چرا میوه و سبزیجات زرد و سفید بخوریم؟


طی دو هفته گذشته ، ما در مورد قدرت خوردن میوه ها و سبزیجات سبز و نارنجی بحث کرده ایم. امیدوارم تعداد بیشتری از آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کرده باشید!

اگر آنها را از دست داده اید ، برای خواندن وبلاگ روی لینک زیر کلیک کنید:
میوه ها و سبزیجات سبز
میوه و سبزیجات نارنجی

این هفته ما در مورد دو رنگ… زرد و سفید صحبت خواهیم کرد.

وقتی به رنگ زرد فکر می کنم ، به خورشید و قدم زدن در یک روز زیبا ، گرم ، درخشان و روشن فکر می کنم. و احساس فوق العاده ای دارد!

میوه ها و سبزیجات زرد
آنها حاوی آنتی اکسیدان ها هستند و یک منبع عالی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند به آسیب های وارد شده به سلول های پوست شما کمک کنند.

آنها دارای یک ماده شیمیایی شیمیایی به نام بیو فلاونوئید هستند که به تجزیه ویتامین C با تجدید قوا و جوانسازی پوست کمک می کند. آنها همچنین سرشار از ویتامین A هستند که به برطرف کردن هرگونه آسیب احتمالی به پوست شما کمک می کند.

فواید سلامتی
– افزایش ایمنی
– با آرتروز مبارزه می کند
– آسیب های پوستی را بهبود می بخشد
– التهاب را کاهش می دهد
– خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد
– با رادیکال های آزاد مبارزه می کند
– سلامت قلب

به عنوان مثال سیب ، موز ، چغندر زرد ، فلفل چیلی ، ذرت ، گریپ فروت ، لیمو ، انبه ، گلابی ، آناناس ، کدوی زرد

میوه ها و سبزیجات سفید
آنها ممکن است رنگ زیادی برای آنها نداشته باشند ، اما سرشار از مواد مغذی گیاهی ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. آنها تامین کنندگان عالی منیزیم ، پتاسیم و فیبر هستند.

آنها می توانند منابع عالی کوئرستین (به عنوان مثال پیاز) باشند که می توانند به تب یونجه ، اگزما و حساسیت غذایی کمک کنند. برخی غذاهای سفید مانند شلغم نیز حاوی نیترات هستند که می تواند فشار خون را کاهش دهد.

فواید سلامتی
– افزایش ایمنی
– تعادل هورمون ها
– کاهش خطر بیماری های قلبی
– کاهش خطر سکته مغزی
– کاهش کلسترول
– کاهش فشار خون

به عنوان مثال گل کلم ، نارگیل ، سیر ، جیکاما ، قارچ ، پیاز ، جعفری ، سیب زمینی ، موسیر ، شلغم ، لوبیا سفید.

خوردن همه رنگها بهترین راه برای دریافت مواد مغذی ضروری ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است.

اما اگر در دریافت مقادیر توصیه شده میوه یا سبزیجات در رژیم غذایی روزانه خود با مشکل روبرو هستید ، سپس غذاهای فوق العاده تغذیه ای بالا را به رژیم خود اضافه کنید.

برخی از بهترین محصولاتی که می توانید برای افزایش مصرف سبزیجات و میوه ها خریداری کنید عبارتند از:

سبزهای ارگانیک چیزی است که هر روز به آن دست می یابم این یک غذای فوق العاده است که از غذاهای فوق العاده ای مانند اسفناج ، کلم پیچ ، کلم بروکلی ، هویج بنفش ، کلرلا ، اسپیرولینا و غیره تشکیل شده است.

میوه ها که حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی از بیش از 30 میوه برتر است. کالری کم (25 کالری) و قند کم (1 گرم) در هر وعده دارد

غذاهای سفید و / یا زرد مورد علاقه شما چیست؟ چگونه آنها را می خورید؟

هفته آینده ما دو رنگ آخر را بررسی می کنیم … قرمز و بنفش.

اگر س questionsالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید ، به من پیام دهید یا نظر خود را در زیر ارسال کنید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع و مجرب
دارای مشاور رفاه محل کار
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

SP اگر 45 ساله یا بزرگتر هستید ، از شما دعوت می کنم به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبا S مکانی برای تبادل اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به پرداخت های رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی پیدا می کنید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرم کننده!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *