بهترین مکمل های تناسب اندام متقابل || مکمل های برتر برای ورزشکاران CrossFit®


بهترین مکمل های ورزشی کراس فیت / برترین مکمل های ورزشکاران کراس فیت

تمرینات متقاطع باعث می شود بدن شما بتپد. مصرف مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند. یافتن فردی برای این پدیده دشوار است کراس فیت آنها چیزی نشنیده اند. و جای تعجب نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم قدرت استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات نیاز به حداکثر تلاش برای خستگی و درد شرکت کنندگان دارد. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل برای تمرینات متقابل این ضروری است.

حتما بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و م effectivelyثرتر از این جلسات آموزشی وحشیانه بهبود یابید ، شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر می شود. البته ، چیزی به عنوان رژیم غذایی مناسب برای کمک به شما در دستیابی به اهداف شما وجود ندارد ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت کوچک را به شما بدهند. در زیر لیستی از م effectiveثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران مناسب

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد مکمل های برتر برای ورزشکاران مناسب در نظر گرفته شده است. تحقیقات جامع تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار مناسب است.

در صورت لزوم: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از ورزش در روزهای ورزش و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای ورزشکاران مناسب است

این اسید آمینه به عنوان یک لودر عالی برای بافت ماهیچه ای عمل می کند و شما را قادر می سازد تا از انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند رشد اسید لاکتیک را در ماهیچه ها به تاخیر اندازد و مدت زمان تمرین را افزایش دهد. شواهدی وجود دارد که وقتی با کراتین ترکیب شود ، تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت لزوم: 2 تا 3 گرم شیک قبل از ورزش ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع جزء اصلی هر علاقمند به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل های متقابل تمرین است. پروتئین آن برای هضم سریع برای کمک به بهبود عضلات طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به یک مکمل کامل قبل و بعد از ورزش تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی افرادی را که به دنبال کاهش وزن هستند ، کاهش دهد.

در صورت نیاز: عمدتا به عنوان مکمل قبل از تمرین (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری پس از تمرین استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین آن را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان مکمل کلیدی برای ورزشکاران مناسب قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی بلکه برای کاهش سطح کورتیزول بعد از بیدار شدن.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند ، بنابراین شما می توانید بیشتر و بیشتر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوسفند ، شیر و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت لزوم: 1 تا 2 گرم دو بار در روز نزدیک به زمان تمرین خود مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای فواید بیشماری هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و بازسازی بافت ها کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر بخوابد و در نتیجه آرامش پیدا کند. هر دو بعد از جلسات تمرینی شدید سریعتر بهبود می یابند و استراحت با کیفیت را افزایش می دهند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل برای تمرینات متقابل در نظر گرفته شده.

در صورت لزوم: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده توسط سازنده پیروی کنید.

مکمل های مولتی ویتامین / معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف برخی ویتامین ها / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “اطمینان” دهد که ممکن است در مراحل بسیار شدید ورزش مورد نیاز باشد. با این شرایط سخت تمرین ، یک مولتی ویتامین / مواد معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی بدن ضروری است ، بنابراین می تواند به درستی عمل کرده و عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و هرگونه کمبود ناشی از حذف وعده های غذایی را برطرف کند. با

در صورت نیاز: یک مولتی ویتامین / مواد معدنی با کیفیت را به عنوان بهترین مکمل برای تمرینات متقابل در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، در هنگام خواب ، بدن شما مصالح ساختمانی مناسب را برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی پیش رو خواهد داشت!

حتما بخوانید: اطلاعات جامع در مورد ورزشهای مرتبط

برنامه اصلی مکمل ها برای ورزشکاران مناسب

مکمل پیشنهادی چند ساعت و چند ساعت؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و در هر زمان دیگری نمی توانید در یک وعده غذایی عمومی باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم یک شبه
مولتی ویتامین / مواد معدنی یک محصول را پیدا کنید که حاوی 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در طول شب باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران مناسب

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگیری” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا ، توصیه می شد روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتایج مشابهی در پایان برخی مطالعات دارد. این کار نه تنها در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز راحت می کند!

گاهی اوقات چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین احساس سوزش روی پوست ایجاد می شود. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از علل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها بطور تصادفی مشتعل شده و باعث احساس خارش و سوزن سوزن شدن شوند. یکی دیگر از علل احتمالی (شاید علاوه بر واکنش عصبی) این است که جریان خون را به مویرگ های سطحی افزایش می دهد و در نتیجه باعث بثورات پوستی می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از رژیم های متعادل تر هنگام انجام ورزش های سنگین در بیشتر روزهای هفته به “بیمه” کمی در قالب مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارند. همچنین ، رژیم متعادل شما همیشه می تواند به دلیل تغییر در برنامه ها ، دوره های استرس زیاد در محل کار و / یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی شما ، تأثیر منفی بگذارد!

به عنوان یک ورزشکار مناسب ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها ، از جمله تولید و تنظیم انرژی کمک می کند ، سایر بافتهای حیاتی را که در حین ورزش تخلیه شده اند ، پر می کند و به روند بهبود کلی بین تمرینات کمک می کند. او این کار را می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن پروتئینی است که به سرعت هضم می شود و بدن را قادر می سازد تا روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مصرف مکمل ZMA با مصرف جداگانه منیزیم و روی یکسان است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث ایجاد آرامش و تسهیل محیط ایده آل برای انجام روی و منیزیم می شود. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده مقالات دیگر در سایت وبلاگ کیمیاگری نگاه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *