. به گفته مدرسه، اکثر افرادی که در طی چهار سال گذشته در کالج پذیرفته شدند، نمرات آزمون را ارائه کردند.

این مدرسه همچنین به تحقیقاتی اشاره کرد که به گفته آنها نشان داد که آزمون‌های استاندارد ابزار ارزشمندی برای شناسایی دانش‌آموزان امیدوارکننده در دبیرستان‌هایی هستند که منابع کمتری دارند، به ویژه هنگامی که با سایر مدارک تحصیلی همراه شوند.