شوالیه‌های طلایی وگاس اولین جام استنلی را در پیروزی 9-3 مقابل فلوریدا پانترز در بازی 5 به دست آوردند.



هت تریک استون – با هت تریک سوم در یک دروازه خالی با 5:54 باقی مانده – اولین هت تریک در فینال جام استنلی پس از پیتر فورسبرگ از کلرادو در سال 1996 بود، همچنین در مقابل پانترز.

شوالیه ها بقیه امتیازات خود را از نیک هیگ، الک مارتینز، ریلی اسمیت، مایکل آمادیو، ایوان بارباشف و نیکلاس روی به دست آوردند. گل مارتینز در وقت دوم به ثمر رسید نه سال به روز پس از اینکه او در بازی 5 دو گل اضافه کرد و جام را به لس آنجلس کینگز داد.

هیل با یک عملکرد قوی دیگر روبرو شد که به سرعت او را به محبوبیت طرفداران Knights تبدیل کرد، حتی “MVP! MVP!» شعارهای دوره سوم جک آیکل، بازیکن حرفه ای هشت ساله ای که در اولین فصل پس از بازی خود بازی می کرد، سه پاس گل داد.

آرون اکبلاد، سم راینهارت و سام بنت برای فلوریدا گلزنی کردند و سرگئی بابروفسکی پس از رساندن فلوریدا به فینال در یک نمایش سخت دیگر مقابل وگاس غرق شد. متیو تکاچوک، پادشاه شوت های برنده بازی در مرحله پلی آف، در ترکیب غایب بود، اما پس از ضربه کوبنده ای که کیگان کولسار از وگاس در بازی 3 به شانه خود وارد کرد، هرگز یکسان نبود.

شوالیه ها استانداردهایی را تعیین کرده اند که یک فرنچایز توسعه دهنده چگونه باید باشد و در اولین فصل خود فینال جام حذفی و هر سال به جز یک سال به مرحله پلی آف می رسد. شش بازیکن از تیم اولیه 18-2017 باقی مانده اند که در پنج بازی به واشنگتن کپیتالز در فینال شکست خوردند.

آن بازیکنان در آن شب اسکیت کپیتالز را با جام استنلی تماشا کردند و سپس این شانس را پیدا کردند که همان سه شنبه را انجام دهند تا تلاش مالک بیل فولی برای کسب عنوان قهرمانی در سال ششم را برآورده کنند.

شوالیه‌ها با ایجاد چنین استاندارد بالایی در ابتدا، با توقعات زیادی بازی کردند، اما با وجود چهار بار دویدن به حداقل نیمه‌نهایی NHL – تا بازی پنجم مقابل پانترز، بارها و بارها شکست خوردند.

این دومین عنوان حرفه ای لاس وگاس در 9 ماه گذشته است – Aces در ماه سپتامبر قهرمان WNBA شد – و همچنان به رشد خیره کننده یک بازار ورزشی ادامه می دهد که تا حد زیادی به مبارزات جوایز، دو و میدانی UNLV، NASCAR و تعداد زیادی گلف قبل از شوالیه های طلایی محدود می شد. شهر را طوفان گرفت Raiders در سال 2020 در اینجا شروع به بازی کرد، به نظر می رسد Oakland Athletics به سمت صحرا حرکت می کند، لاس وگاس امسال میزبان مسابقات فرمول یک خواهد بود و Super Bowl در ماه فوریه در استادیوم Allegiant برگزار می شود.

در مورد شوالیه ها، ارتباط آنها با لاس وگاس از زمان تیراندازی در 1 اکتبر 2017 که منجر به کشته شدن 60 نفر شد، قطعی شد. آنها نقش مهمی در کمک به بهبودی شهر، رسیدن به جامعه از روی یخ و پیروزی بزرگ در آن داشتند.

شکست دادن فلوریدا، تحرکات بسیاری را که مدیریت شوالیه ها برای بازسازی فهرست در طول سال ها انجام دادند، توجیه کرد. استون، ایکل و الکس پیترانجلو برجسته ترین بازیکنانی هستند که وگاس برای رسیدن به این لحظه به دست آورده است.

و کسیدی که سال گذشته یک هفته پس از اخراج توسط بوستون بروینز استخدام شد، ثابت کرد که مربی برای رساندن آنها به آنجاست، و ظاهراً همه دکمه‌های مناسب را فشار داده و به وگاس کمک می‌کند تا به رتبه اول کنفرانس غرب و سپس قهرمان NHL تبدیل شود.

شوالیه ها همچنین با یک دروازه بان غیرمحتمل در هیل، که با شروع پلی آف مصدوم شد، این عنوان را به دست آوردند. لوران بروسوآت تا زمانی که به دلیل مصدومیت در بازی 3 از سری دور دوم مقابل ادمونتون اویلرز به میدان رفت شروع کننده بود و سپس هیل شانس خود را به دست آورد.