زن متهم به تلاش برای قتل در چاقو زدن “تصادفی” پسر 1 ساله در فیلادلفیا



سخنگوی دادستان منطقه گفت زنی که در پی حمله “تصادفی” با چاقو به یک پسر بچه 1 ساله در فیلادلفیا بازداشت شده بود، روز یکشنبه به طور رسمی به تلاش برای قتل متهم شد.

مقامات گفتند که تاکیرا هستر، 29 ساله، پس از اینکه کوله پشتی در صحنه حمله رها شده بود، مقامات را به سمت او هدایت کرد، دستگیر شد.

پلیس فیلادلفیا او را هم فرد مورد علاقه و هم مظنون نامید، اما داستین ام. اسلاتر، سخنگوی دادستان ناحیه فیلادلفیا، گفت که او اکنون به تلاش برای قتل، تجاوز شدید و “اتهامات مرتبط” متهم شده است.

او که از توضیح بیشتر خودداری کرد، گفت که این پرونده به “سه حمله” اشاره دارد.

پلیس گفت که دوقلو پسر در همان کالسکه دو نفره سوار بود و به نظر می رسید که هدف قرار گرفته اما آسیبی ندیده است.

پلیس قربانی حمله قبلی را تنها یک زن 24 ساله توصیف کرد که پس از دو ضربه چاقو حدود ساعت 8 صبح شنبه در مرکز شهر فیلادلفیا زنده ماند. ضارب متواری شد.

به گفته مقامات، چند ساعت بعد، زنی با کالسکه دوقلو در انتهای جنوبی شهر سنتر سیتی به دوقلوها نزدیک شد و به پسر 1 ساله دو ضرب چاقو زد، یک بار در هر بازو، قبل از فرار.

سروان پلیس فرانک بانفورد در یک کنفرانس خبری گفت: “به نظر می رسید که این زن فقط به سمت آنها شتافت، چیزی کاملا تصادفی گفته نشد، سعی کرد به هر دو کودک چاقو بزند اما در هر بازو یک کودک داشت.”

او گفت که سلاح به نظر یک چاقوی آشپزخانه بلند است. بازیابی نشده است

بانفورد گفت که پدر بچه نوپا تعقیب کرد و وقتی زن فرار کرد، یک کیسه سیاه را انداخت.

پلیس گفت که کودک نوپا در بیمارستان تثبیت شده است.

بانفورد گفت که محتویات کیف پلیس را به سمت زنی سوق داد که در ابتدا او را به عنوان یک فرد مورد علاقه شناسایی کردند. او گفت که همچنین حاوی کتی بود که پلیس معتقد بود مهاجم در اولین حمله چاقو روز شنبه پوشیده بود.

بانفورد گفت که بازرسان در تلاش برای تعیین انگیزه بودند. و آنها می خواهند بدانند چرا هستر در فیلادلفیا بود.

او گفت که هستر یک حکم حمله تشدید کننده فعال از شهر نیویورک داشت. سوابق دادگاه منهتن پرونده ای برای هستر پیدا نکرد و مقامات در شهر نیویورک بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.