بر اثر چاقو زدن خواهران دوقلو در اغذیه فروشی نیویورک، یک کشته و یک نفر به شدت مجروح شد



پلیس و شاهدان گفتند که خواهران دوقلوی 19 ساله بامداد یکشنبه در یک اغذیه فروشی در بروکلین مورد ضربات چاقو قرار گرفتند و یکی کشته شد و دیگری در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

پلیس در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که سامیای اسپانیا بر اثر ضربه چاقو به قفسه سینه خود درگذشت. به گفته پلیس، خواهر او که هنوز شناسایی نشده است، از ناحیه بازویش زخمی شده است اما وضعیتش پایدار است.

پلیس نیویورک گفت که حمله حدود ساعت 2:20 بامداد در داخل یک اغذیه فروشی در محله پارک اسلوپ، در گوشه خیابان سنت مارک و خیابان چهارم، در فاصله کوتاهی از خانه اسپانیا در خیابان نوینز رخ داد.

پلیس گفت: «ماموران در بدو ورود، یک زن 19 ساله را با ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه و یک زن 19 ساله دوم را با ضربه چاقو از ناحیه بازو مشاهده کردند.

خدمات اورژانس پزشکی هر دو زن را به بیمارستان پرسبیتریان بروکلین متدیست نیویورک بردند، جایی که اعلام شد یکی از آنها فوت کرده است.

پلیس می افزاید: «هیچ نفر دستگیر نشده و تحقیقات در حال حاضر ادامه دارد».

یکی از شاهدان که نخواست نامش فاش شود، به NBC نیویورک گفت که مشاجره پس از آن شروع شد که مردی از زنان تعریف کرد و گفت که آنها را جذاب می‌دانست، اما رد شد. شاهد گفت، او آنها را نام برد، سپس اغذیه فروشی را ترک کرد.

شاهد گفت: “او با عصبانیت از بلوک پایین رفت. و سپس دو یا سه دقیقه بعد بالا آمد و شروع به ضربه زدن و لگد زدن به در شیشه ای در تلاش برای ورود به داخل کرد.” وی افزود که کارکنان اغذیه فروشی در را قفل کرده بودند تا از بازگشت او جلوگیری کنند. -ورود.

شاهد گفت: «دومین بار که در را باز کردند، او دوباره به داخل در دوید و شروع به حمله به آنها کرد.

آلفونسو گودسون، پدربزرگ این دخترها، به نیویورک پست گفت: “او وارد شد و شروع به ضربه زدن به او کرد. او گفت: “نمی‌خواهم با تو اذیت شوم. مرا رها کن.” سپس صاحب فروشگاه او را بیرون آورد.»

گودسون گفت: «او منتظر آنها بود. او راه را اشتباه گرفت. او به دنبال آنها آمد. این اشتباه بود. این اشتباه بود امیدوارم این مرد را بگیرند.”

تونی هربرت، نامزد دموکرات مجلس نیویورک برای بروکلین، روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری خواستار مجازات های سخت تر برای جنایات خشونت آمیز شد.

او گفت: «ما مطمئن شده‌ایم که مردم بفهمند که اگر چاقو را روی کسی بکشی، به زندان می‌روی.»